Stel je persoonlijke vraag #56

Hoezo is dat nep?

1 like

Hoe is het met deze hond afgelopen?

Vreselijk!

1 like

Wijkagent is er langs gegaan en sindsdien toch maar wel een muilkorf om…

2 likes

Omdat ze ondertussen dat soort accounts maar blijven volgen en bijdragen aan het probleem.

2 likes

Snap niet hoe dat met mekaar in verband staat. Je kan de situatie toch sneu vinden voor de kids? Mocht het mn buurman zijn had ik het net zo sneu gevonden voor zijn kids. Gaat toch gewoon om de situatie?

6 likes

Holy fuck, meermaals een ander dier aangevallen waarvan 1 dood en alsnog leeft die nog?? Waarom laten we zo’n beest niet inslapen?!

8 likes

Als je dit watertandend aan volgen bent via verschillende juicechannels geloof ik er persoonlijk niks van dat je begaan bent met de kinderen in deze situatie.

18 likes

Denk dat er een verschil zit tussen watertandend volgen en het verdrietig vinden voor de kinderen? Ik ben namelijk van die laatste groep, terwijl ik die hele familie verder niet volg. Je kunt soms ook meeleven met een situatie zonder dat je de mensen kent, volgt of spreekt.

1 like

Ja dat kan, maar als je dat vervolgens op een forum gaat posten, in een topic waarin al maanden gespeculeerd wordt over deze relatie op een toon waar duidelijk de sensatiezucht vandaag druipt, geloof ik je niet.

Als je het echt naar vindt voor de kinderen in deze situatie, is het minste wat je kan doen niet bijdragen aan zo’n topic.

2 likes

Jonge misschien haten die kinderen hun stiefmoeders wel of hebben ze de hele dag onderling ruzie. Zo’n scheiding lijkt me de hel maar laat die kinderen er gewoon überhaupt buiten, die gaan jullie niks aan. Het is gewoon ordinaire online juice, own het dan ook.

22 likes

Nu ben ik benieuwd naar de juice, wat is er precies aan de hand wie gaat er scheiden en wat is er zo beige tell me plz :beverage_box:

1 like

Mommybloggerstopic legt je alles uit

2 likes

https://www.nu.nl/buitenland/6367516/jongen-11-doodgeschoten-tijdens-belletje-trekken-in-vs.html

• Overtrokken reactie
  • Begrijpelijk

0 stemmers

Ben jij wel eens met iets aangevallen vanwege belletje lellen?

• Ja water ofzo
  • Nee
  • Ja een kogel

0 stemmers

Toen het begin van de zomervakantie echt élke dag raak was (soms meermaals) heb ik wel wraakplannen bedacht met water hahaha. Maar gewoon de bel uitzetten werkte ook. Dan gaan ze wel bonzen, maar zo debiel hard dat je het verschil met bezoek/bezorger wel hoort dus ik niet steeds voor niks van m’n luie reet hoefde te komen.

3 likes

Tering als iets pijn doet zijn het wel puppytandjes?
Ik vind veel mensen met puppy’s sowieso vaak erg irritant trouwens, echt zo’n egocentrisch type bakfietsouder maar dan met hond.

5 likes

Misschien toch ff gun pakken, dit gaat te ver.

2 likes

De meeste mensen met puppy (of hond) doen maar wat en het is meestal niet in belang van opvoeding of gezond gedrag van de hond.

3 likes

Ja, die heb ik alvast besteld voor volgende zomer!

2 likes

Als ik er een tegenkom terwijl ik mijn eigen hond uitlaat loop ik ook om. En ik was laatst bij de dierenarts waar een andere cliënt kwam met een jonge bully, en ze hadden drie mensen nodig om die in bedwang te houden voor een onderzoek. Andere dieren vinden de dierenarts ook spannend natuurlijk, maar zo’n bully is zó sterk, ze zijn letterlijk getraind op spierkracht.