Stel je persoonlijke vraag #56

Huh heeft ze dat gesuggereerd dat je een eetstoornis hebt of is dat je eigen conclusie dat zij dat dacht?

1 like

1

2

• Ik zou het ook erger vinden dat de vrouw van het stel me niet helpt
  • Ik zou van zowel mannen als vrouwen verwachten dat ze me helpen
  • Ik verwacht sowieso niet dat vreemden me in deze situatie helpen

0 stemmers

1 like

Ik zou van iedereen verwachten dat ze je zouden helpen als je om hulp vraagt, maar ik vraag me wel af wat meer dan een arm om je schouder, zakdoekje of iets je verwacht.

65 likes

Ja echt? Ik ben van de zomer ook bespuugd door een jongen op een fatbike en je bent (tenminste: ik was) echt totaal beduusd en overrompeld maar ik weet echt niet wat ik van andere mensen had verwacht hierin? Niks, eigenlijk?

8 likes

Mijn eigen conclusie doordat dit wel vaker gesuggereerd word. :sweat_smile:

2 likes

Ja je kan moeilijk erachteraan rennen. Ik zou hoogstens een doekje kunnen geven of de fatbike naroepen dat die ff normaal moet doen. Weet niet wat je nog meer kan doen.

2 likes

In zulke situaties heb ik liever dat mensen me met rust laten

1 like

Die vrouw of man kan niks meer doen maar ik zou wel wat compassie verwachten als in jeetje wat naar dat hij dat deed, gaat het een beetje?

14 likes

lijkt me niks maar hier thee van zetten lust ik dan weer wel:

3 likes

Wil ik wel maar niet nu

3 likes
Heb jij een brandblusser of blusdeken in huis?
  • Nee
  • Ja een brandblusser
  • Ja een blusdeken
  • Ja een brandblusser en blusdeken
  • Ja, nog iets anders

0 stemmers

Ik had het lang niet in huis, maar nadat er fikse brand bij de bovenburen geweest is, heb ik blusser en deken gekocht. In de keuken staat een blusser en ligt de deken en vlakbij de droger staat ook nog een blusser. Sinds die brand zit bij de schrik er goed in en moest mijn man me tegenhouden niet nog meer in huis te halen. Ik wilde bijvoorbeeld ook een vluchtladder op het balkon leggen.

3 likes

Ik heb op elke verdieping een brandblusser en branddeken maar de rookmelders liggen zonder batterij ergens te verstoffen 🫠

5 likes

Woon in een appartementcomplex, geen blusser/deken in huis. Wel hangen er een waterslang en een branddeken in de gang hier.

2 likes

3 gigantisch zware brandblussers. Allemaal niet zelf aangeschaft. Heb 2 in de kelder gezet en 1 boven. 2 van die blusdekens. 1 soort handbrandblusser? 1 ligt ligt volgens mij in het keukenkastje. Ik zei tegen pap, nou sheehz (die deed dat ook als vrijwilliger) dit is wel genoeg he? Ik woon ook op de begane grond.

1 brandmelder hebben we eraf gehaald. Was echt too too much. Hij zei heel lief “ja ik wil niet dat je verbrand”.
Daar ben ik hier eigenlijk niet bang voor.

Ben jij wel eens bang voor brand in je huis/waar je woont?

• Nee totaal niet
  • Hmm soms
  • Ja vaak
  • Ja wel eens

0 stemmers

1 like

Ooit een brand meegemaakt?

• Ja, in/bij het huis
  • Ja, op werk
  • Ja, bij familie/vrienden
  • Ja bij buren
  • Ja, ergens anders
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Meegemaakt en geblust ook. Was een gekke ervaring want ik was heel bang voor brand en sindsdien veel minder omdat ik weet dat ik kan handelen.

5 likes

Maar vooral omdat mijn man niet zelfstandig uit bed kan komen en hij in een ruimte slaapt waar geen uitgang voor hem is en het deel waar dan brand is moeten we dan doorheen
Soms als ik er te lang aan denk word ik echt niet goed

2 likes

Toen ik nog bij m’n ouders woonde is er brand gesticht door inbrekers. Gelukkig waren we op vakantie en niet thuis en was er dus alleen (veel) materiële schade

Ken jij Sarcasper op insta?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ga je er dan vanuit dat zijn naam Casper is?

• Ja
  • Nee logisch dat hij een andere naam heeft

0 stemmers

1 like