Bedankt voor het delen!
Ik weet het niet goed, ik kan wel wat ontstressen gebruiken maar ik twijfel heel erg
Ik vond het gewoon niet zo bijzonder, vond het ook vrij prijzig (logisch hoor want water) dus niet perse voor herhaling vatbaar.
Dus ik kan beter een week op vakantie en dan lekker de zee in zeg maar
Ja en ik vond er echt niets aan haha.
Als kind had ik een vriendin met suuupererge haaruitval, het was net of er in haar huis/kamer drie honden met haar van 30 cm woonden. Soms heb ik daar nog steeds nachtmerries over, haha. Verder verdraag ik langharige huisgenoten of bezoekers inmiddels wel, stofzuig gewoon regelmatig.

hoe spreek jij de naam van deze koekjes uit? als je het als volwassene anders zegt dan toen je jong was moet je stemmen wat je als kind/in jullie gezin zeiden
- op zn engels/daidjestivs
- op zn frans/diezjestievus
- op zn nederlands/diggestieves
0 stemmers
Mac fitties
Wij noemde dit thuis droge koekjes
. Wie lust er een droog koekje bij de koffie?
Biscuitje ![]()
Ofja meer oma koekje eigenlijk
Oja, maria kaakjes!
Ik snap dat je geen aansluiting kunt vinden bij partijen, maar er zijn - zeker bij deze verkiezingen - belangrijke thema’s waar je denk ik wel voor of tegen bent.
Denk aan het afschaffen van de rechtstaat, wetenschap, vrouwenrechten en vrije pers. Plannen als “remigratie”, klimaatverandering hekserij noemen. En nog veel meer. En daar kun je wel tegen stemmen door op een partij te stemmen die dat wél belangrijk vindt.
Er zijn ook stemwijzers die bv laten zien hoe partijen voor moties stemmen (Stemchecker Volkskrant) of inderdaad de Kieswijzer van WomenInc zoals @crazyplantlady al noemde. Hopelijk geven die wat meer inzicht!
Ik ben me door de interviews met de partij ideologen/wetenschappelijk bureaus van de politieke partijen in de Groene heen aan het werken. De wereld staat in de fik dus misschien dat het lezen van de ideologieën me iets brengt ![]()
Als jij een man was, zou jij dit doen?:
- Nee joh. Ik zou gaan pissen in de Trevi fontein
- Jazeker
- Nee. Het ergste wat ik zou doen is wijdbeens zitten in het Ov
0 stemmers
Volgens mij heeft het oog op morgen afgelopen weken ook van bijna alle partijen de ideoloog gesproken, zal wel minder diepgaand zijn, maar mocht iemand behoefte hebben aan luisteren naar zoiets
Vind jij jezelf bij een groep politiek ongehoorden horen?
- Ja
- Nee
- Ik snap dit niet
0 stemmers
Ik hoor vaak mensen (witte mannen) zeggen dat ze boos zijn omdat ze ongehoord zijn, maar ik denk ik hoor elke kkdag over hoe ongehoord witte domme mannen zijn, hoe zijn ze dan ongehoord?
- Ja vraag ik me ook af
- Nee ze worden ook te weinig gehoord!
0 stemmers
Denk je dat alle andere groepen behalve boze witte (gewelddadige) mannen eraan gewend zijn dat niet alles precies gaat zoals zij willen?
- Ja dat denk ik
- Nee denk niet dat die groep een probleem is
- Nee ik denk dat er veel groepen zo zijn
0 stemmers
We zijn een verwend kutland
Ja klopt ik heb echt vooral een hekel aan dikke Brabantse mannen.
Is dit type Nederlander precies waarom we in de problemen zitten?
-

- Toch zeker 95% ja
- Hij, Frank Lammers en Guus Meeuwis idd
0 stemmers
Niet in dezelfde mate. Maar white woman tears is wel een bekend fenomeen