Ik deed dit weekend nog een cryptogram bij mijn ouders, was echt heerlijk (en nostalgisch, want dat deden we vroeger thuis altijd op zaterdag)!
Mijn vriend raakt ongeveer de helft van mijn bakjes kwijt dus het wordt steeds opgeruimder en overzichtelijker wel. Aanrader!
Ik koop vaak een Logikwis boekje voor vakantie, maar de laatste keer was ik wat overmoedig. Vier sterren ging nog wel maar vijf sterren is echt onmogelijk soms.
Dit is Logikwis.
Hier kan ik echt 6 jaar naar kijken en het nog steeds niet snappen ![]()
Heb ik niet ![]()
Ewl ik vind dit echt kut omdat er geen douchen tussen staat ik weiger ook daarom om te stemmen haha. Ik ga toch geen deo gebruiken als ik mn oksels niet eens kan wassen gatverdamme. En ja ik vind 's avonds douchen niet mee tellen.
Ik gebruik tegenwoordig weer een roller maar eigenlijk maakt mij het niet zoveel uit.
Heb jij liever een spuit deodorant of een roller?
- Spuit deo
- Roller deo
0 stemmers
Je hebt geen bakjes of ze slingeren gewoon door je hele huis?
Ik heb zo’n matroesjka kommenset van de ikea als ik iets wil bewaren, maar geen bakjes. En die staat gewoon als een matroesjka in een kast en that’s it
Gebruik jij na het douchen bodylotion?
- Ja op bepaalde delen van mn lichaam
- Ja over mn hele lichaam
- Nee ik doe dat nooit
- Zo af en toe
0 stemmers
Mn vriend heeft dus bijna geen beenhaar maar toen ik bij hem bodylotion op zn been deed dacht ik echt ewl. Dat plakt er echt op.
Maar ik gebruik een droge olie.
Wat is een droge olie? ![]()
Een olie niet vettig aanvoelt na het smeren, maar juist heel zacht. Trekt gelijk in.
Ohhhja dat gebruik ik ook graag
Ik heb deze of een andere variant daarvan
Is een soort créme
10/10 echt top spul! Ik meur nooit/krijg nooit klachten ![]()
![]()
smeert de rest zich dan niet in of gewoon met een ander product? ik ben zo in de war?? zijn jullie gemaakt van schuurpapier wtf
- ik smeer me na iedere douche in met olie/lotion/body butter etc
- ik smeer me soms in
- ik smeer me nooit in
0 stemmers
Ik smeer me in als ik er zin in heb, sommige periodes is dat dagelijks en anders is het weer een paar weken niet. Heb gewoon een zachte huid dus ook niet altijd noodzakelijk, vooral in de zomer niet echt.
Ik gebruik gewoon nogal royaal dagcrème en wat er dan nog aan mijn handen zit, smeer ik op mijn onderbenen. Meer werk kan ik niet aan hoor.
Het vooral luiheid dat ik me niet insmeer, het zou voor mn huid wel goed zijn als ik me wat vaker zou insmeren. Ik heb er alleen echt nooit zin in.
Ik heb een huidziekte en naast de medicijncrème moet je eigenlijk ook vetzalf smeren, maar mijn huid laat dat er gewoon op liggen ipv dat het erin trekt dus ik smeer me nergens mee in. Zou wel snel door de waterglijbaan gaan ![]()
Ik vind bodylotion of OLIE zoooo’n klote gevoel op mn huid zeker als je je daarna gelijk moet aankleden
Dus daarom doe ik het bijna nooit