1 dikke badstoffen badjas voor de winter en 1 dunne katoenen kimono voor de zomer. Ik draag echt elke dag een badjas. (Die van badstof moet ik eigenlijk eens vervangen, die heb ik al +10 jaar en is inmiddels echt zo krokant gewassen dat ik er zowat mee kan scrubben
)
Die dunne voor de zomer? ![]()
Ik heb er eentje voor de sauna, verder nooit aan
Wil je bij mij komen werken dan ![]()
Haha yep, foutje!
Mocht er nou echt vrede komen in Gaza
- Dan vergeef ik Israëliërs
- Dan blijf ik Israëliërs haten
0 stemmers
Nee gewoon oprotten met heel dat israel hoor.
Ik vertrouw ze er sowieso niet op dat er vrede komt. Zal wel een hamas-militant opeens op eigen houtje toch besloten een tak te gooien en dan zien ze dat als groen licht om door te gaan of id. enige hoop is nog trump grappig genoeg
Mag Trump de Nobelprijs winnen?
- Nee dat zou echt erg zijn!
- Ja ik bedoel why the fuck niet, Kissinger heeft er ook eentje en twee van de laatste winnaars hebben een genocide gepleegd na het winnen
- Scandinaviërs zouden überhaupt niet over zulke zaken moeten beslissen, wie zijn zij?!
0 stemmers
Ohh daar hebben ze geen excuus voor nodig hoor, die verzinnen zelf wel weer een leugen om door te gaan ![]()
![]()
Zeker niet! Het enige wat die man kan krijgen is de schijt
Weinig goeie mensen hebben m gewonnen, dus waarom niet.

Zou jij je stempas voor 1000 euro verkopen als dat kon? Je weet niet wat diegene ermee gaat doen
- Ja sowieso
- Nee sowieso niet
- Misschien
- Ook wel voor minder dan 1000 euro
- Voor 1000 euro niet, maar voor meer geld wel
0 stemmers
Stel je mag de rest van je leven nog maar 3 van onderstaande dingen doen nadat je opstaat en de (werk)dag begint, welke zou je dan kiezen?
Je mag de avond ervoor wel vanalles doen dus uitgebreid douchen etc.
- Tanden poetsen
- Gezicht wassen
- Dagcrème
- Foundation
- Blush
- Bronzer
- Mascara
- Deo opdoen
- Flossen
- Tanden stoken
- Lippenstift / iets op je lippen
- Haar kammen
- Haar föhnen
- Haarolie / haar serum / haarmousse / haarlak
- Je haar opsteken oid
- Wenkbrauwpotlood oid
- Parfum opdoen
- Zonnebrandcrème
- Lenzen indoen
0 stemmers
Ik doe eigenlijk maar vijf van deze dingen + een serum.
Omdat ik hem niks gun waar hij blij van wordt
Discriminatie tegen slechtzienden dat lenzen indoen een van de opties is!!!
Lullig ook dat brildragers geprivilegieerd worden. Ik zou bril opzetten (+ schoonmaken!) misschien wel verkiezen boven deo of tandenpoetsen.
Maar echt supermoeilijke (en dus leuke) poll
Ja ik zou zo graag weer alle klanten in de winkel negeren en gewoon lekker de hele dag de sale tafel met jeans opnieuw opvouwen in de mango 🥹🥹
Als bijbaantje vond ik het ook heel leuk! Ook een jaar fulltime gedaan en dat was echt killingggg