Stel je persoonlijke vraag #56

Hier aan de rechterkant van het dorp veel PVV, daar staat alle sociale huur. Linkerkant van het dorp GL-Pvda, en daar staan alleen koopwoningen. Zou dat iets zeggen? :sweat_smile:

2 likes

Mijn vader vond bruin brood niet lekker, dus we hadden altijd alleen maar wit brood in huis, want hij deed altijd de boodschappen.

Nu eet ik nog maar zelden wit brood eigenlijk.

2 likes

Ik woon in rotterdam en vind het wel bizar om te zien dat binnen de ring (en net erbuiten) het bijna allemaal groenlink/pvda en soms vvd is, maar alle wijken erbuiten pvv.

3 likes

Echt om te janken. Meer dan de helft van het dorp hier stemde PVV. Opgevolgd door de VVD en NCS😭

1 like

Maar eerlijk klantenservice werk is sowieso traumatiserend :sob: maar Amerikanen kunnen er wat van maar eigenlijk alle ‘expats’ vind ik.

Ja hou maar op, ben echt blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Sterkte als dat voor jou nog wel geldt!

2 likes

Alles aan mijn kant stemde GL-PVDA :smiling_face_with_three_hearts:

Edit:
De hele stad eigenlijk wel op enkele buitenwijkjes na

1 like

Ben de enige die positief verrast is geloof ik. Ik dacht dat ik in een vvd buurt woonde maar Gl-pvda was hier de grootste. Het stembureau is de school van m’n kind dus toch iets meer vertrouwen in de rijke lui hier. :partying_face:

1 like

Gelukkig niet meer! Ontslag genomen per 1 augustus dit jaar en beste keuze ooit haha ondanks vast contract, doorgegroeid en redelijk goed salaris werd ik er echt depri van

7 likes

VVD en PVV :upside_down_face:

3 likes

Ben je en dit jaar meer of minder met de verkiezingen bezig dan voorheen?

Ik veel minder. Ik stem toch wel GL-PvdA zoals altijd (voorheen altijd twijfelen tussen GL en PvdA maar dat probleem is uit de wereld) dus een stemwijzer invullen is niet nodig. Maar ik voel er niet zoveel enthousiasme bij dit jaar, vind hun poster stom en Timmermans mwah. Ik heb ook geen zin om debatten etc te kijken en in mijn omgeving lijken mensen ook niet zo’n behoefte te hebben om erover te praten. Voorheen voelde ik altijd veel meer opwinding richting de verkiezingen. Ben benieuwd of het aan mij ligt of dat dit breder herkenbaar is.

• Ja, herken ik wel, ik ben er ook een stuk minder mee bezig
  • Nee, ik maak me er wel ongeveer even druk om als altijd
  • Tegenovergestelde juist, ik ben er meer mee bezig dan voorgaande verkiezingen
  • Nvt/ik stem niet in Nederland

0 stemmers

Wat interessant om te zien dit!

Wel treurig om te zien dat ik echt omringd ben door PVV’ers.

Hahaha ik zie nu voor me dat die ouders de kinderen tikkies gaan sturen voor dat flesje drinken onderweg :joy:

1 like

Ja hier ook. Beetje VVD en verder PVV. Geen verrassing, maar wel jammer dat er geen enkel rood stipje in de buurt te bekennen is.

Treurig, hier zijn alle dorpen PVV. :cry:

3 likes

Er zouden dit jaar veel meer zwevende kiezers zijn dan andere jaren, een week voor de verkiezingsdag. Denk echt dat het komt doordat mensen geen zin hebben zich nog een keer in te moeten lezen en een beetje afgestompt zijn. Er wordt in mijn omgeving ook weinig over gesproken en dat was voorgaande jaren echt wel anders.

2 likes

Hier ook. Afgewisseld met een stipje BBB in het buitengebied en SGP

1 like

Op zich is het niet verrassend dat de PVV op zo veel plekken de grootste is toch? Ze pakken niet voor niks zo veel zetels. Ik had in mijn woonplaats in ieder geval niet anders verwacht, eerder verbaasd over het ene bolletje DENK :sweat_smile:

4 likes

Ik ben absoluut niet verbaasd. Wel teleurgesteld haha

4 likes

Vooral omdat ik een beetje denk: ach, wss volgend jaar weer een nieuwe ronde.

Ik neem het wel serieus en wil me ook inlezen, maar mijn hoop is vooral dat wat het ook wordt het weer eens vier jaar wordt volgehouden. En dat weer gaat over inhoud in plaats van persoonlijke aanvallen en/of hoeveel katten iemand al dan niet heeft

2 likes