Stel je persoonlijke vraag #56

De naam Mason

• Hoort in 2014 achter te blijven samen met bandage jurkjes en contour make-up
  • Leuk!!!

0 stemmers

Vind dat zelf echt een enorm gedateerde naam, jaren geleden heette alle peuters zo, toen honden en nu is het ergens onder hond beland imo.

4 likes

Ik vind het echt een naam voor paupers

5 likes

Hahaha ik hoor die naam altijd in de toon van Kelly Loef die spraakgebrek heeft door haar lipfillers :smiling_face_with_tear:

5 likes

Is de Kevin en Wesley van tegenwoordig

8 likes

Vind jij drie of meer kinderen krijgen nog iets van deze tijd?

• Ja hoor
  • Nee

0 stemmers

Hoe snel betaal jij een tikkie/betaalverzoek

• Gelijk als ik het zie (dus binnen een paar uur)
  • Binnen 24 uur
  • Na een paar dagen
  • Mensen moeten mij vaak een herinnering sturen om te betalen

0 stemmers

3 likes

Volgens mij zouden deze kinderen nu LĂ­o of Novi ofzo heten, Mason voelt alweer als een kind van 12.

7 likes

Bij de bakker en de meeste supermarkten kun je als er alleen hele zijn ook gewoon om een halve vragen!

1 like

Ja haha dat spreekt voor zich, maar daar had ik geen tijd voor. Anders stond ik sowieso niet om 8 uur in een supermarkt.

Sommige supermarkten hier gaan om 7 uur open, ga jij wel eens om 7 uur s’ ochtends naar de supermarkt?

• Regelmatig
  • Altijd
  • Nooit
  • Soms
  • Zelden

0 stemmers

1 like

Ik vind het heerlijk, geen drukte en vers warm brood

1 like

Hier is het eerste uur geen brood of nou ja dan moeten ze het speciaal uit die kar trekken, al meerdere keren gebeurd
Inmiddels ga ik rond negen uur en dan is alles er en struikel je over de peuters op fietsjes haha

1 like

Hier is om 10u nog nauwelijks brood, alleen de meest basic soorten. Om 7u zal er nog wel helemaal niets zijn behalve voorverpakt brood.

1 like

Hahaha ja :sob::sob:

En ja deze ook hahaha :sob::sob::sob:

3 likes

Oh ik denk dat je die van Frenkie de Jong bedoelt? Ik vind de combinatie Myles en Mason helemaal erg.

3 likes

Omg bij mij klopt het eigenlijk wel haha maar ik vind mezelf ook eEn EcHtE wEeGsChAaL.

Ik ben blijkbaar een projector en die is niet gemaakt om hard te werken maar vooral om te leiden en te gidsen, dat klinkt idd wel goed ja.

1 like

Ik dacht eigenlijk dat dit op basis van een vragenlijst was maar blijkbaar echt alleen je geboortemoment en plek dus? Net even gekeken en vet kinderachtig maar ik ben hetzelfde type als 70% van de mensen dus ik vind het meteen stom haha

1 like

Dit ding noemde mij net bitter wtf

6 likes

Hahaha ja same ik ben ook nog eens een 5/1 en mensen zien je dan als een :sparkles: savior

1 like

Je not-self theme?

Effe van gpt:

In Human Design wordt het Not-Self Theme gezien als een soort “waarschuwingssignaal” dat je niet leeft volgens je eigen ontwerp of strategie. Het geeft aan dat je je energie verkeerd inzet of keuzes maakt vanuit conditionering in plaats van vanuit je eigen innerlijke autoriteit.

Want daar heb ik ook bitter en dat klopt ook 100% hahaha.

Oké ik ben om

5 likes

Ik liep hier laatst in de buurt en zo’n hond liep gewoon los!?!?! En kwam op mij en mijn mini teckel afrennen. Ik dacht alleen maar oke tranquillo blijven. Was wel echt bang dat ie mijn hond zou bijten. Hij had wel een xl tak in zijn bek, dat heeft vast geholpen :cry:

2 likes