Ik ben best klein maar ik ga no way aan de kant. Zit ook vaak klem met een man tussen de deur omdat ze me dan niet voorlaten.
Maar goed ik hou ook wel van een goede confrontatie
Ik ben best klein maar ik ga no way aan de kant. Zit ook vaak klem met een man tussen de deur omdat ze me dan niet voorlaten.
Maar goed ik hou ook wel van een goede confrontatie
Geef jij iemand wel eens spontaan een cadeau?
0 stemmers
Ik moet eerlijk zeggen ik doe dat eigenlijk nooit en nu kreeg ik vanavond spontaan een cadeau van een goede vriend en ik werd er gewoon ontroerd van. Zo lief! Dat moet ik echt vaker doen aan de mensen waar ik om geef.
Ik ben daar zoveel te schijterig voor, ik ga echt no way tegen iemand aanbotsen.
Laatst liep ik naar huis en ik zag ik de verte pubers lopen in een groepje en toen nam ik al snel een ander weggetje. Geen idee of het anders zou zijn geweest mocht ik 20 cm groter zijn. Dat ik bang ben voor pubers is wel heel triest
maar ik vond ze eng whaha
Een muur van je woonkamer:
0 stemmers
Een goeie vriend van mijn partner is schilder. Dus die doet hwt in het weekend voor een leuke prijs. Ik ben ook echt een pietlut en wil alles loeistrak. ![]()
Ik heb vorig jaar mn hele beneden verdiepen laten schilderen. Ik kan het wss best zelf maar heb er gewoon geen zin in
Oh ja hier is ook boven en beneden alles geschilderd door schilders. Die basis wit ga ik zelf echt niet doen hoor. Maarja 1 zoân muur denk ik wel van ja, dat moet ik toch zelf kunnen. Maar ik heb besloten dat ik het toch niet ga doen. Nee ik ga het wel doen want ja waarom ook niet.
Ik zit er soms aan te denken om het zelf te doen maar ik heb de spanningsboog van een goudvis dus heb er wss na het afplakken geen zin meer in.
Met dit soort dingen denk ik altijd ja joe als ik het kan betalen besteed ik het lekker uit
Haha het aftapen is het meest vreselijk van het hele schilderen
dan ben ik er ook idd al lang klaar mee.
Ooh ja dit is ook echt mân fave! Ik heb weinig irritaties in het verkeer, maar mannen die je klem rijden in een smalle straat en verwachten dat jĂj dan aan de kant gaat, terwijl ze je van verre al aan zagen komen en makkelijk aan de kant konden⊠Daar doe ik ook niet meer aan mee.
Ik tape gewoon niet meer af en dat werkt eigenlijk veel beter en is sneller!
Ik vond het wel pijnlijk duur, maar ben nog elke keer blij met mân loeistrak geverfde muren ![]()
Haha precies dit, ik heb een dure auto maar dat zie je er aan de buitenkant niet aan af en er is echt geen man die zijn Audi/Tesla/Bmw op het spel set voor mijn Kangoo dus je gaat maar mooi op je eigen weghelft rijden
Dat vind ik altijd zo leuk om te doen. Het zijn soms wel âgekkeâ dingen, bijvoorbeeld een bepaalde sambal van de toko hier die ik zelf heel lekker vind en ervan vermoed dat iemand die ik ken die vaak sambal eet het ook lekker zal vinden.
Kun jij bloeddrukwaardes redelijk interpreteren?
0 stemmers
Altijd als een arts dan die waardes noemt zit ik daar weer zo van:
is dat goed? ![]()
Oh deze bloeddruk vraag doet me denken aan iets anders.
Weet jij je eigen bloedgroep?
0 stemmers
Ik vergeet het elke keer weer
ik heb iets veelvoorkomends niet boeiend maar niet het meest voorkomend ofzoiets
Ze willen bij de bloedbank liever mân plasma dan mn bloed
De forummers die naast elkaar blijven lopen gun ik altijd een warm kussen. Laat elkaar ffâtjes los joh. Je raakt elkaar echt niet kwijt.
Jaa ik doe dit ook, maar ook voor vrouwen hoor. Ik heb ook vaak dat vrouwen met zn tweeën of drieën naast elkaar lopen en dan verwachten dat ik opzij ga en op het fietspad ga lopen ofzo, maar ik doe dat ook niet meer (standaard).