Stel je persoonlijke vraag #56

Sorry dit is even heel random, maar ik heb witlof in huis en ja. Ik weet niet goed wat ik ermee moet. Had nog zon vriendenpostloterij blabla kaart van de appie en besloot daar allemaal groente van te kopen.

Eet jij wel eens witlof?

• Ja lekker samen met:
  • Nee nooit
  • Zo af en toe
  • Ik eet het gewoon gekookt

0 stemmers

1 like

Altijd met rauwe ham, gewone ham en kaas

4 likes

Wel in de oven toch?! Ik lees nu ook wokken met mosterd.

Yep ik ben 28 en heb 9 maanden als 16-jarige mogen drinken, daarna niet meer.

1 like

Tarte tatin, met gekarameliseerde witlof en geitenkaas

7 likes

Nee nooit, terwijl wel love witlof rode biet.

2 likes

Snijden en opbakken in wat aceto balsamico en een klein beetje bruine basterdsuiker.

7 likes

Eerst 20 minuten koken en dan in de oven met pesto arrabiata, ontbijtspek en verkruimelde geitenkaas!

3 likes

Ja in de oven! Dus even voorkoken en dan inwikkelen en 15 minuten in de oven.

Of een beetje stoven in een pan met flink roomboter en dan doe ik er altijd wat honing over

4 likes

Heb je ooit op zo’n rodeostier gezeten?

• Nee wil ik ook niet
  • Nee maar lijkt me wel lachen
  • Ja leuk
  • Ja kut

0 stemmers

2 likes

Ja, lekker witlofsalade! Gekookt vind ik het echt vies, maar lekker in een salade met stukjes appel en mosterd en wat yoghurt (of mayonaise).

10 likes

ik vind dat echt zoiets dat je toch een keer denkt yolo let’s do it en dan iets breekt

2 likes

Haha ja maar dit staat overal ter wereld toch regelmatig op festivals. Bij echte kleintjes stoppen ze dat ding natuurlijk direct. Ik vind het nu vooral eng.

Ben jij denk je meer of minder bang geworden naarmate je ouder werd mbt attracties?

• Meer bang
  • Minder bang
  • Hetzelfde gebleven
  • Ieeee ik was al bang voor het reuzenrad

0 stemmers

Ik ben een schijterd geworden

2 likes

Niet banger, maar word nu veel sneller misselijk, waardoor ik een hoop attracties niet meer aan kan :tired_face:

10 likes

Ik heb Monica ooit een kaasfonduebeker met brood verkocht toen ze zwanger was van ZL. Ik was zo verbaasd hoe klein ze in het echt is.

2 likes

Ja same haha. Ik was laatst naar walibi, als tiener ging ik zo vier keer achter mekaar in the goliath, nu moest ik eerst een uur bijkomen op een bankje. Wel heel leuk nogsteeds hoor

4 likes

Al een paar lekkere recepten genoemd. Ik vind zelf witlofsalade ook heel lekker: rauwe witlof, peer, blauwe kaas, walnoten en een dressing met honing.

5 likes

Ik word nu al misselijk op een schommel

7 likes

Ha juist op dit soort dingen nu, je evenwichtsorgaan gaat op de hobbel met ehm 25 ofzo
Er is ook in elk pretpark zo’n boot die een achtje maakt, nouuuuu ik kwam er gewoon groen uit terwijl ik wel gewoon nog in achtbanen kan enzo

2 likes

Kun jij sporten tijdens je heftigste dag van je menstruatie?

• Ja, nergens last van/merk niks
  • Ja, maar heb er last van/merk het
  • Nee, ik heb dan last van en sport niet
  • nvt

0 stemmers

Ik wil afzeggen omdat ik echt kapot ga, maar ik voel me dan zo’n doetje.

1 like