Stel je persoonlijke vraag #56

Echt slecht maar mijn man regelt dat soort dingen en hem kennende is dat goed geregeld

1 like

Haha same hier. Beschamend wel

3 likes

Waarom slecht? Toch prima als je elkaar kunt vertrouwen en verantwoordelijkheden verdeelt. Stel je voor dat je allebei voor werkelijk alles verantwoordelijk moet zijn wat een huishouden en relatie lekker laat draaien, dat is toch geen doen. Een van mn grootste irritaties als ik single ben/alleen woon trouwens.

4 likes

Kijk jij op funda? (of een andere huizenzoeksite)?

• Nooit
  • Heel soms
  • Soms
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Heel vaak

0 stemmers

En ben je ook op zoek naar een huis?

• Nee helemaal niet
  • Niet actief maar kijk wel met dat oog
  • Ik wil op zich wel verhuizen
  • Ja ik ben echt actief op zoek

0 stemmers

1 like

Ja zo bekeken is dat zeker zo, maar ik heb ook jaren alleen gewoond en toen regelde ik alles gewoon zelf dus het voelt nu wat gemakzuchtig ofzo dat ik niet eens weet welke verzekeringen we hebben. Dat hij het regelt vind ik prima, tenslotte doe ik verder alles alleen dus hij is ook van de regeldingen

4 likes

Ik kijk als ik zie dat er een huis in m’n straat te koop staat of ik dat kan vinden, ben altijd benieuwd hoe het er bij andere mensen van binnen uit ziet haha

40 likes

En wat het moet kosten :sweat_smile:

6 likes

Soms ff kijken voor inspiratie voor de Sims :joy:

12 likes

Ja dat vind ik het belangrijkste :joy: En dan denk ik “als dit huis zoveel op kan leveren en het lijkt op ons huis maar wij hebben een nieuwere keuken dan zal ons huis ongetwijfeld dit op moeten brengen”

3 likes

Ik om te zien voor hoeveel de voormalig sociale huurwoningen worden verkocht en er dan verontwaardigd over te doen

12 likes

Op de huurpagina want kopen gaat mij nooit lukken

2 likes

Vind het ook leuk om te kijken naar huizen voor misschien ooit, of huizen in topsegment zoals aparte penthouses etc. Je weet maar nooit wanneer ik de loterij win (en vaak vallen ze trouwens tegen haha).

4 likes

Nou dit, 9/10 keer denk ik bij dure huizen dat smaak inderdaad niet te koop is.

8 likes

Ik kijk alleen af en toe in m’n buurt, benieuwd wat er te koop staat voor hoeveel en leuk om te zien hoe de huizen die ik elke dag van buiten zie er van binnen uitzien. En heel soms voor de lol de duurste huizen in de omgeving, ook altijd interessant wat voor bizarre of juist onbegrijpelijk saaie dingen je dan tegenkomt.

3 likes

Altijd al maar echt nog nooit wat aan gehad, hebben nu voor de 2e keer iets in huis en weer een hele discussie met de verzekering erover

2 likes

Mijn spullen hebben vrij weinig dagwaarde dus wat ik betaal versus wat het me oplevert is het voor mij gewoon geen zinnige verzekering.

1 like

ik heb mijn eigen postcodegebied als alert aanstaan op Funda (koop en huur) omdat ik het zo leuk vind om de huizen die ik elke dag zie, van binnen te kunnen zien :grimacing:

Nu ik dit zo uittyp klinkt het een beetje creepy

4 likes

Van een kant van mijn familie heeft iedereen een bijnaam gekregen vanuit de neven en nichten, dus daar zeggen we geen tante of oom maar de bijnaam. Ik vind dat eigenlijk gezelliger/ leuker klinken dan tante Ria. Vooral ook nu we allemaal volwassen zijn en een deel van de neven en nichten ook maar weinig jaren met de jongste tantes schelen.

1 like

Iemand vraagt jou “hey, heb jij een beperking of chromosoomafwijking ?”

• Ik snap dat mensen dat kunnen vragen, prima
  • Ik zou het echt fucking bizar vinden als iemand me dit vraagt en ben beledigd

0 stemmers

1 like

Ja in de herfst inderdaad en aan het begin van de zomer heb ik het ook vaak! Sowieso vaak met seizoenswisselingen. Vind het altijd een heel fijn nostalgisch gevoel

7 likes