Stel je persoonlijke vraag #56

Ik ken dit niet :sweat_smile:

1 like

Mijn vriend vraagt: weet je wat het kleinste land is wat ooit aan het WK voetbal heeft meegedaan.

• Ik denk dan aan kleinste qua oppervlakte
  • Ik denk dan aan kleinste qua inwoners

0 stemmers

3 likes

Wat bedoelde hij? En wat was het antwoord

1 like

Kleinste qua inwoners natuurlijk, is IJsland. In de context van voetbal is de fysieke grootte van een land toch van geen enkel belang dus waarom zou je dat denken? Zie dat alleen @Shaaar ook logisch nadenkt tot nu toe

En sinds vandaag is de nummer 2 Kaapverdiƫ

9 likes

Ja nadat ik de hele wereldkaart gevisualiseerd had en alle dwergstaten en dingen als Trinidad en Tobago genoemd had bleek het idd om inwoners te gaan en wist ik dat het IJsland was. :unamused:

2 likes

Vaticaan sgat, is maar een wijk van een stad in principe :smiling_face_with_three_hearts:

Oh kenk nu ben ik de mongool want duh Vaticaanstad heeft nooit meegedaan

2 likes

Wel een wedstrijd die ik zou kijken.

23 likes

Weet je uit je hoofd wat het grootste land (qua inwoners) is wat NOOIT heeft meegedaan?

• Ja
  • Nee niet zeker maar heb wel een goeie gok
  • Nee geen idee

0 stemmers

In India kunnen ze dus vrij weinig succesvol gezien de grootte van de bevolking.

5 likes

Ik werd heel hard uitgelachen toen ik Andorra noemde. :broken_heart: Mocht er iemand het leuk vinden dat van elk gelezen feitje en quizvraag wordt gemaakt; he’s here!!!

2 likes

Someone’s invested here.

1 like

Ja ik ben dus jouw vriend, surprise!

2 likes

Ze hebben zich in 1950 gekwalificeerd, maar ze hadden geen geld!!!

1 like

de faeroer eilanden (55k) hebben back to back van montenegro (600k) en tsjechie (11 miljoen) gewonnen en kunnen theoretisch nog kwalificeren voor WK :joy: alleen moeten ze nog tegen kroatie dus wordt m wss net niet

dat is alsof goeree-overflakkee opeens zou plaatsen voor WK hahaha

10 likes

Ze hadden zich ook alleen maar gekwalificeerd omdat alle andere landen in hun poel zich hadden teruggetrokken.

@instantramen geloof dat Tsjechiƫ dan ook nog moet verliezen van San Marino en ook nog met doelpuntenverschil.

Bovendien hebben we al te veel Scandinaviƫrs overal dus laten we lekker hopen van niet.

Ik heb zelfs standaard een gesplitst toetsenbord! Of hoe je dat ook noemt.

1 like

Dit wordt gefactcheckt.

Edit: het klopt, maar ā€œdat is toch niet interessantā€.

Eet jij wel eens koude witte bonen in tomatensaus?

• Ja
  • Nee
  • Gad-ver-damme

0 stemmers

4 likes

Echt zoiets wat wij vroeger alleen op vakantie aten tijdens het kamperen. Naast gemak, had gas besparen denk ik ook veel invloed op die culinaire keuze.
Met vissticks. Op zich ben ik wel benieuwd hoe het me nu een kwart eeuw later smaakt :smile: maar ook weer niet zó benieuwd dat ik het wil uittesten

2 likes

Mijn man vindt het echt super lekker en eet wel eens voor lunch zo’n heel blik. Ik zit naast hem echt te walgen haha, zo smerig.

2 likes

Omg gatverdamme. Vind het warm ook al mega smerig. Zo melig die structuur van de bonen in die smerige saus.

Eet jij uberhaupt wel eens witte bonen in ā€œtomatensausā€?

• Ja regelmatig hmm
  • Nooit
  • Zo af en toe
  • Zelden

0 stemmers