Letterlijk vanuit Amsterdam naar Apeldoorn verhuisd. Heerlijk!!
De randstad is sowieso een illusie. Doe toch ff normaal man. Meeste media bedrijven zijn daar neergezet. Heeft niks met een randstad te maken.
De zogeheten ârandstadâ in duitsland en belgie hebben het ook op bepaalde plekken. Het meeste in ons buurland duitsland zit toch helaas wel in het oosten (dus niet artyfartyberlijn) met miljoenensteden en ja zoiets als rotterdam, is daar echt niks.
Wat doe je liever?
- Mn hele leven in belgie
- Mn hele leven in duitsland
0 stemmers
Berlijn is juist in het Oosten? Maar in het Westen heb je wel iets wat op de Randstad lijkt, met Keulen, Bonn, DĂŒsseldorf, Essen, Duisburg, Dortmund, etc. (Ruhrgebiet+ zeg maar). Ook allemaal steden die (relatief) dicht bij elkaar liggen. Maar de grootste steden van het land liggen dan weer voornamelijk niet in dat gebied (Keulen en DĂŒsseldorf uitgezonderd), dat zijn Berlijn, Hamburg, MĂŒnchen, Frankfurt, Stuttgart, dus dat is wel anders dan in NL
Huh Utrecht op 1? Is een heel leuke stad maar een vrij matige provincie op U en Amersfoort na; we hebben niks in het westen, biblebelt in het oosten én Veenendaal ligt in de provincie, dat moet sowieso ernstige minpunten geven.
Denk dat Gelderland met de Veluwe en Limburg toch wel de beste provincies moeten zijn, veel afwisseling. Zou zeggen dat zelfs Drenthe beter provinciet dan Utrecht.
Haha! Drenthe provinciet inderdaad uitstekend, vind het altijd gezellig als ik daar ben.
Ja heb nog nooit iemand horen zeggen âkom schat laten we een weekendje provincie Utrecht doen!â
Provinciën in Utrecht:
Echt gezel!
Provincie Utrecht is ook Utrechtse Heuvelrug, die is best mooi (Veluwe wint nog steeds hoor).
Ja alleen wonen daar dus helaas The Worst People en idd vergeleken met de Veluwe ernaast is het toch⊠minder
@Kusjessoldaat herriner me ineens dat jij ooit per ongeluk in Abcoude vakantie had geboekt haha
Meest deprimerende vakantie ooit
, er stond dat het op de Utrechtse heuvelrug was! Maar dan zie ik omgeving zoals Lage Vuursche voor me.
What the hell. Ik dacht waarom blijven die puntjes maar grijs. Moest enorm ver uitzoomen voor een andere kleur. Wie zijn die mensen joh ![]()
Sorry dat bedoelde ik ook, het rurhgebiet! Dus WESTEN. Mijn god ik ben wel eens verdwaald daar op platform 41 ofzo half huilend. Zo groot! Utrecht is echt en de hele randstad NIKS erbij haha. Vind ik iig met 3 middelmatig grote steden.
Vind jij amsterdam groot?
- Ja ik vind het een grote stad
- Ik vind het een middelgrote stad
- Ik vind het een enooorme stad
0 stemmers
NEE
Ben jij de Splinter* in jouw familie? Dus iemand om wie het al-tijd moet draaien, die al-tijd in het middelpunt wil staan?
- Nee, dat is niemand bij ons
- Nee, maar mijn zus wel
- Nee, maar mijn broer wel
- Ja, dat ben ik
0 stemmers
*Splinter is een naam en het is op deze fotoâs de niet-oude man met de bril
Wij kregen vroeger op het werk wel klanten vanuit De Randstad naar Drenthe op weekendje weg enzo en die namens dan altijd allemaal flessen water mee terug naar huis.
Nja anyway Drenthe doet wat met je. Maar er gaat niets bovenâŠ
Zag in onze wijk (wonen hier nog kort) een glpvda poster en pvdd, happy! Verder wel erg teleurgesteld in het âaanbodâ aan stembureaus hier t.o.v. van vorige woonplaats Rotterdam.
Waar zou je liever wonen? In Groningen (stad!) Of Breda?
- Groningen
- Breda
0 stemmers
Mn nicht heeft jarenlang in breda gestudeerd maar ze zegt altijd ik wil nooit meer terug. Terwijl dat lijkt me een hele mooie stad (ben er maar 10 keer ofzo echt geweest) ik vind groningen stad GE-WEL-DIG.
Ons onderste rek in de vaatwasser heeft voorin links van die pinnen die dicht op elkaar staan en voorin rechts die iets verder uit elkaar staan, ik zet de borden links want die kunnen dicht op elkaar staan en die rechts zijn een beetje nutteloos, maar mijn man is van mening dat borden rechts staan want anders wordt het niet schoon en links kunnen dan deksels van Tupperware oid.
Hoe delen jullie dat in?
- Borden dicht op elkaar
- Borden verder uit elkaar
- IDK, ik doe maar wat en het boeit me ook echt niet
0 stemmers
Ik ging eens kijken in de stad die eigenlijk een dorp is waar ik woon. 1 stembureau waar 54% op de SGP heeft gestemd ![]()
Blijkt dat dat een speciaal mobiel stembureau is in het verplegings- en verzorgingshuis, en dus alleen voor bewoners daar. Er hebben daar ook maar 130 mensen ofzo gestemd, en op de andere bureaus rond de 800-1200. Alsnog verbaast het me wel een beetje trouwens
Nav een artikel dat ik heb gelezen
Ken jij een zorgmijder?
- Ja, ikzelf
- Ja, iemand in mijn omgeving (persoonlijk)
- Ja iemand in mijn professionele omgeving
0 stemmers
- Nee!!!
0 stemmers