Stem jij op vrede voor dieren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Stem jij op vrede voor dieren?
0 stemmers
Op welke eilanden van Caribisch Nederland ben je al eens geweest?
0 stemmers
Ik vond/vind Aruba het leukst/mooist. Maar dat komt ook misschien omdat we daar mensen kennen die daar al jaren wonen vanuit zuid amerika. Bonaire heeft geen mooi strand maar wel cute. Curacao heb ik geen mening over.
Heb jij een favoriet grieks eiland?
0 stemmers
Ik ga er altijd vanuit dat elke noord europeaan wel een keer naar een eiland in griekenland is geweest.
Rhodos en Symi, op beiden opgegroeid. Symi is echt een soort paradijs op aarde
Ken je mensen met een tweede huis in het buitenland?
0 stemmers
Zijn deze mensen 50+? (meerkeuze)
0 stemmers
Soort van. Mijn zus woont in buitenland en heeft een vakantiehuis in Nederland, maar hun woonhuis is huur.
Ja en nu je dit post vraag ik me af hoe
. Ze werkt als leerkracht vo, alleenstaand, ook een koophuis in Nederland. Ook een kind opgevoed dus in die tijd ook niet ruim kunnen sparen. En ook niet overwaarde van een doorverkoop van een huis, of een erfenis.
Ik denk dat het huis daar goedkoop was en primitief is, maar dan nog.
Good for her
In sommige buitenlanden is een huisje 20k ofzo en misschien heeft iemand wel een keer een meevaller gehad of wel kunnen sparen of een sidehustle ofzo. En je kan ook een lening nemen op je overwaarde hoorde ik laatst.
Beste veel mensen (nouja wel allemaal 50+) uit mn familie of van mn werk met een buitenlandse achtergrond hebben in land van herkomst nog een huis!
oh dit ga ik toevoegen!
Ik ging hoopvol kijken want had echt de hoop dat de nieuwbouwwijk waar ik woon met veel âexportâ een beetje links was. Maar helaas, SGP is ook hier in de wijk ruimschoots de grootste partijâŠ
Voor zover ik weet ken ik 2 mensen en de een is 50+ en de ander niet
Dan heb ik eindelijk een legitieme reden om een Jeep te kopen.
De buren waar ik het langst naast heb gewoond vroeger hebben een huis in zuid spanje. Maar volgens mij gingen/gaan ze er nauwelijks naartoe dus ze zullen het wel verhuren denk ik. En kennissen hebben een zogeheten âzomerhuisâ. Wat dat ook mag inhouden want ik weet persoonlijk het kan er stervenskoud worden lol.
Stel je hebt de luxe en kan een tweede huis kopen maar het moet in deze landen zijn, welke zou je kiezen?
0 stemmers
Als Portugal niet zo ver was geweest had ik daarvoor gekozen.
Italië is ook een heel fijn vakantieland, ga er toevallig volgende week naartoe.
We wonen zelf in het buitenland, dus eigenlijk zou een vakantiehuisje in Nederland ook niet slecht zijn.
Maar voorlopig blijft het bij dromen! đ«
Karpathos ![]()
Ja ik vrees dat dat in nederland voorlopig wel bij dromen blijft tenzij je echt loaded af bent haha. Of je moet een kamertje willen. Leuk! I love italie, waar in italie ga je naartoe?
Ik ben er vaak geweest maar heel cliche heeft toscane wel mn hart gestolen. En hoe verder naar het zuiden hoe meer het naar afval stinkt
. Toen ik er als klein meisje kwam stonden er ook zoveel random âvillaâsâ leeg in die beetje afgelegen streken in toscane. Ik vraag me dan af of mensen het hebben gekocht inmiddels.
Stormt het bij jou al significant?
0 stemmers
oke ff disclaimer het boeit me niet HOE VAAK je je handdoek wast maar:
houd je (mentaal) je handdoekgebruiksbeurten bij zodat je weet wanneer je hem in de was gooit?
0 stemmers