Ja mijn oma en moeder waren/zijn ook fervente puzzelaars dus ergens is het gewoon mijn lot
Ik had wel laatst een te moeilijk niveau gekocht (4-5*, ik ben een debiel) en toen was het meteen niet leuk meer ![]()
Ja mijn oma en moeder waren/zijn ook fervente puzzelaars dus ergens is het gewoon mijn lot
Ik had wel laatst een te moeilijk niveau gekocht (4-5*, ik ben een debiel) en toen was het meteen niet leuk meer ![]()
Ja maar daar zitten ook zulke vreemde en flauwe puzzelwoorden in? Dan heb je echt zo’n woordenboek nodig want wie weet dat
Ja, wat is hier de deal? Gwen is conservatiever geworden, maar niet openlijk maga en Dua zingt haar 30!!! jaar oude hit met haar, in haar eigen stad.
Echt geen drama.
Hahaha ik vond het vooral toevallig dat dit precies kwam nadat jij je poll had gemaakt. Geen Khia Asylum voor Dua dus ![]()
Ja van die woorden die je nooit gebruikt maar kent omdat je puzzelt echt suf
Onze kinderen hebben allebei een taakje wat ze af en toe “moeten” doen. En van een van de twee is het opruimen van die plastic bakjes kast ![]()
Sindsdien is het opgeruimd.
Daarvoor was het een zooi haha
Ik deed dit weekend nog een cryptogram bij mijn ouders, was echt heerlijk (en nostalgisch, want dat deden we vroeger thuis altijd op zaterdag)!
Mijn vriend raakt ongeveer de helft van mijn bakjes kwijt dus het wordt steeds opgeruimder en overzichtelijker wel. Aanrader!
Ik koop vaak een Logikwis boekje voor vakantie, maar de laatste keer was ik wat overmoedig. Vier sterren ging nog wel maar vijf sterren is echt onmogelijk soms.
Dit is Logikwis.
Hier kan ik echt 6 jaar naar kijken en het nog steeds niet snappen ![]()
Heb ik niet ![]()
Ewl ik vind dit echt kut omdat er geen douchen tussen staat ik weiger ook daarom om te stemmen haha. Ik ga toch geen deo gebruiken als ik mn oksels niet eens kan wassen gatverdamme. En ja ik vind 's avonds douchen niet mee tellen.
Ik gebruik tegenwoordig weer een roller maar eigenlijk maakt mij het niet zoveel uit.
Heb jij liever een spuit deodorant of een roller?
0 stemmers
Je hebt geen bakjes of ze slingeren gewoon door je hele huis?
Ik heb zo’n matroesjka kommenset van de ikea als ik iets wil bewaren, maar geen bakjes. En die staat gewoon als een matroesjka in een kast en that’s it
Gebruik jij na het douchen bodylotion?
0 stemmers
Mn vriend heeft dus bijna geen beenhaar maar toen ik bij hem bodylotion op zn been deed dacht ik echt ewl. Dat plakt er echt op.
Maar ik gebruik een droge olie.
Wat is een droge olie? ![]()
Een olie niet vettig aanvoelt na het smeren, maar juist heel zacht. Trekt gelijk in.
Ohhhja dat gebruik ik ook graag