Stel je persoonlijke vraag #56

Vind wel belletje lellen om 11 uur ‘s avonds niet zo handig

1 like

Haal jij meestal een heel of een half brood?

• Een heel brood
  • Een half brood
  • Geen brood
  • Anders

0 stemmers

Ngl, ik heb voor het eerst in mn leven 1 heel brood gehaald. Veel te veel voor 2 persone. Wij eten amper boterhammen. Maar de halve waren er nog niet.

ja en ze zijn gewoon jaren en jaren gefokt en mishandeld om ze zo agressief mogelijk te maken voor het vechten. ik ben echt gék op pittjes en staffords terwijl ik er als kind niets mee had, maar heb door ze te leren kennen geleerd hoe fucking lief en gezellig ze zijn en ik vind ze qua karakter echt veel leuker dan de meeste andere honden, ik heb heeel lang later een stafford of pitt willen hebben. maar ik sta daar nu echt met pijn in mn hart anders in, hoe goed je zo’n hond ook opvoed, hoe een vreselijk lief knuffelbeest zo’n hond normaal gesproken ook is, er lijkt gewoon iets in hun dna te zitten door dat vreselijke vechtfokken en mishandelen waardoor ze altijd kunnen flippen. het zegt ook al best veel over hun karakter dat ze over het algemeen heel slecht/niet met andere honden spelen en vaak van nature reactief en agressief zijn naar andere honden. en als ze flippen en bijten laten ze inderdaad ook nog eens niet los.

6 likes

Je kan het toch gewoon invriezen en als je een boterham wil ff ontdooien

10 likes

Ja schat niet iedereen heeft een grote vriezer. Haha jee, wij hadden jaren een klein vakje. Daar kon sws geen half brood in. Misschien moesten we dan in een dorp wonen.

5 likes

Echt stel je voor dat je in een land woont waar mensen zo bang zijn dat ze geloven wapens nodig te hebben en die vervolgens gebruiken ALS IEMAND AANBELT?

18 likes

Que

21 likes

Zelfs met m’n minivriesvakje had brood de eerste prioriteit, vind weinig zo matig als oud geworden brood

10 likes

wat heeft een dorp met een vriezer te maken?

7 likes

Heb jij zin om dan in 1 x 6 magnums te eten en 20 bitterballen?:joy:

1 like

Als ik onder de douche vandaan kom heb ik het …

• Warmer dan normaal
  • Kouder dan normaal
  • Eerst warmer, daarna kouder dan normaal
  • Eerst kouder, daarna warmer dan normaal
  • Geen verschil

0 stemmers

Dit wisselt nogal per seizoen geloof ik want onze badkamer is net een vriescel in de winter en een oven in de zomer

11 likes

Nou soms wel :joy:

2 likes

O ja wel logisch eigenlijk!

Ben jij nu aan het werk en tussendoor op social media/forum etc

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Gewoon Jumpsuitlogica :crazy_face:

3 likes

Ik haal alleen (afbak)broodjes, nooit boterhammen-brood

3 likes

@issa ik hoor dit wel vaker mensen zeggen, met name als reden waarom ze altijd een, weet ik veel, labradoodle kopen die ze na 3 jaar weer moeten laten inslapen door een of andere genetische afwijking. Ik ben zelf opgegroeid met veel (ras)dieren om me heen en geloof hier echt niet in en ben even benieuwd.

Heb jij een specifiek ras (hond kat whatever) waarvan je denkt ja dit karakter is veeeeel leuker dan dat van alle andere dieren?

• Nee, onzin
  • Gewoon nee
  • Ja absoluut

0 stemmers

2 likes

Dan begin ik er juist niet aan. Ben dan bijv bang dat het mijn favo snack of parfum gaat worden en ik het daarna niet meer kan kopen.

5 likes

Niet één ras, maar er is wel een bepaalde hoek van hondenrassen waar ik een duidelijke voorkeur voor heb tov andere hondenrassen.

5 likes