Wat fijn dat er meer mensen zijn die zich zo identificeren. Ik voel me altijd heel raar en afwijkend.
Ik heb sowieso geen klok meer in huis behalve mijn telefoon en de tijd op de oven
Oh dat lijkt me ook wel weer lekker ergens, ik ben dagelijks aan tijd gebonden dus dat is onhandig als ik het niet weet
Hoe werkt dat dan voor jou?
Ik heb volgens mij nog nooit een klok in een badkamer gezien ![]()
Alle polls zijn anoniem
Was jij liever een man geweest?
- Nee
- Ja
- Het is me om het even
0 stemmers
Was jij liever lesbisch geweest?
- Ben ik al
- Nee juist niet
- Ja eigenlijk wel
- Het is me om het even
0 stemmers
Mocht je een kind hebben, GEEN hypothetische kinderen. Alleen als je gebaard hebt anders ssst
Had je liever gehad dat jouw dochter een zoon was?
- Ja eigenlijk wel
- Nee juist niet
- Het is me om het even
- Ik ben blind en heb geen kind
0 stemmers
Had je liever gehad dat jouw zoon een dochter was?
- Ja eigenlijk wel
- Nee juist niet
- Het is me om het even
- Ik ben blind zonder kind
0 stemmers
Je mag zelf kiezen waarom je een keuze maakt, maakt helemaal niet uit
Streetfood?
- Een loempia bij de kraam, that’s it
- Nooit
- Alleen op ‘veilige’ plekken
- Ik let een beetje op maar eet wel veel
- Ik eet het zo goed als overal
0 stemmers
En nu in beeld, waar zou jij afhalen/aanschuiven? qua hygiene/veiligheid, niet of je iets per se lekker vindt
Ik heb net gegoogled wat het inhoud als je seksuele voorkeur aromatisch is ![]()
ik miste met lezen even de n in aromantisch…
en? ik denk nu echt aan geslachtsdeelgeuren ![]()
Gewoon veilig te googelen
google denkt dat ik aromatisch bedoelde en daar viel dan ook het kwartje.
Ik check de tijd alleen op mijn telefoon en die heb ik eigenlijk altijd wel bij me. Besef me nu ook dat ik nooit een horloge draag, vind een digitale klok sowieso fijner dan analoog
Allemaal top, maar ik eet wel vegetarisch (en de laatste keer dat ik buiten Nederland was nog veganistisch) dus in mijn hoofd sluit dat veel gevaren uit.
Oh en @PiuPiu ik heb ook nergens in huis een klok, alleen een wakeup Light. Maar ik heb wel bedacht dat ik deze wil kopen zodat m’n dochter ook kan leren klok kijken. Ik vind klok kijken ook best moeilijk, dus ik hoop het er bij haar jong in te slijten.
Oh ja dat is inderdaad het nieuwe horloge eigenlijk hè (die heb ik dus ook niet idd dus vind ik een klok aan de muur wel handig)
Heb je een ouderwets (dus geen watch waar je ook je apps op kunt lezen) horloge om?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mwah, juist bij fruit en groente heb je ook best wat risico’s. Maarja, ik kijk vaak ook bij het kraampje hoe alles eruit ziet, dus vind het wel prettig als het vers voor m’n neus wordt gemaakt. En op zich alles wat gewokt wordt vind ik vaak al wel oké haha
ja same mensen reageren hier ook altijd raar op bij mij
Ik ben na 6 jaar Apple Watch in september overgestapt naar een normaal horloge en nog probeer elke dag te zien hoeveel graden het is/hoe hard de wind waait op mijn horloge.
Qua ontvangen van berichten ben ik zeer content. Echt een stuk rust erbij gekregen. En gemiste oproepen.
Ik eet zelden streetfood maar dat is meer omdat ik het niet fijn vind om in het openbaar te eten. Verder geen principiële kwestie
The racism is racisming haha
(De resultaten he niet jouw post)
Oh ja dat appen was een voorbeeld, ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat zo’n watch allemaal kan ![]()
Lol wij hebben echt een enorme digitale klok in de badkamer. ADHD-maatregel voor mijn vriend ![]()
Ben jij voor vrijheid van onderwijs?
Edit: dit even los van aangepast onderwijs ivm fysieke of sociale problemen ofc
- Ja mag van mij nog verder gaan, thuisonderwijs, crypto entrepreneur onderwijs, let’s go
- Ja vind ik goed zoals het is
- Ja maar vooral voor religieus onderwijs
- Ja maar vooral voor bepaalde onderwijs ideologieën (vrije school etc)
- Boeit me niet
- A.u.b. kap hiermee
0 stemmers