Lol, las het eerst verkeerd, dacht waarom zouden ze dan niks weg mogen geven.
Gravinfluencer Elize
- De guillotine
- Ik ben fan
0 stemmers
Heeft ze haar naam veranderd of is er nog eentje bij gekomen?
love de nuance hier
Eerst vond ik het geinig, want dan is het nog nieuw. Maar nu is het gewoon weer de zoveelste verwende influencer
De roof in het Louvre van vandaag
- Vreselijk
- Haha vet
0 stemmers
Ik ben nu in Parijs dus heb al 100 x dit nieuwsbericht in een groepsapp doorgestuurd met âsorry kon me niet inhoudenâ ik heb echt humor
Gekke meid!!!
Er stond net hier ook een gast op het NOS journaal van âja dit zal heel moeilijk te verkopen zijn, ze zullen het wel omsmeltenâ aub r u insane dit staat binnenkort in de badkamer van een loco oligarch miljardair die dat gewoon vet vindt??
Maar jij kan daar natuurlijk niks over zeggen snap ik
Ik las ook een post op Reddit van mensen die hier bij waren, en daar reageerde iemand dat het Louvre bekend staat om matige beveiliging en de musea in Parijs ĂŒberhaupt als roofgevoelig? Die werkte blijkbaar bij een ander groot museum oid en als er dingen naar Parijs uitgeleend worden moeten ze blijkbaar extra verzekerd of worden er extra veiligheidsafspraken gemaakt? Vond ik een vrij bizar gegeven als dat waar is, zeker gezien alle beveiliging en politie die je wel ziet haha
Ik zou mijn adem ook niet inhouden bij herkomstonderzoek van alles wat in het Louvre staat dus wel karma ![]()
Exact
Mân vriend was nog nooit in Parijs geweest dus toch maar wel naar het Louvre geweest ook paar dagen terug. Was er al niet meer geweest sinds ik 13 was ofzo, vond het echt shocking hoe weinig ze ook geven aan historische context van waar al die stukken dan vandaan komen en wat hun rol daarin geweest is. Nou vind ik de hele praktijk van musea die dan een heel verhaal over koloniaal verleden en herkomst ophangen maar niks materieels teruggeven ook discutabel hoor, maar liever dat er toch een poging gedaan wordt dan dit
Lupin vibes, echt vet ![]()
![]()
![]()
British museum next pls!!!
Niet hierover maar je hebt ook wel een leuke documentaire over 7 Roemeense vrienden die in 2012 kunst uit het rottterdams stedelijk museum stelen. Ook absurd hoe makkelijk dat gaat
die heet gewoon âkunstroofâ geloof ik.
JA ik dacht ook meteen aan lupin
maar als hij het is kunnen ze hem nooit vinden, hij is totaal onherkenbaar in al zijn vermommingen
Je naam komt in beeld als ik het open, weet niet of dat de bedoeling is?
Oh irritant zeg. Zo volgens mij niet:
Even kijken met geluid.
- Hot
- Not
- Wat is er mis met jou Nefertiti
0 stemmers
Heel lullig om hem hierop af te rekenen. Maar hij heeft grotere borsten dan ik heb, dus dit wordt niks.
Stel je gaat met een gezelschap van acht mensen ergens eten. Je wil eigenlijk bij twee ervan absoluut niet zitten en je komt allemaal apart aan.
- Ik probeer van tevoren te zorgen dat ik op een goede plek terecht kom
- Ik probeer tijdens het diner nog te switchen
- Ik probeer niks en onderga mijn lot
0 stemmers
Haha ja ik geef echt niks om zân uiterlijk maar dat idiote dansen icm zoân enorme vrachtwagen moeiteloos achteruit inparkeren doet het hem voor mij wel. Als ik de comments lees ben ik niet de enige haha.
Miss overschat ik mezelf weer maar dit ziet er toch niet moeilijk uit? Hij heeft heel veel ruimte aan alle kanten.