Dat brengt het wel goed onder woorden, denk ik.
Ik verhoud ons ook niet direct tot liefdesrelatie wat ik overal lees maar meer als huisgenoten ofzo?
Dat brengt het wel goed onder woorden, denk ik.
Ik verhoud ons ook niet direct tot liefdesrelatie wat ik overal lees maar meer als huisgenoten ofzo?
Oh, ik heb wel echt een paar vrienden waar ik mee af kan spreken en we dan samen op de bank hangen en een film kijken of zo. Dan kan een van ons (of allebei) prima gaar van werk zijn of geen zin hebben om gezellig te doen, dan is het gewoon al fijn om bij elkaar te zijn.
Ja kƔn ook wel eens voorkomen maar ik spreek meestal toch wel af om het samen leuk te hebben of wat te gaan doen. Maar verschilt vast per persoon en vriendschap
Je hebt naast je studie een bijbaantje in de winkel. Het is er vaak rustig en dan wacht je op klanten. Wat vind je dan geoorloofd om te doen?
0 stemmers
Eindstand: doen alsof je het druk hebt en absoluuuuuut niet bij de kassa zitten/staan met een boekje of telefoon.
Echt uren versleten in winkels doen alsof ik aan āt werk was ![]()
Ik heb uren onzichtbaar vuil op staan vegen ![]()
![]()
Ik snap echt het probleem van zitten/lezen etc niet zolang er niemand is?? Maar dat was echt een SCHANDE in alle winkels waar ik heb gewerkt
āje wordt niet betaald om stil te zittenā aldus mijn toenmalige werkgever ![]()
Ik werkte ooit in een soort surf/strand winkel en als het slecht weer was kwam er niemand.
Dan gingen we om de beurt in het magazijn chillen in een opblaasboot.
Op een gegeven moment heb je alle bikiniās wel een keer op een hangertje gehangen.
Voor de samenwoners: als je me-time nodig hebt hoe lang is dat dan meestal?
0 stemmers
Is dit hetzelfde voor je partner?
0 stemmers
Pff hoevaak ik wel niet āleave me alone!! Of " im not ready!ā heb geschreeuwd. Het is teveel prikkels en pff. Laat me me rust man en tyf op. Het besef kwam ook wel toen ik nadacht of ik kinderen wilde want ja dan moet je 24/7 klaarstaan. Wat een nachtmerrie.
Mijn man is net een prittstift maar heeft gelukkig wel begrip voor mijn ānu even nietā
Ik heb het niet nodig maar dat is juist omdat we al genoeg me-time hebben, maar dat is geen vaste tijd ofzo.
Oh ja dit heb ik eigenlijk ook. Wij doen best vaak alleen chillen, maar dat is niet afgesproken ofzo. Alleen is dat dan vaak een paar uur, dus daarom dat gestemd.
Heb nooit dat ik zeg van oh nee nu heb ik echt even me-time nodig oid.
OMG las er net weer eentje
Geen enkele moeite doen om Nederlands te praten, jezelf een expat noemen en geen immigrant en aan Nederlanders vragen hoe je in contact kunt komen met specifiek andere immigranten die zichzelf expat noemen want waarom zou je proberen te integreren?
Dit soort volk mogen ze van mij echt uitzetten zodat we ruimte hebben voor vluchtelingen.
Ben jij meer gaan wandelen sinds corona? En dan bedoel ik niet per se lange wandelingen ofzo maar ook even een rondje lopen zelf of met iemand samen als activiteit.
0 stemmers
Ja echt OMG⦠ik heb van mijn toenmalige baas weleens moeten binnenkomen als zogenaamde klant terwijl hij mij imiteerde om me te laten zien hoe ongeïnteresseerd ik wel niet overkwam ![]()
Hij had veel van dat soort feedback. Ik heb zo goed leren maskeren van die man ![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij woont! Ja in Berlijn natuurlijk, maar welke buurt.
Als je dat wilt zeggen.
Mijn manager was zo chill, zij liet ons ook stiekem onverkochte kranten en boeken met een gebrek meenemen of doneren aan een goed doel (die verstopte ze bij de oudpapierbak, want eigenlijk moest ze die weggooien). En als het rustig was mochten we ook zitten en kletsen en een keer per week haalde ze zelfs taart. Dat maakte juist dat ik veel gemotiveerder was om iets moois van die winkel te maken, te kletsen met klanten en bijverkoop te doen.
Sorry wat bedoel je hier? Is het geen liefdesrelatie of is het niet alleen een liefdesrelatie?