als je nog niet weet wat je gaat stemmen aankomende verkiezingen, kijk je naar stemgedrag van partijen op moties?
- ja, en ook de context waarom de partij voor/tegen heeft gestemd
- ja, vooral zonder context
- nee
0 stemmers
als je nog niet weet wat je gaat stemmen aankomende verkiezingen, kijk je naar stemgedrag van partijen op moties?
0 stemmers
Ik kan even zo snel geen voorbeeld noemen maar het maakt wel uit of er tegen een motie wordt gestemd omdat het niet uitvoerbaar is/er betere oplossingen zijn of dat er vanuit principe tegen wordt gestemd
Iedereen moet gewoon de huur en zorgtoeslag aanvragen waar je recht op hebt. En het is zuur als je met meer werken niet meer gaat verdienen dan met toeslagen. Maar dat is maar een relatief kleine groep en uiteindelijk kan meer werken je op de lange termijn meer opleveren in pensioen en carrieremogelijkheden.
Je kunt mij echt paardenballen serveren en ik eet het nog met een glimlach op. Ik probeer echt wat assertiever te worden, maar als ik ergens te gast ben dan zeg ik echt overal ja en amen op.
Mijn partner kan daar ook echt van genieten, dat ik dan weer eens met lange tanden iets op zit te eten en hij wel gewoon zijn mond open durft te trekken.
Ik maak trouwens nooit mee dat mensen zelf al suiker/melk in mān koffie doen als ik ergens op bezoek ben. maar als het wel zo is drink ik het niet op, vooral suiker erin vind ik niet meer te zuipen.
Ja ik ben ook opgevoed met beleefd doen en fatsoenlijk maar sommige dingen vind ik echt niks aan dus ik zei dat ik die niet hoefde. Vond ze maar suf, maar zelf wilde ze het ook niet want ze drinkt haar koffie zwart š«£
@Takkie Ik gebruik sowieso geen losse suiker ergens in maar koffiemelk vind ik wel zo goor⦠Ze was uit automatisme koffie voor haar man aan het maken (die er niet was) dus deed ze in de keuken alles er al in
Maar we moeten wel altijd er naar streven om het zo eerlijk mogelijk te doen.
leeftijd voor sekswerk
0 stemmers
Heb/ben jij weleens een influencer:
0 stemmers
ik zei een keer per ongeluk hoi tegen bonnie uit een soort van āik ken jouā-reactie voordat ik het zelf doorhad. toen heb ik wel gezegd dat ik haar videoās kijk maar als ik haar niet automatisch had begroet had ik haar niet aangesproken denk ik
vorige week was er een influencer op mān werk die ik niet kende, maar mān gen Z collegaās wel. zij wilden met hem op de foto maar durfden het niet te vragen dus toen heb ik het gedaan
had nog nooit van die gast gehoord dus maakte me echt niet uit. eindstand staan mān collegaās met hem op de foto en zijn ze me eeuwig dankbaar ![]()
Ik kon een wasmachine overnemen van een familielid van een collega. Toen ik aankwam bij dat huis deed Alwin open en was Ghislaine ook boven. Blijkbaar was het ook familie van hun, en zij waren eerder aanwezig dan mijn collega. Had echt een zieke error omdat ik en niemand anders had verwacht, en al helemaal hun niet verwacht had. Wel even kort benoemd dat ik vaak videos kijk dus het raar is. Vond het ook een heeeel raar besef dat je dan ineens heel veel weet van de mensen die voor je staan, terwijl zij geen flauw idee hadden wie ik ben.
In het ziekenhuis nadat een auto op een van de roelvinkjes was geland. Was voor mij en hem niet echt de tijd en plaats om sociaal te doen.
Ik weet niet per se of ze als influencers tellen hoor maar Famke Louise kwam bij een restaurant waar ik werkte regelmatig fotoās maken met een Starbucksbeker omdat ze de achtergrond mooi vond voor haar fotoās. We mochten niet vragen of ze ook iets wou bestellen bij ons want het was volgens de manager goed voor de bekendheid (ik snap de redenatie niet want als je de plek niet kende dan wist je ook niet dat ze daar een foto maakte) en Dusty van Ex on the Beach studeerde op de plek waar de koffiezaak zat waar ik werkte dus die kwam regelmatig koffie halen.
Ik kom Wil en Tien van WilvanTien en TienvanWil geregeld tegen maar heb ze nooit durven aanspreken.
Ben jij bodypositive?
0 stemmers
Haal jij kracht uit strakke kleding dragen?
0 stemmers
Ben jij over het algemeen bloot gekleed?
0 stemmers
Ik ben Gregor een x āin het wildā tegengekomen. En Monica Geuze op een bruiloft van gezamenlijke vrienden. Eigenlijk was Lil Kleine ook uitgenodigd maar dan kwam Monica niet meer (ze waren toen net uit elkaar) dus die mocht toch niet komen lol
Kan echt genieten van een mooie tettendag in een top of kleed.
Ja ik moet dan echt weerstaan (en faal altijd) om niet steeds naar beneden te kijken en mn eigen tieten te bewonderen.
Ik heb er net een foto van genomen en knikte goedkeurend bij het zien van die foto.