Stel je persoonlijke vraag #56

Nee want ik eet vegetarisch maar ik vond rundervink en slavink wel echt heel lekker toen ik nog vlees at! Dat is ook iets dat ik bij sommige gerechten wel “mis” (m’n lievelingscomfortfood als kind was gekookte bloemkool met witte saus en nootmuskaat en dan gekookte aardappel met jus en dus zo’n vink, maarja ik eet geen vlees meer dus die keer per jaar dat ik dit gerecht nog eet is het gewoon zonder vleesachtig ding en dat is toch niet hetzelfde).

7 likes

Heerlijk! Daar zou ik zo weer vleeseter voor worden. En voor een cordon bleu met salami.

3 likes

Als je met de auto voor een stoplicht staat voor naar links en je kan ook geen andere kant/weg op, dan heb je je knipperlicht

• Alsnog aan
  • Niet aan hoor

0 stemmers

Wat is dit voor koortsdroom

[quote=“Vaiana, post:3030, topic:41453, full:true”] een cordon bleu met salami.
[/quote]

Mijn reactie:

9 likes

Hoe bedoel je als Lula er nog was? Is ze niet meer werkzaam of uberhaupt deel van FF?

2 likes

Ze zou zich omdraaien in dr graf als ze leest dat iemand suggereert dat ze voor ons werkte :skull:

(nee maar ze heeft een tijdje geleden een houdini gedaan en is idd niet meer actief)

3 likes

Ja weet niet hoe ik het dan moet noemen, mede-oprichter en dan… ja werkzaam toch of? En tuurlijk werkte ze niet VOOR ons haha. Je snapt me tochhh

1 like

Hahah ja snap ik hoor!! Was een grapje van mij maar is moeilijk te lezen zonder emojies

2 likes

Gelukkig haha.

3 likes

Omfg ken je dat niet?!?! Italiaanse cordon bleu :drooling_face::drooling_face::drooling_face: Mamma Mia!

1 like

• Hot
  • Not

0 stemmers

Eerder cringe

1 like

Hij komt steeds voorbij in m’n Instagram reels dat ie heel aardig is voor z’n fans enzo en daarin vind ik hem wel heel hot (zeg maar als ik tien jaar jonger was) maar ik ken hem verder niet en zo op foto denk ik iewwww.

Maar Instagram reels heeft me ook hot gemaakt voor die jongen die z’n vrachtwagen achteruit inparkeert terwijl hij danst op popmuziek dus misschien is er wel gewoon wat mis met mij.

12 likes

Hoevaak ga jij naar de bioscoop?

• Echt nooit
  • Eens in de zoveel jaar
  • Eens per jaar
  • Een paar keer per jaar
  • Maandelijks

0 stemmers

Had het er toevallig met mn vriend over gister en we zijn in 2023 voor het laatst geweest. Soms heb ik het gevoel dat het uitsterft al zal dat vast helemaal niet zo zijn. Er zit eentje max 1 km verderop maar toch denk ik nooit ja laten we naar de bios gaan.

3 likes

/ wekelijks

18 likes

Meerdere keren per week, met abonnement. Zit vaak best vol, heb niet het idee dat het uitsterft!

8 likes

Nee ligt waars aan dat ik nooit vrienden en familie meer hoor over de bios. Vond het vroeger altijd echt wel leuk, en als puber ging ik sowieso elke week. Wekelijks is me wel echt teveel hoor jeetje haha

1 like

Ik ook wekelijks, en druk zat meestal!

2 likes

Wat vind jij van volwassen mensen die het financieel gewoon goed hebben (twee auto’s, meerdere keren per jaar op vakantie etc.) een winactie delen op social media?

• Vind ik niets van
  • Zou het zelf niet doen maar prima
  • Genant

0 stemmers