Stel je persoonlijke vraag #56

Ik zou zelf dan idd ook kiezen voor een iets minder luxe restaurant en dan alles betalen dan een wat duurder restaurant met deze ingewikkeldheden

12 likes

Dus dat! Neem iedereen dan mee naar een simpel cafeetje maar wel dat je alles betaald

2 likes
Wie moet de morning after pil betalen?
  • De man
  • De vrouw
  • Ligt aan de situatie (leg uit)
  • Anders

0 stemmers

1 like

Inleiding:

Wat denk je: heeft Marco Borsato aan meisje(s) gezeten?
  • Ja sowieso
  • Waarschijnlijk wel
  • Ik denk het niet
  • Nee sowieso niet
  • Weet ik veel

0 stemmers

2 likes

Leg uit: nou in een relatie betaal je samen voor de anticonceptie wmb.
Ofwel van een gezamenlijke rekening of om en om ofzo.

Maar als ik in een hypothetische situatie na een one night stand een morning after pil nodig zou hebben zou ik die zelf “gewoon” halen en niet nog gaan appen met een tikkie ofzo denk ik :sweat_smile:

18 likes

Ik heb bij dat meisje op school gezeten lang geleden en ik heb er 0.0 twijfel over dat dat gebeurd is. Vieze smeerlap.

6 likes

Wat doe jij met je versleten/oude ondergoed?

• In de kledingbak/textielbak
  • Naar de kringloop
  • Weggooien in grijze kliko/restafval

0 stemmers

Ik dacht hier over na want heb net een bestelling gedaan van ondergoed voor partner en mij :sweat_smile:. Omdat we heel versleten stuks hebben moeten die weg. Maar ik vind het dus gek/vies om ze in de kledingbak te doen, alsof andere mensen het nog gaan dragen. Of moet je dat in die bak doen zodat het gerecycled wordt?
Neig nu naar gewoon weggooien!

In mijn gemeente moet dat in de textielbak. Anders krijg je een waarschuwing voor een boete bij controle van je huisafval. Ook totaal afgeragde schoenen mogen niet bij het restafval.

3 likes

Het textiel in de textielbak wordt ook uitgezocht. Dus wat nog goed is kan in een kringloopwinkel oid belanden en wat echt oud is wordt gerecycled en wordt oa isolatiemateriaal van gemaakt.

1 like

Ik doe het in de bak maar was het wel eerst nog

2 likes

ik gebruik die als doeken om penselen uit te vegen tijdens het schilderen, eigenlijk al mijn versleten textiel gebruik ik hiervoor.

Irrationeel maar ik ben bang voor perverts die ermee aan de haal gaan dus ik gooi ondergoed toch echt in de kliko

4 likes

Ben jij Demiseksueel?

• Nee
  • Wist tot nu niet wat het was maar JA
  • Jep

0 stemmers

Beetje wereldvreemd maar ik wist niet dat dit een ding was. Voor mij is dit heel normaal maar ik blijk toch een labeltje te hebben :grin:

4 likes

Is het ook niet toch? Ik kan me echt niet voorstellen dat je dit zegt als iemand je naar je geaardheid vraagt.

(En dan bedoel ik een ‘ding’ als in dat het echt iets is wat in de samenleving speelt, niet dat het niet bestaat)

3 likes

Nee niet op die manier inderdaad.
Maar ik had niet gedacht dat er een woord voor was.
Heb me er ook nooit bewust mee bezig gehouden maar toen ik er net over las viel ineens het kwartje, goh ja dit heb ik! Zonder zo’n woord denk je eerder aan een laag libido maar dat is het ook niet.

4 likes

Jammer genoeg doen sommige mensen er alles aan om interessanter over te komen dan ze zijn haha.

13 likes

Ik zal mijn partner even doorgeven dat ze naast lesbisch ook demiseksueel is. Even een extra label erbij.

Wat ben je dan als je niet demiseksueel bent? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Horny

23 likes

Any hole is a goal

6 likes

en aseksueel? ik vind demiseksueel ook een raar label maar zelf identificeer ik me wel als aseksueel. boeit me weinig verder maar ik voel me wel altijd out of touch (letterlijk lol) als mensen over seks praten haha.

• ja
  • nee
  • ik twijfel/weet het niet zeker

0 stemmers

1 like