Stel je persoonlijke vraag #56

Niet banger, maar word nu veel sneller misselijk, waardoor ik een hoop attracties niet meer aan kan :tired_face:

10 likes

Ik heb Monica ooit een kaasfonduebeker met brood verkocht toen ze zwanger was van ZL. Ik was zo verbaasd hoe klein ze in het echt is.

2 likes

Ja same haha. Ik was laatst naar walibi, als tiener ging ik zo vier keer achter mekaar in the goliath, nu moest ik eerst een uur bijkomen op een bankje. Wel heel leuk nogsteeds hoor

4 likes

Al een paar lekkere recepten genoemd. Ik vind zelf witlofsalade ook heel lekker: rauwe witlof, peer, blauwe kaas, walnoten en een dressing met honing.

5 likes

Ik word nu al misselijk op een schommel

7 likes

Ha juist op dit soort dingen nu, je evenwichtsorgaan gaat op de hobbel met ehm 25 ofzo
Er is ook in elk pretpark zo’n boot die een achtje maakt, nouuuuu ik kwam er gewoon groen uit terwijl ik wel gewoon nog in achtbanen kan enzo

2 likes

Kun jij sporten tijdens je heftigste dag van je menstruatie?

• Ja, nergens last van/merk niks
  • Ja, maar heb er last van/merk het
  • Nee, ik heb dan last van en sport niet
  • nvt

0 stemmers

Ik wil afzeggen omdat ik echt kapot ga, maar ik voel me dan zo’n doetje.

1 like

Hangt wel echt af van wat ik precies doe en hoe hevig m’n menstruatie is, sommige maanden kan het niet maar meertal gaat het wel en dan is het uiteindelijk ook wel fijn (oftewel twintig minuten af zien en daarna trekt de pijn weg)

Maar moet echt niet gaan proberen te planken ofzo

2 likes

Ik heb wel vaak last van mijn menstruatie (pijn en vermoeidheid), maar het maakt niet uit voor het sporten.

Ik moet sowieso pijnmedicatie slikken en als ik dat correct heb gedaan (op tijd en juiste spiregel) dan kan ik wel sporten. Door naproxen bloed ik ook minder dus dat zit niet heel erg in de weg.
Ik denk voor mij dat het juist beter is om wel gewoon te gaan in plaats van thuis te blijven, maar dan wel kalm aan te doen.
Ik zou dus niet naar een groepsles gaan waarbij ze je pushen en je over grenzen moet. Daar houd ik normaal al niet van en zeker niet als ik ergens last van heb.

1 like

Ik heb dan echt 0 energie en fysieke ongemakken, dus dan doe ik het rustig aan, maar ik sport wel alleen, thuis. Een heftige groepsles zou me niet lukken dan geloof ik.

Mwah zo een poll zegt toch niks? Niet iedereen heeft evenveel last. Ik voel wel dat ik minder kracht heb, maar vaak gaat het wel. De laatste 2x daarentegen had ik een kramp die echt uit mijn tenen kwam, plus hevig bloeden, denk dat niemand dan een goede heftige workout had gedaan.

Zou dus vooral naar je eigen lichaam luisteren.

4 likes

Ik volg idd een groepsles, ook nog alleen maar buik/billen/benen :upside_down_face: @ellegirltalk daarom twijfel ik ooooook.

1 like

Sinds ik tranexaminezuur gebruik (om minder te vloeien aangezien ik menorragie heb) kan ik het wel.
De 30 (:sob:) jaar dat ik menstrueerde zonder tranexaminezuur te gebruiken, kon ik dat de eerste 3 dagen niet.

3 likes

Ik zou het laten afhangen van hoe fijn ik de sfeer en les normaal gesproken vind. Als ik pijn heb wil ik neutraal (of lief) tegen mezelf zijn, dan wil ik geen zeikerd als instructeur die zegt dat we nog een minuut extra gaan planken omdat iemand niet goed meedeed.

Ik ben wel een stuk slapper en trillerig maar dat vind ik nooit zo erg dus ik ga altijd gewoon. Na het sporten voel ik me sowieso altijd beter en is soms de pijn ook minder.

1 like

Ik ben sowieso snel wagenziek dus als we naar een pretpark verder weg gaan, neem ik een tablet tegen reisziekte. Maar dat werkt dus ook prima tegen de misselijkheid van attracties :grimacing:

2 likes

Het doet je lichaam ook niet superveel goed om de eerste twee dagen te sporten. Je bent gevoeliger voor pijn maar ook bouw je minder spieren op. Je training is gewoon minder effectief. De dagen erna kan je juist wel weer lekker gaan en ben je weer sterker (zeker na je luteale fase die echt dood mag)

2 likes

Ben niet per se banger geworden, maar wordt nu wel veel sneller misselijk.

Haha nou zeg, ze is sowieso boven de 1.60. Heb haar ook gezien. Dat is werelwijd gezien alsnog “lang”.

Doe jij dit jaar iets met je huis qua halloween decoratie?

• Nee
  • Ja
  • Een beetje

0 stemmers

2 likes