Ik dacht: huh, die is toch niet instafamous? Hij heet overigens wel Casper.
Maar blijkbaar is de bekende sarcasper_. Soort 2.0.
Ik dacht: huh, die is toch niet instafamous? Hij heet overigens wel Casper.
Maar blijkbaar is de bekende sarcasper_. Soort 2.0.
Hoezo zou je ervan uitgaan dat ik een rando bedoelde ipv de influencer haha?
Die heet dus Jasper en ik vind dat dom want Sarjasper zou het dan moeten zijn. Sowieso is Casper een veel sterkere naam dan Jasper.
Ja weet ik veel
Ik kom er net met jouw vraag pas achter dat er dus ook een “bekende” instagrammer is met die naam.
Verder wel eens met je stelling.
Elke keer als mijn huisgenoot weer eens vergeet het gasfornuis uit te zetten ![]()
Ik moest bij mijn huur verplicht een brandblusser aanschaffen van de verhuurder.
Typisch weer zo’n gierige verhuuractie vind ik dat. Hebben ze tenminste wel rookmelder(s) geplaatst?
Bij mij lag dat er al
Heb jij een tip waar je gewone sokken koopt die niet direct weer kapot gaan? Heb zovaak gaten in sokken, word er helemaal leip van
0 stemmers
Please, mijn tenen hebben kou ![]()
Jaa dat wel, en die werkt ook heb ik laatst gemerkt toen de biefstuk aan het aanbranden was hahaha
Ja mijn zeeman sokken gaan echt al jaren mee
Die sloop ik dus altijd haha, maar misschien heb ik agressieve tenen, dat kan.
Ja moet zeggen dat ik mijn teennagels altijd erg kort hou, ik denk dat dat wel helpt
Hahaha ja misschien is de echte les dat ik vaker mijn teennagels moet knippen, ze balkonnen soms een beetje over mn teen heen
↔
Hoop dat jullie nu allemaal aan mijn tenen denken.
C&a. Bij mij gaan die lang mee. Is ook in een pak van 5.
Cushion sportsokken van de Pri.
Ik heb echt toen ik een jaar of 20 was een heleboel sokken gekocht bij de H&m en die zijn letterlijk zeker 12 jaar meegegaan. Echt bizar lang. Toen begonnen ze ook allemaal ineens te verslijten. Op het oog precies dezelfde opnieuw gekocht maar die zijn qua stof al heel anders, veel dunner en slechtere kwaliteit. Voelde me wel een beetje een boomer maar dacht echt zie je nou wel, deze kwaliteit maken ze gewoon niet meer omdat winkels niet willen dat je sokken lang mee gaan maar dat je ieder seizoen weer nieuwe moet kopen.
Mijn dure tip is Falke! En tot nu toe houden mijn Uniqlo sokken het ook goed maar die heb ik nog niet veel langer dan een jaar denk ik
Hema! Elk type sok wat ik van de hema heb, gaat lang mee bij mij
Witte of zwarte sportsokken van zeeman. Die zijn vaak iets dikker dan normale en gaan dus ook wat langer mee.
Verder heb ik vorig jaar ook kniekousen ingeslagen mij C&A, ook dikker dan normale sokken. Ook die doen het nog goed.
Ik denk altijd dat er bij vroeger was alles beter sprake is van survivorship bias
In mijn kast liggen bijv ook nog strings van de Victoria’s secret uit 2011 máár ik heb natuurlijk ook wel dingen weggedaan, alleen heb ik daar geen herinneringen meer aan.
Zelfde met mensen die dan nog een stofzuiger uit 1960 hebben of een auto met 2 ton op de teller.