ja ik zie het ook wel eens online voorbij komen als midden 20ers iets posten over langdurig niet meer drinken omdat ze niet meer in de lampen wilden hangen of ja gewoon omdat ze het niet wilden en daarbij ook aangeven dat ze niet altijd controle hebben over hoe veel ze drinken of dat ze wel gematigd maar wel 4 keer per week 3 wijntjes drinken. en dan krijg je zoveel reacties van mensen die zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen en je bent toch geen alcoholist en waarom zou je stoppen met drinken en daar iets over vertellen op internet, en je bent 25 en het hoort erbij!! alsof je alleen bewust mag stoppen met drinken en je relatie met alcohol als problematisch mag vinden als je opstaat met een fles wijn. heel bizar.
@boonie @ZusjevanJoost ik zeg ook ik drink niet meer maar omdat ik het nu serieus neem tel ik en ben ik ook wel trots op mezelf dus dan zeg ik wel ik ben nu zoveel maanden nuchter. en ik heb geen buiten de norm verslaving ofzo en helemaal niet buiten de norm van mijn leeftijdsgenoten.