Stel je persoonlijke vraag #56

Ik vind het wel gekkig en ouderwets voelen om dagelijks vlees te eten, dat doet eigenlijk niemand die ik ken nog. Vind dat, hahahaha hypocriet want ik eet ook vlees, een beetje smerig zelfs, weet niet maar zo vettig en vunzig.

Krijg zelf nu ook meatsweats als ik bv eens kapsalon eet, dat voelt ook smerig maar sommige mensen zijn zo gewend aan vet vlees dat ze dat niet hebben.

Krijg jij meatsweats?

• Ik eet nooit vlees
  • Ja, ik eet zelden vlees
  • Ja; eet soms vlees
  • Ja, eet 50/50 vlees
  • Ja, eet altijd vlees
  • Nee, eet zelden vlees
  • Nee, eet soms vlees
  • Nee; eet 50/50 vlees
  • Nee, eet altijd vlees

0 stemmers

Vind jij mensen die ham op brood eten vies?

• Huh nee
  • Ja :100:
  • Nu ik erover nadenk ja

0 stemmers

2 likes

Oh bah ja die mensen die elke dag vlees ā€˜moeten’ eten zoals de man van m’n moeder. Die noemt Melanzane di parmigiano ook een vegetarisch gerecht :skull: ja er zit geen vlees in maar je noemt bloemkool toch ook niet een vegetarisch gerecht of een broodje pindakaas

10 likes

Eet je wel eens een slavink? Of een vink-variatie zoals rundervink of blinde vink.

• Ja, lekker
  • Nee, dankje

0 stemmers

1 like

Of nog erger, een boomstammetje

7 likes

Ja of ik blijf gewoon staan. Niet alleen mannen doen dit, vooral vrouwen die per se met z’n drieĆ«n naast elkaar willen blijven lopen.

5 likes

Zou jij stemmen op een partij waarbij ze in de campagne poep zo huppa uit de anus van een paard opvangen en daarbij zeggen ā€˜dit mag niet meer’ en de poep vervolgens in hun gezicht smeren in een pietenpak en daarbij zeggen ā€˜dit ook niet meer’?

• Ja Love het BvNL (w :nauseated_face: bren vn Hga’s partij)
  • Noooooooou. Nee.
  • Ben jij bezeten door de geest van @jumpsuit of wat de fuck is dit

0 stemmers

Ik heb geen TikTok dus kan jullie niet linken, maar BvNL zuid-Holland is waar je moet zijn voor je scat interesses

1 like

Ok ik begin me zorgen te maken waar ga jij op stemmen

7 likes

Het is tussen dit of Lisa Westerveld, lastige keuze.

(Maar kijk pls dit filmpje het is echt kk bizar)

3 likes

Oh ik dacht dat het een metafoor was :sob:

Mag ik MET KLEM lisa aanraden aub

8 likes

Ik dacht ook je Lisa in een slecht daglicht probeerde te zetten @Zemraluani :sob:

Heb de vorige keer Lisa gestemd en overweeg dat weer te doen.

2 likes

HAHA dit was wel het opzoeken waard idd

https://www.tiktok.com/@bvnlzuidholland/video/7562499988874382624

3 likes

Lisa is echt geweldig en ik ga dit jaar sowieso weer op haar stemmen! Zij blijft zich onverminderd inzetten voor mensen die het hard nodig hebben en hun struggles op de agenda zetten terwijl een groot gedeelte van de Tweede Kamer juist het tegenovergestelde doet.

9 likes

Hier krijg je kanker van in je oogbal wat een ellende

Nee want ik eet vegetarisch maar ik vond rundervink en slavink wel echt heel lekker toen ik nog vlees at! Dat is ook iets dat ik bij sommige gerechten wel ā€œmisā€ (m’n lievelingscomfortfood als kind was gekookte bloemkool met witte saus en nootmuskaat en dan gekookte aardappel met jus en dus zo’n vink, maarja ik eet geen vlees meer dus die keer per jaar dat ik dit gerecht nog eet is het gewoon zonder vleesachtig ding en dat is toch niet hetzelfde).

7 likes

Heerlijk! Daar zou ik zo weer vleeseter voor worden. En voor een cordon bleu met salami.

3 likes

Als je met de auto voor een stoplicht staat voor naar links en je kan ook geen andere kant/weg op, dan heb je je knipperlicht

• Alsnog aan
  • Niet aan hoor

0 stemmers

Wat is dit voor koortsdroom

[quote=ā€œVaiana, post:3030, topic:41453, full:trueā€] een cordon bleu met salami.
[/quote]

Mijn reactie:

9 likes

Hoe bedoel je als Lula er nog was? Is ze niet meer werkzaam of uberhaupt deel van FF?

2 likes

Ze zou zich omdraaien in dr graf als ze leest dat iemand suggereert dat ze voor ons werkte :skull:

(nee maar ze heeft een tijdje geleden een houdini gedaan en is idd niet meer actief)

3 likes