Stel je persoonlijke vraag #56

De ouders van mijn man dronken elke dag wijn en dat begon al in de ochtend. Gingen er ook mee rijden enzo. Waren niet aanspreekbaar op niet drinken ivm de kleinkinderen vervoeren. Maar nee hoor zij hadden geen verslaving wat een gekke gedachte van mij.

Mijn eigen ouders drinken niet

2 likes

Ken jij het programma ‘ook dat nog’ (is nu op tv op npo 1)

• Nee
  • Ja wtf is dit voorn vreemde koortsdroom
  • Ja is normaal

0 stemmers

Ik vraag me echt af of ik een TIA aan het hebben ben, iedereen doet steeds rare accentjes en rare reconstructies en dan is er Herman de Schermman???

Zat je Oogappels te kijken toevallig?

3 likes

Ik ken het van vroeger maar wist niet dat het nu terug is.

9 likes

Ahhhh had ik geen idee van, Nou je mist absoluut helemaal niks aan deze nieuwe versie

1 like

Kan jij een fietsenband plakken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Voor mensen met een relatie, waar was je relatie in de begintijd vooral op gebaseerd (behalve algemene aantrekking natuurlijk)

• Seks
  • Uitgaansleven/horecabezoek
  • Gedeelde hobbies of interesses
  • Zelfde doelen/idealen/visie
  • Gedeeld gevoel voor humor
  • Blij om bij ex(en) weg te zijn
  • Zwangerschap
  • Gedeelde sociale kring
  • Wens om een gezin te beginnen
  • Gedeelde studie/werk
  • Vriendschap

0 stemmers

En nu?

• We zitten nog in de honeymoon phase
  • Gedeelde hobby/interesse
  • Gezin/kinderen
  • Gedeeld gevoel voor humor
  • Gedeelde sociale kring
  • Gedeelde doelen/visie/toekomst
  • Seks
  • Utgaansleven/horeca
  • Gedeelde studie/werk
  • Vriendschap
  • Zorg voor elkaar
  • Niet zoveel eigenlijk maar uit elkaar gaan is ook weer zowat

0 stemmers

Haha ja, want herkenbaar. Mijn schoonouders drinken ook elke dag wijn en vind het zo bizar. Ook als ze hier komen eten doordeweeks, komt er een fles wijn mee. Maar grapjes maken over hun drankgebruik wordt niet gewaardeerd uiteraard. En serieus over beginnen is kansloos. Zijn echt functionele alcoholisten (vooral mijn schoonvader). Maar ik zie het veel bij mensen in hun leeftijdscategorie.

5 likes

Het was vroeger ook wel zo. Was oa met Sylvia Millecam (of ben ik nu echt oud :sweat_smile:)
Ik heb het gekeken uit een soort nostalgie, maar het is echt niet meer van deze tijd.

8 likes

Mijn ouders dronken inderdaad bijna altijd bij het koken/avondeten één of meerdere glazen (laat ik zeggen max 3) dagelijks, ook weleens een dagje niet, maar wel gewoon wekelijks gingen er flessen wijn doorheen. Nooit dronken, maar wel altijd even wijnen samen na het werk. Toen ik later vertelde weleens een jointje gerookt te hebben (lees: twee keer per jaar ofzo) was dat ineens uit den boze want drugs = slecht en toen ik aanhaalde dat iedere dag wijn drinken mij een stuk schadelijker leek, was dat dus eeeeecht niet zo en waren zij geen alcoholisten yada yada. Altijd bijzonder hoe geaccepteerd alcohol in veel kringen is.

12 likes

neejoh het was tot 2004 op tv, ik keek het ook vaak met mn ouders. vind het typische publieke omroep programma’s van die tijd samen met kopspijkers en ter land ter zee en in de lucht

4 likes

Een stripper uitnodigen voor het pensioen feestje van je schoonmaakster

• Leuk, grappig
  • Dat kan alleen als je rijk bent
  • Wtf
  • Gewoon nee

0 stemmers

Inspiratie voor deze poll: De Verhulstjes

1 like

Dan ben je blij dat je vertrekt

4 likes

Toen keek ik het allang niet meer, zeker niet met mijn ouders :sweat_smile: Maar had geen idee dat het toen nog op tv was.

2 likes

Klik je wel bij de stemwijzer open wat de partijen over de stelling zeggen? Want dat vind ik echt een enorm belangrijke.

En je kan aan het einde ook partijen vergelijken met extra stellingen.

Oké ik vind het wel anders bij de Verhulstjes, ik heb het nog niet gezien, maar zij is alleen bij hun schoonmaakster, elke dag de hele dag en ook bij allerlei privégelegenheden etc.

Is wel anders dan als je een oudere vrouw die na jou naar nog 4 adressen moet ineens in de Vinex overvalt met een lapdans op de grijze hoekbank met de desenio aan de muren. Dat is heftig.

30 likes

Heb je een zeer goede en lange relatie met je schoonmaker en die kan dat appreciëren, waarom niet?

3 likes

En ze heeft gedj’d met Vic ergens in een club en moest laatst die kut bingo doen met k. Caresse. En steeds de pipi van Leo of de andere hond legen. Die vrouw kijkt echt nergens meer van op. Maar gun haar wel een hele gouden handdruk

5 likes

Dit kan alleen bij Martine. Het is dan wel hun huishoudelijke hulp, maar ook gewoon een vriendin. Het past ook echt bij haar vind ik.

7 likes

Even hier verder op gaan, ik ben zo jaloers op Marie haar showoutfits.

1 like