Stel je persoonlijke vraag #56

Is Dua Lipa de minst problematische popster die er bestaat?

• Ja klopt
  • Nee dat is (iedereen die miljardair is valt sowieso af) …

0 stemmers

Ja sorry maar Dua is objectief echt de beste popster.

9 likes

Heb je wel eens iets gekocht na het zien van een shoplog/insta-/tiktokpost van een influencer?

• Ja, dit gebeurt regelmatig
  • Ja, af en toe.
  • Ja, maar echt zelden.
  • Nee

0 stemmers

Merk je dat je eigen ‘koopdrang’ groter wordt na het zien van shoplogs/posts van influencers?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb zelf net een broek gekocht nadat ik hem voorbij zag komen bij Maysa de Oliveira. :see_no_evil:

2 likes

Niet per se hetzelfde product gekocht, maar wel iets waarvan ik dacht: zoiets vind ik leuk! En vervolgens dus iets vergelijkbaars gekocht en niet uit een impuls.

1 like

Geen insta (meer) en dus geen influencers volgen :tada: (met insta volgde ik die ook niet)

4 likes

88 palette, daar begon het allemaal mee 🫶🏼🫶🏼

32 likes

Lijkt het jullie leuk om nu in een winkel te werken?

• Ja
  • Ja, ik heb het de afgelopen tijd echt overwogen
  • Nee
  • Ik werk al in een winkel

0 stemmers

1 like

Als ik zelf een (kinder)boekenwinkel zou kunnen beginnen, zou ik het wel weer leuk vinden om in een winkel te werken! :see_no_evil:

9 likes

Vooral eten. :eyes: @Bunnyslippers

1 like

Ja ik heb uiteindelijk de helft van die noodles door midden gebroken en er maar iets in van die “spicy” saus erin gedaan. Want ze wilde per se de roze buldak, die zijn imo al helemaal niet spicy maar vooral heel ongezond. Is wel mn guilty pleasure als ik snel iets wil eten.

Eet jij wel eens buldak noodles?

• Nee nooit
  • Ja soms
  • Regelmatig
  • Zelden
  • Wat is dat?

0 stemmers

1 like

Misschien ooit samenwerken dan, want het is mijn droom om een kinderboekenuitgeverij te beginnen!

4 likes

Hahaha same! Een boekenwinkel met bijbehorende spullen en een koffiehoekje waar een boekenclub kan komen.

4 likes

Oke jij mag er ook bij!

2 likes

Ik mis mijn bijbaan in de winkel echt kapot erg
Soms denk ik echt fuck al m’n inzet, tijd en energie die ik in m’n carrière stop afgelopen jaren, ik ga terug naar mijn bijbaan
Dat waren echt de beste leukste gezelligste tijden

16 likes

Ik heb dit ook echt zo vaak de laatste tijd, maar het salaris is gewoon te laag t.o.v. mijn kosten.

4 likes

Ik vond het ook super maar fulltime lijkt het me echt heul zwaar en inderdaad het verdient veel te weinig

3 likes

Ja, dat is waar inderdaad. Ik heb gekeken om bijvoorbeeld 1 dag minder te werken bij mijn ‘hoofd’ baan (werk daar nu 40u) en dan dus een bijbaantje ernaast. Alleen van wat ik kon vinden hou je daar zo weinig van over en je levert aan de andere kant dus wel in.

Jammer wel, want lijkt me echt een ideale combinatie.

3 likes

Maar wel in een hogere functie, zou het echt niet meer trekken om fulltime te verkopen.

4 likes

Hoeveel badjassen heb jij?

• Geen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer dan 5

0 stemmers

Ik heb nogal een rare obsessie met badjassen ik vind ze gewoon zo chill. In de winter slaap ik er ook in.

1 like

O, ik zou juist de hele dag alleen maar willen aanvullen en spiegelen :joy:
Vroegah bij de Hema waren handdoeken en rompertjes vouwen echt mijn hobby.

4 likes

Dus zo’n 40%, dat vind ik toch echt veel! Ik vind het verder wel gezellig hoor haha maar dan klopt m’n gevoel dus wel dat het vaak benoemd wordt

1 like