Oh nee, ik vind Hema echt tegenvallen met snel slijtplekken op de hiel.
Naast Falke, iets goedkoper: Hudson of Kunert.
Zo heb ik het eerste seizoen van Oh oh Cherso bekeken ![]()
Ik heb laatst geleerd dat het aan de stand van mijn grote teen ligt. Bij de meeste mensen steekt die gewoon naar voren maar bij mij iets omhoog. En daarmee ‘boort’ de teennagel zich door sokken, panty’s en zelfs door stoffen schoenen. Teennagel kort houden helpt maar voor de rest kan je er dus niks aan doen. (Mocht dit bij jou ook zo zijn.)
Einde spreekbeurt over de stand van tenen.
Mijn tweede teen is groter dan mn grote teen
- Heb ik ook!
- Heb ik niet, maar ik ben dan ook niet zo wijs als dat jij bent
0 stemmers
Ik heb wel echt het idee dat Hema kut kwaliteit is geworden, eigenlijk alles wat ik daar koop is binnen een jaar ‘op’, terwijl ik ook oudere dingen heb die er nog prima uitzien.
Maar heb je ál je oudere dingen nog of zijn daar ook wel tussentijds dingen van weggegaan?
Heb ik bij 1 voet
Ik vind het wel erg dat meer dan de helft geen van beiden in huis heeft. Ik weet dat niet iedereen ouders heeft die filmpjes lieten zien van “kijk maar eens hoe snel een brand kan gaan!” maar snel handelen (en hier dus de spullen voor hebben) kan echt het verschil maken tussen een klein ongelukje en een afgebrand huis.
Ik weet natuurlijk ook wel dat je met een brandblusser of blusdeken niet alles kan voorkomen, maar het zou maar net het verschil maken.
Ja vind dit ook wel bijzonder.
Hier op elke verdieping een brandblusser en rookmelders, verder ook branddeken. Maar we wonen in een houten huis dus dan is het nog meer nodig. Maar in een bakstenen huis zou ik ook zeker maatregelen nemen.
Heb jij een poster van een politieke partij voor je raam hangen?
- Ja
- Nee maar ga ik nog doen
- Nee durf ik niet
- Nee ik wil niet dat buurtbewoners weten wat ik stem
- Gewoon nee
0 stemmers
Ik zie overal die kop van Bontenbal voor de ramen ![]()
Adidas houdt m’n teentjes lekker warm ![]()
Ben jij ergens heel goed in wat andere mensen niet bij jou zouden verwachten?
- Nee, ik ben nergens heel goed in
- Nee, ik ben wel goed in dingen maar die dingen zijn niet heel onverwacht
- Ja en ik ga je nu vertellen wat
0 stemmers
Sokken van Muji (“Right Angle”) en van Hudson. Muji kan je geloof ik fysiek niet in NL kopen maar wel in DE (ik weet niet of je ze via de site kan bestellen). Hun sokken zijn van dik katoen en blijven goed in model. Ze vallen wel klein. Qua witte hoge sportsokken is Nike de beste maar die knellen bij mij teveel, als je slankere benen hebt is dat misschien anders.
ben jij lid van een omroep
- ja
- nee, nooit geweest
- nee, wel geweest
- nee, wil ik nog wel
0 stemmers
inspiratie voor de poll is dat ik net lid ben geworden van omroep zwart omdat ik vind dat ze goede programma’s maken die echt een verrijking zijn voor de publieke omroep en het super zonde zou vinden als ze verdwijnen
Ja ik ben ook lid van omroep Zwart!
ja en het kost maar een tientje (nog geen bioscoopkaartje!) per jaar, wist niet dat het zo weinig was
Dedoles sokken blijven hier allemaal heel
Ik weet nog niet eens waar ik op ga stemmen.
Ja ik snap wat je bedoelt, maar van de sokken en onderbroek en kinderkleding die ik een jaar geleden heb gekocht zijn ze allemaal kapot. Dus ik snap je survivor bias maar van de nieuwste kleding is gewoon nul survivor.