Ik heb het niet nodig maar dat is juist omdat we al genoeg me-time hebben, maar dat is geen vaste tijd ofzo.
Oh ja dit heb ik eigenlijk ook. Wij doen best vaak alleen chillen, maar dat is niet afgesproken ofzo. Alleen is dat dan vaak een paar uur, dus daarom dat gestemd.
Heb nooit dat ik zeg van oh nee nu heb ik echt even me-time nodig oid.
OMG las er net weer eentje
Geen enkele moeite doen om Nederlands te praten, jezelf een expat noemen en geen immigrant en aan Nederlanders vragen hoe je in contact kunt komen met specifiek andere immigranten die zichzelf expat noemen want waarom zou je proberen te integreren?
Dit soort volk mogen ze van mij echt uitzetten zodat we ruimte hebben voor vluchtelingen.
Ben jij meer gaan wandelen sinds corona? En dan bedoel ik niet per se lange wandelingen ofzo maar ook even een rondje lopen zelf of met iemand samen als activiteit.
- Ja meer
- Nee minder
- Nee ongeveer hetzelfde
0 stemmers
Ja echt OMG⦠ik heb van mijn toenmalige baas weleens moeten binnenkomen als zogenaamde klant terwijl hij mij imiteerde om me te laten zien hoe ongeïnteresseerd ik wel niet overkwam ![]()
Hij had veel van dat soort feedback. Ik heb zo goed leren maskeren van die man ![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jij woont! Ja in Berlijn natuurlijk, maar welke buurt.
Als je dat wilt zeggen.
Mijn manager was zo chill, zij liet ons ook stiekem onverkochte kranten en boeken met een gebrek meenemen of doneren aan een goed doel (die verstopte ze bij de oudpapierbak, want eigenlijk moest ze die weggooien). En als het rustig was mochten we ook zitten en kletsen en een keer per week haalde ze zelfs taart. Dat maakte juist dat ik veel gemotiveerder was om iets moois van die winkel te maken, te kletsen met klanten en bijverkoop te doen.
Sorry wat bedoel je hier? Is het geen liefdesrelatie of is het niet alleen een liefdesrelatie?
Leuk om te horen. Het is op zich ook wel heel logisch dat als je laat zien dat je je personeel waardeert en met ze mee denkt dat ze dan hun baan ook veel beter doen. Maar goed veel managers denken hier blijkbaar anders over.
Ik heb zelf een relatie gekregen tijdens studententijd toen ik nog wel wat vrienden had maar dat is gewoon verwaterd na een bepaalde tijd omdat mensen gingen verhuizen/je elkaar steeds minder zag
Geen idee hoe ik nu aan nieuwe vrienden moet komen, ik ben daar ook echt veel te introvert voorš¬
Ik vind dat ook veel lastig. Een aantal jaar geleden was er echt een soort uittocht uit mijn woonplaats: heel veel vrienden gingen elders in het land wonen. Die vrienden had ik natuurlijk nog steeds, maar geen enkele close vriendin meer in mijn woonplaats en dat miste ik wel.
Dat heeft best lang geduurd maar op een gegeven moment kwamen er toch weer nieuwe vrienden in de buurt. Eentje via het forum, 2 via een hobby en 1 via vrijwilligerswerk. En natuurlijk ben ik met de een closer dan met de ander, maar ik heb gewoon wel weer wat mensen in de buurt om mee af te spreken.
Op wie stem jij meestal binnen de partijlijst?
- āGewoonā de bovenste/#1
- De eerste vrouw op de lijst
- De eerste vrouw op de lijst die volgens de peilingen net niet gekozen wordt
- Een specifiek persoon wiens werk/ideeƫn ik al bekend mee ben en me aanspreken
- Ik zoek wat mensen op van de lijst en kies iemand die me op basis daarvan aanspreekt
- Degene met de leukste naam
- Een BNāer en/of lijstduwer
- Iemand die ik persoonlijk ken
- Iemand die uit mijn woonplaats/regio komt
- Andersā¦
0 stemmers
Op een vrouw die er net in komt heeft niet zo een zin bij GL nu, want 50/50 is vrouw dus dan duw je er misschien een ander weer uit.
Maar wel altijd een vrouw en kies dan eigenlijk op basis van de profielen wie me het meest aanspreekt (liefst vrouw van kleur, pluspunt als ze uit Rotterdam komt of met dingen bezig houdt waar ik ook affiniteit mee heb).
Ja ik zat al te twijfelen of het niet beter meerkeuze moest want ik zoek wat mensen op en kies dan op basis daarvan, maar wel ook altijd een vrouw
Let jij op gender bij je keuze voor de persoon waarop je stemt?
- Nee
- Ja, bewust een vrouw
- Ja, bewust een man
- Ja, bewust een non-binair persoon
- Ik zou het wel willen maar ik wil graag op iemand stemmen wiens werk/ideeƫn me aanspreken maar die heeft het andere gender dan waarop ik het liefst zou willen stemmen, en ik vind dat werk/ideeƫn dan toch het belangrijkst
- Andersā¦
0 stemmers
Ik kijk eerst op stemopvrouw.nl en kijk dan welke vrouw rond die zetelgrens me het meeste aanspreekt.
En eigenlijk altijd bewust een vrouw, want zitten echt meer dan genoeg mannen in de kamer.
Had jij al bedacht dat het komende nacht wintertijd wordt?
- Zeker
- Nee nu je het zegt
0 stemmers
Ik lees het net en denk Oooh jaa
Ik stem in principe altijd op niet een man, maar bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen vond ik de man zoveel meer potentie hebben en bij de vrouw zag ik niet voor me hoe zij het voor elkaar kreeg met haar bedrijf. Uiteindelijk kwamen ze er allebei in (in totaal 2 zetels) en heeft zij haar plek na een tijdje opgegeven aan een andere man omdat het niet te combineren was met haar werk.
We gaan een lang weekend naar Milaan om een een vriendin van mij te bezoeken.
Afgelopen lente waren we ook al twee weken in ItaliĆ«. In de regioās Marken en UmbriĆ«, wat ook prachtig was.
En omdat we in Oostenrijk wonen, zijn we natuurlijk ook al vaker in Alto Aldige oftewel Zuid-Tirol geweest.
Was tot nu toe dus vooral in noord en midden Italiƫ, maar het zuiden zou ik ook zeker nog graag bezoeken.
Blij mee want ik moet om half 6 opstaan maar dat is dus gevoelsmatig half 7 ![]()