smeert de rest zich dan niet in of gewoon met een ander product? ik ben zo in de war?? zijn jullie gemaakt van schuurpapier wtf
- ik smeer me na iedere douche in met olie/lotion/body butter etc
- ik smeer me soms in
- ik smeer me nooit in
0 stemmers
smeert de rest zich dan niet in of gewoon met een ander product? ik ben zo in de war?? zijn jullie gemaakt van schuurpapier wtf
0 stemmers
Ik smeer me in als ik er zin in heb, sommige periodes is dat dagelijks en anders is het weer een paar weken niet. Heb gewoon een zachte huid dus ook niet altijd noodzakelijk, vooral in de zomer niet echt.
Ik gebruik gewoon nogal royaal dagcrème en wat er dan nog aan mijn handen zit, smeer ik op mijn onderbenen. Meer werk kan ik niet aan hoor.
Het vooral luiheid dat ik me niet insmeer, het zou voor mn huid wel goed zijn als ik me wat vaker zou insmeren. Ik heb er alleen echt nooit zin in.
Ik heb een huidziekte en naast de medicijncrème moet je eigenlijk ook vetzalf smeren, maar mijn huid laat dat er gewoon op liggen ipv dat het erin trekt dus ik smeer me nergens mee in. Zou wel snel door de waterglijbaan gaan ![]()
Ik vind bodylotion of OLIE zooooân klote gevoel op mn huid zeker als je je daarna gelijk moet aankleden
Dus daarom doe ik het bijna nooit
Ja dit, en me niet meteen aankleden is veel te koud dus ik heb daar echt geen zin in.
Ik vind het al irritant om mijn handen in te smeren, laat staan mijn hele lichaam. Maar mijn handen zijn heel droog in de winter dus dan moet ik wel.
Mân huid reageert kut op bijna alles dus het enige dat ik gebruik is soms lanettencreme op droge plekken en soms hormoonzalf tegen eczeem. Als ik met bodylotion of olie aan de slag ga krijg ik 90% zekerweten uitslag/eczeem/jeuk/pijn.
Vind je het belangrijk op een partij te stemmen die hun plannen laten doorberekenen?
0 stemmers
Ik stem blanco. Ik vind het allemaal helemaal niks ![]()
Voor een (oppositie) partij als PvdD die toch nooit groot wordt maakt het me niet zoveel uit. Voor grotere partijen met een flinke vinger in de pap wel
Ik kan me hier zo niets bij voorstellen
Domme vraag waarschijnlijk maar wat heeft een blanco stem voor meerwaarde?
Weet niet of het een domme vraag is hoor. Ik was altijd in de veronderstelling dat wanneer je niet stemt, je stem naar de grootste partij gaat en dat wil ik ook niet. Ook ben ik van mening dat iedere partij flink corrupt is dus ik sta letterlijk nergens achter, puur omdat ik de politici niet erop vertrouw 100% integer te zijn.
Ik vraag me af hoe klote dit is en of dit niet een gewoonte is. Ik doe elke dag direct na mijn douche bodylotion op en kleed me erna aan en heb geen last van een vervelend gevoel.
Bij witte kleren doe ik bodylotion op zichtbare plekken want dat geeft vaak vieze plekken op je kledij.
Ik vind alleen gratis bier belangrijk.
Een blanco stem telt mee voor het opkomstpercentage, verder niets. (In NL althans)
â Het uitbrengen van een blanco stem heeft, net als niet-stemmen, geen invloed op de zetelverdeling. Voor de berekening van de uitslag en de kiesdeler worden uitsluitend stemmen op kandidaten geteld. Het is dus niet zo dat een blanco stem naar de grootste partij gaat.â
Nee precies, dus ik stem blanco in plaats van helemaal niet.
Jouw stem, jouw leven natuurlijk. Maar geloof je dan ook dat het 0% uitmaakt of je bv extreemrechts of gematigd midden stemt? Puur omdat alle politici niet 100% integer zijn?
Maar dat heeft hetzelfde effect. Ik snap het als proteststem, maar bij niet stemmen gaat er ook niks naar de grootste partij.