Ja, maar voor werk en Facebook market place.
Ik scroll verder niet door mijn feed ofzo.
Meer om herinneringen te bekijken en af en toe berichten/foto’s van m’n overleden moeder te bekijken
Ik vond het wel een hele vette en bijzondere stad maar niet iets waar ik per se helemaal naar de andere kant van de wereld voor zou vliegen. Er zijn leukere steden in Amerika en echt genoeg te zien. Maar als ik er nooit was geweest zou ik het nog wel willen.
Ik heb Facebook weer aangemaakt om in een paar groepen te kunnen. Daar ben ik ook wel een paar keer per week actief, maar ik heb geen vrienden etc op m’n profiel daar.
Het is niet duurder dan een andere vakantie toch? Of wat betalen jullie ervoor
Ligt aan wat je andere vakantie is toch ![]()
Dat is waar
Ik ben actief in bepaalde Facebook groepen waar ik iets mee heb. Niet met feliciteren en posten op m’n eigen pagina zegmaar
Nee same. Zou er wel ooit een keer heen willen, maar wel pas als die man weg is.
Haha huh. Er was een discussie in dat Noord-Amerika-topic omdat er geen hotelkamers te vinden waren rond de €200 per nacht, alles ligt daar qua prijs een stuk hoger. Is toch sowieso duurder dan vele vakanties?
Ik heb 1500 betaald voor mijn vakantie naar NY in februari en 1000 euro meer voor mn zomervakantie maar verschilt natuurlijk helemaal wat je doet en boekt
Ja en hoelang je gaat natuurlijk. 1500 voor verblijf, vlucht en eten vind ik wel een goede prijs voor 5+ dagen.
Ja dat is waar maar naar new york zou ik ook nooit 2 weken gaan. Gaat meer om kwaliteit dan om kwantiteit
Hahaha, maar de duur maakt toch uit. New York is even duur voor pak ‘m beet een week als 3+ weken in bepaalde landen in Zuidoost-Azië.
Tickets zijn duur, hotel is duur, eten is duur, veel activiteiten zijn duur etc.
Vond New York buiten verwachting leuk trouwens, maar het hielp wel dat ik in een dik hotel zat dat ik niet zelf hoefde te betalen.
Maar new york is toch geen plek om 3 weken heen te gaan. Dan kies je toch of, of. Of nouja zo denk ik erover. Het is inderdaad niet te vergelijken met elke andere vakantie ![]()
Maar dan is het toch duur? Los van hoe lang je er zelf heen wil? Ik zou trouwens prima overal 3 weken kunnen blijven met genoeg geld, maar dat is een andere discussie haha.
Stel je verdient niet zoveel, maar kan prima rondkomen, bijv omdat je een lage huur hebt. Je kan alleen niet zoveel sparen (wel wat). Je werkt 32 uur per week.
Je hebt nog recht op wat zorg-/huurtoeslag, denk rond de 100 euro per maand. Zou je dit dan aanvragen?
- Ja
- Alleen als ik niet meer uur zou kunnen werken
- Nee
0 stemmers
Waarom zou je dat niet doen, dan ben je toch een dief van eigen portemonnee joh.
Bij zo weinig zou ik het denk ik niet durven want stel ik krijg in augustus ineens 5% erbij en m’n salaris is hoger en ik heb er geen recht meer op omdat m’n jaarsalaris ineens te hoog is…
Ik zou het achteraf laten betalen ![]()
Ja ik hoorde hier een discussie over in de trein. Ze bespraken dit allemaal heel uitgebreid met details, maakte ze ook blijkbaar niet uit wie het kon horen haha.
Maar iemand vond dat niet kunnen, want je hebt het niet écht nodig. Maar ja dan denk ik, hoeveel ouders hebben de kinderbijslag niet écht nodig, die storten het echt niet allemaal terug. En met wat extra spaargeld kan je bijvoorbeeld ook een cursus doen om meer te verdienen als je dat zou willen. Dus zelfs voor de rechtse medemens die het misbruik vindt, het betaalt zich misschien wel terug ![]()
@Fishing Oh ja dat is wel slim in zo’n geval, je hebt ook geen zin om het weer terug te moeten betalen.