Stel je persoonlijke vraag #56

Ben jij de Splinter* in jouw familie? Dus iemand om wie het al-tijd moet draaien, die al-tijd in het middelpunt wil staan?

• Nee, dat is niemand bij ons
  • Nee, maar mijn zus wel
  • Nee, maar mijn broer wel
  • Ja, dat ben ik

0 stemmers

*Splinter is een naam en het is op deze foto’s de niet-oude man met de bril

6 likes

Wij kregen vroeger op het werk wel klanten vanuit De Randstad naar Drenthe op weekendje weg enzo en die namens dan altijd allemaal flessen water mee terug naar huis.

Nja anyway Drenthe doet wat met je. Maar er gaat niets boven…

2 likes

Zag in onze wijk (wonen hier nog kort) een glpvda poster en pvdd, happy! Verder wel erg teleurgesteld in het ‘aanbod’ aan stembureaus hier t.o.v. van vorige woonplaats Rotterdam.

Waar zou je liever wonen? In Groningen (stad!) Of Breda?

• Groningen
  • Breda

0 stemmers

Mn nicht heeft jarenlang in breda gestudeerd maar ze zegt altijd ik wil nooit meer terug. Terwijl dat lijkt me een hele mooie stad (ben er maar 10 keer ofzo echt geweest) ik vind groningen stad GE-WEL-DIG.

2 likes

Ons onderste rek in de vaatwasser heeft voorin links van die pinnen die dicht op elkaar staan en voorin rechts die iets verder uit elkaar staan, ik zet de borden links want die kunnen dicht op elkaar staan en die rechts zijn een beetje nutteloos, maar mijn man is van mening dat borden rechts staan want anders wordt het niet schoon en links kunnen dan deksels van Tupperware oid.

Hoe delen jullie dat in?

• Borden dicht op elkaar
  • Borden verder uit elkaar
  • IDK, ik doe maar wat en het boeit me ook echt niet

0 stemmers

2 likes

Ik ging eens kijken in de stad die eigenlijk een dorp is waar ik woon. 1 stembureau waar 54% op de SGP heeft gestemd :scream::scream: Blijkt dat dat een speciaal mobiel stembureau is in het verplegings- en verzorgingshuis, en dus alleen voor bewoners daar. Er hebben daar ook maar 130 mensen ofzo gestemd, en op de andere bureaus rond de 800-1200. Alsnog verbaast het me wel een beetje trouwens

Nav een artikel dat ik heb gelezen

Ken jij een zorgmijder?

• Ja, ikzelf
  • Ja, iemand in mijn omgeving (persoonlijk)
  • Ja iemand in mijn professionele omgeving

0 stemmers

• Nee!!!

0 stemmers

1 like

Waar is de optie nee?:joy:

1 like

Sorry het is al laat!! Maar thanks! Toegevoegd.

2 likes

Ja mijn afdeling ligt er vol mee, ze komen dan altijd last minute en doodziek binnen

6 likes

Mijn schoonvader en partner, totdat schoonvader ineens kwam te overlijden door het te laat aan de bel trekken en hij niet meer te redden bleek, nu is partner dus wel wakker geschud.

3 likes

Wat zeg jij

• Tandpasta
  • Tandenpasta

0 stemmers

1 like

Tampasta

87 likes

Ga jij dingen anders doen vandaag vanwege code oranje (als je in de provincies woont waar het gaat gelden)?

• Ja, niet fietsen
  • Ja, toch thuiswerken
  • Ja, eerder naar huis
  • Ja, rondom het huis dingen vastzetten
  • Ja, mijn auto ergens neerzetten waar kans op schade kleinst is
  • Ja, mijn kinderen eerder ophalen van opvang/bso/…
  • Ja, … (vul in)
  • Nee, woon niet in code oranje gebied
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik moet vliegen, ik hoop dus vooral dat ik gewoon naar huis kan :crossed_fingers:t3:🥹

4 likes

Het is in de avond pas hier. Ik was al van plan om thuis te blijven dus dat doe ik nog steeds.

Mannen zeggen het echt, of tikken het in:

Ik dacht dat het ook in de avond was bij mij, maar is nu verplaatst naar de middag.

3 likes

Nee ik voel me Plebs noch Elite, ben nog erg zoekende naar m’n identiteit.

2 likes

Deze poll heeft relatief weinig stemmers.

• Ik durfde niet te stemmen, bang voor manifestatie of het lot

0 stemmers

2 likes