Stel je persoonlijke vraag #56

Je bent jarig en krijgt van je gasten cadeaus. Open je die dan meteen wanneer je het krijgt?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Als je het niet doet begin je dan nog eens over het cadeau/doe je een bedankje?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Ik vind dit net als die 16 personalities test echt bs maar ik herken ook wel dingen :joy:

3 likes

Wanneer ben jij geboren?

• 's nachts
  • 's ochtends
  • 's middags
  • 's avonds

0 stemmers

3 likes

Weet iemand toevallig wat die tijdranges zijn want ik weet m’n geboortetijdstip maar heel globaal, ergens tussen 16 - 18 uur. Geen zin om m’n moeder te vragen naar de exacte tijd want dan moet ik uitleggen waarom :joy:en neemt ze me helemaal niet meer serieus
(ze wil ook al niet meewerken aan ADHD onderzoek, is allemaal onzin!!! )

2 likes

Ga jij de zeeman diamant kopen?

• Ja
  • Nee
  • De wat?!

0 stemmers

5 likes

ik :heart: zilver maar dit model ook niet. mocht ik m kunnen bemachtigen ga ik de diamant eruit halen en ergens anders in zetten :joy:

6 likes

Oh haha ik bedoel bij die test, daar moet je het exacte tijdstip invullen. Ik kan wel even wat testen natuurlijk, kijken wat een half uur verschil doet. Ik ben nieuwsgierig maar wil ook weer niet teveel moeite doen.

2 likes

Ik twijfelde ook maar een uur verschil maakte bij mij niks uit!

1 like

Vind het meer een discussie van gezondheid versus klimaat als het om de lenzenbakjes gaat eigenlijk.

22 likes

Het is geen hygiëne maar risico op blind worden :+1:

11 likes

Als het om mijn ogen gaat neem ik geen enkel risico, daarin spelen klimaatoverwegingen echt geen enkele rol. Ik vind het prima om het klimaat mee te nemen in het maken van keuzes maar het (kleine) risico op blindheid nemen voor deze druppel op de gloeiende plaat is geen offer dat ik bereid ben te brengen.

7 likes

Ik heb dit gesprek niet mee gekregen maar m’n moeder heeft al zolang als ik me kan herinneren hetzelfde lensbakje :joy:. Welk topic vindt dit plaats?

2 likes

Het TMI topic staat er vol over

Oh gadver dat topic heb ik op negeer staan.

8 likes

Er zijn zoveel andere dingen die je kunt laten voor het klimaat voor je om te verduurzamen met je gezondheid gaat rommelen.

19 likes

En ik denk ook niet dat een (oog)operatie goed is voor het milieu. Dan liever elke paar maanden een stukje plastic weggooien.

En sowieso lijkt een bril me beter voor het milieu dan lenzen, als je echt militant wil zijn.

11 likes

Ik heb ook zo iemand in mijn buurt die echt zo’n gigantische hond heeft. Ik weet niet precies het ras (volgens mij een cane corso) , maar het is een hele grote grijze hond. Die man die laat dat beest ook serieus gewoon los lopen op het plein en op straat. En van wat ik heb gehoord heeft dat beest ook al een paar keer geprobeerd mensen te bijten. Ik liep laatst met mijn hondje in het park en dat beest kwam erop afgerend, uiteraard los. Nou ik panikeerde en pakte haar echt zo snel op als dat ik kon. Ik zelf vind dat beest al eng laat staan voor mijn pup. En die man maar naar mij roepen:’ Niet zo overdrijven, hIJ DoET NiKs HoOorrr’. Ugh pleur gewoon op ik heb geen zin om het uit te vinden of dat beest niks doet ja of nee. Sowieso schrikt mijn hond al heel erg als een grote hond alleen al blaft naar haar dus ben ik überhaupt gewoon voorzichtig.

2 likes

Dit doet mij denken aan dat mijn opticien vroeg waarom ik lenzen droeg en toen daarna begon over dat laseren een duurzamere oplossing is, als je ogen daarvoor geschikt zijn.

2 likes

Mijn collega heeft het weleens bij de wijkagent gemeld, maar daar is volgens mij niks van gekomen. Het is ook echt een hele rare man eerlijk gezegd, die er gewoon schijt aan heeft volgens mij. Ik zag weleens vanuit mijn raam een keer dat hij die hond los op het plein liet lopen, en toen er kort daarna politie aan kwam lijnde hij die hond ineens aan en rende hij snel weg. Dus hij lijkt het dondersgoed te weten ook :triumph:

ik heb het idee dat het halve forum het tmi-topic op negeer hebt staan. heb jij dit?

• ja ik ben normaal
  • nee ik ben gestoord en dompel me graag onder in andermans misselijkmakende verhalen
  • nee maar ik kijk er alsnog (bijna) nooit in

0 stemmers

3 likes