Stel je persoonlijke vraag #56

Ja daar heb je zeker wel een punt.

ja daar heb je gelijk in. ik vind het een lastige kwestie die ik waarschijnlijk te rooskleurig in zie bij het veranderen van de minimumleeftijd. dan kom je met het beschermen van kwetsbare tieners die sekswerkers worden misschien beter uit bij meer investeren in jeugdzorg en voorlichting en voor de meisjes die al sekswerk doen betere werkomstandigheden/controles daarop? ook zorgen dat de mensen die jeugdzorg uitgeknikkert worden op hun 18e vangnet hebben in plaats van dakloos raken

2 likes

Ja ik snap je zorg helemaal hoor, maar sekswerk en uitbuiting zijn twee verschillende dingen. Wie uitbuiting tegen wilt gaan - en überhaupt seksueel geweld tegen wilt gaan - heeft baat bij een seksindustrie die gedecriminaliseerd wordt en erkent wordt als werk en minder schaamte rond seks in het algemeen.

9 likes

Weeg jij je wel eens voordat je naar de wc gaat en daarna nog een keer omdat je benieuwd bent naar het verschil?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Mijn leven zonder weegschaal is echt heerlijk

Jam in je koffie bij gebrek aan iets anders met suiker

• Haha bah
  • Oh goed idee
  • Hier kan ik me niks bij voorstellen

0 stemmers

1 like

Hoe kom je op het idee?

4 likes

Die Kelly caresse (mommyblogger) drie keer raden waar ik die tegenkwam. En ik kom zelf echt zelden in de efteling haha. En heb Mo een keer gezien. Volgens mij was dat het al wel.

2 likes

Stel je woont heel dichtbij de efteling. Je kan er zelfs naartoe fietsen, zou je dan een abbonement nemen?

• Nee ik denk dat de lol er dan juist vanaf gaat
  • Gewoon nee
  • Ja
  • Hmm ik twijfel

0 stemmers

1 like

Ik woon op een uur rijden en heb zelfs een abonnement. (En geen kinderen). Het is wel begonnen omdat de Efteling bijna in het midden tussen mijn broertje en mij ligt dus het een goede plek is om af te spreken. En dat doen we dus nu veel vaker dan hiervoor.

12 likes

Ik heb een week op een camping gestaan in Italië waar Kelly ook was.
Ik heb met angst haar vlogs bekeken of ik niet in mijn bikini ergens op de achtergrond was te zien…

18 likes

Jaaa, fantastische plek!

@Schaakmat Mijn hoofd neemt soms bijzondere afslagen, maar dit heb ik niet van mezelf, kennis dacht dat dit wel zou werken want ‘honing is toch ook voor op brood’

2 likes

Oh jee! Dat lijkt me dus ook altjjd eng, dat je ineens random op een vlog van iemand verschijnt op de achtergrond. Maar eigenlijk gaat dat volgens mij altijd wel discreet heb ik het idee.

5 likes

Ik heb dit gedaan voor en na mijn bevalling en de kraamzorg dCht echt dat ik gestoord was. Maar was gewoon benieuwd😂

8 likes

Huh dat is toch best normaal :joy:

4 likes

Ik stond echt paar uur erna er al op omdat ik het wou weten😂 aan haar reactie te zijn was het niet gebruikelijk. Maar misschien heeft dat ook met mijn bouw te maken en denkt ze dat ik een eerstoornis heb😅

4 likes

Ik kan er op de fiets heen, maar ik kom er echt nooit.

@JustinBieber Lijkt mij ook best interessant. Hoeveel al dat vruchtwater en de placenta ook woog.

2 likes

Huh heeft ze dat gesuggereerd dat je een eetstoornis hebt of is dat je eigen conclusie dat zij dat dacht?

1 like

1

2

• Ik zou het ook erger vinden dat de vrouw van het stel me niet helpt
  • Ik zou van zowel mannen als vrouwen verwachten dat ze me helpen
  • Ik verwacht sowieso niet dat vreemden me in deze situatie helpen

0 stemmers

1 like

Ik zou van iedereen verwachten dat ze je zouden helpen als je om hulp vraagt, maar ik vraag me wel af wat meer dan een arm om je schouder, zakdoekje of iets je verwacht.

65 likes

Ja echt? Ik ben van de zomer ook bespuugd door een jongen op een fatbike en je bent (tenminste: ik was) echt totaal beduusd en overrompeld maar ik weet echt niet wat ik van andere mensen had verwacht hierin? Niks, eigenlijk?

8 likes