Stel je persoonlijke vraag #56

Klik je wel bij de stemwijzer open wat de partijen over de stelling zeggen? Want dat vind ik echt een enorm belangrijke.

En je kan aan het einde ook partijen vergelijken met extra stellingen.

Oké ik vind het wel anders bij de Verhulstjes, ik heb het nog niet gezien, maar zij is alleen bij hun schoonmaakster, elke dag de hele dag en ook bij allerlei privégelegenheden etc.

Is wel anders dan als je een oudere vrouw die na jou naar nog 4 adressen moet ineens in de Vinex overvalt met een lapdans op de grijze hoekbank met de desenio aan de muren. Dat is heftig.

30 likes

Heb je een zeer goede en lange relatie met je schoonmaker en die kan dat appreciëren, waarom niet?

3 likes

En ze heeft gedj’d met Vic ergens in een club en moest laatst die kut bingo doen met k. Caresse. En steeds de pipi van Leo of de andere hond legen. Die vrouw kijkt echt nergens meer van op. Maar gun haar wel een hele gouden handdruk

5 likes

Dit kan alleen bij Martine. Het is dan wel hun huishoudelijke hulp, maar ook gewoon een vriendin. Het past ook echt bij haar vind ik.

7 likes

Even hier verder op gaan, ik ben zo jaloers op Marie haar showoutfits.

1 like

Heeft iemand hier een idee van een de moeite waard lichtjesfestival?

Ik heb als inspiratie Beekse bergen light safari in m’n hoofd, die vond ik namelijk heel leuk, alleen het mag allemaal óók wel wat abstracter. Tevens zou ik graag hebben dat het een beetje avond vullend is.

Ik zat te twijfelen tussen VONK Festival 2025, Enchanted Gardens, De Grote Schijn rotterdam, of die in Antwerpen. Iemand ervaring met deze ‘’ festivals ‘’ of andere aanraders?

1 like

De Grote Schijn in Antwerpen vond ik best leuk, maar zou ik niet avondvullend noemen. In de Zoo van Antwerpen heb je er ook eentje (China Lights), ook best mooi, maar wel een ander genre dan De Grote Schijn (veel figuratiever/minder abstract, denk vergelijkbaar met die in de Beekse Bergen). Die is wel meer in het centrum van Antwerpen, dus makkelijker te combineren met andere dingen om er een avondvullend programma van te maken. Volgens mij heb je ook een editie in Planckendael.

1 like

Ik vond de grote schijn Rotterdam tegenvallen.
Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal

3 likes

Ik vind Grote Schijn in Rotterdam leuk voor als je er in de buurt woont, maar niet iets waar ik (ver) voor zou reizen. Dan zou ik het echt een deceptie vinden.

1 like

Ouwehand dierenpark misschien?

1 like

ik ben ook wel eens bij een editie van China Lights geweest (Parijs) en vind het echt prachtig!!!

3 likes

Ze kan ook alles hebben lijkt het wel. En wat een contrast met Gert in z’n polo :sweat_smile:

2 likes

IMG_1279
Typ jij door te swipen over je toetsenbord?

• Ja
  • Nee
  • Ik wist niet eens van deze functie af

0 stemmers

• Ik ken mensen die dit doen
  • Ik ken niemand die dit doet

0 stemmers

Ik heb wel ja gestemd maar ik gebruik het alleen als ik echt maar 1 hand beschikbaar heb om te typen.

6 likes

En die maken ontzettend veel fouten

1 like

Ik doe vrijwel niet anders. Tenzij ik op bepaalde plekken hoofdletters moet gebruiken of de swipe een woord niet snapt. En Engelse woorden pakt m’n telefoon ook niet goed

3 likes

Met één hand typen kan ik echt niet, daar zijn m’n handen te klein voor :joy:

Doe jij wel eens zo’n half toetsenbord om dus met 1 hand te typen?

• Ja
  • Nee
  • Mijn telefoon kan dit niet

0 stemmers

1 like

Ja maar swipen met 1 hand is makkelijker dan typen met 1 hand!

Haha in dit voorbeeld gaat het zelfs fout

2 likes