Of nog erger, een boomstammetje
Ja of ik blijf gewoon staan. Niet alleen mannen doen dit, vooral vrouwen die per se met zān drieĆ«n naast elkaar willen blijven lopen.
Zou jij stemmen op een partij waarbij ze in de campagne poep zo huppa uit de anus van een paard opvangen en daarbij zeggen ādit mag niet meerā en de poep vervolgens in hun gezicht smeren in een pietenpak en daarbij zeggen ādit ook niet meerā?
- Ja Love het BvNL (w
bren vn Hgaās partij) - Noooooooou. Nee.
- Ben jij bezeten door de geest van @jumpsuit of wat de fuck is dit
0 stemmers
Ik heb geen TikTok dus kan jullie niet linken, maar BvNL zuid-Holland is waar je moet zijn voor je scat interesses
Ok ik begin me zorgen te maken waar ga jij op stemmen
Het is tussen dit of Lisa Westerveld, lastige keuze.
(Maar kijk pls dit filmpje het is echt kk bizar)
Oh ik dacht dat het een metafoor was ![]()
Mag ik MET KLEM lisa aanraden aub
Ik dacht ook je Lisa in een slecht daglicht probeerde te zetten @Zemraluani ![]()
Heb de vorige keer Lisa gestemd en overweeg dat weer te doen.
HAHA dit was wel het opzoeken waard idd
https://www.tiktok.com/@bvnlzuidholland/video/7562499988874382624
Lisa is echt geweldig en ik ga dit jaar sowieso weer op haar stemmen! Zij blijft zich onverminderd inzetten voor mensen die het hard nodig hebben en hun struggles op de agenda zetten terwijl een groot gedeelte van de Tweede Kamer juist het tegenovergestelde doet.
Hier krijg je kanker van in je oogbal wat een ellende
Nee want ik eet vegetarisch maar ik vond rundervink en slavink wel echt heel lekker toen ik nog vlees at! Dat is ook iets dat ik bij sommige gerechten wel āmisā (mān lievelingscomfortfood als kind was gekookte bloemkool met witte saus en nootmuskaat en dan gekookte aardappel met jus en dus zoān vink, maarja ik eet geen vlees meer dus die keer per jaar dat ik dit gerecht nog eet is het gewoon zonder vleesachtig ding en dat is toch niet hetzelfde).
Heerlijk! Daar zou ik zo weer vleeseter voor worden. En voor een cordon bleu met salami.
Als je met de auto voor een stoplicht staat voor naar links en je kan ook geen andere kant/weg op, dan heb je je knipperlicht
- Alsnog aan
- Niet aan hoor
0 stemmers
Wat is dit voor koortsdroom
[quote=āVaiana, post:3030, topic:41453, full:trueā] een cordon bleu met salami.
[/quote]
Mijn reactie:
Hoe bedoel je als Lula er nog was? Is ze niet meer werkzaam of uberhaupt deel van FF?
Ze zou zich omdraaien in dr graf als ze leest dat iemand suggereert dat ze voor ons werkte ![]()
(nee maar ze heeft een tijdje geleden een houdini gedaan en is idd niet meer actief)
Ja weet niet hoe ik het dan moet noemen, mede-oprichter en dan⦠ja werkzaam toch of? En tuurlijk werkte ze niet VOOR ons haha. Je snapt me tochhh
Hahah ja snap ik hoor!! Was een grapje van mij maar is moeilijk te lezen zonder emojies
Gelukkig haha.