ik heb hier jaaaaren geleden echt vaak gegeten, en 't was er ook altijd bomvol dus ben wel verbaasd dat ze failliet zijn (al ben ik hier zelf ook al een tijd niet meer geweest lol)
Of baileys

Ik doe deze altijd in mn koffie, echt heerlijk. Lijkt me warm ook wel lekker
Zag net deze comment onder nu.nl artikel
Tja, een keten van Italiaanse restaurants. Ik ken veel mensen, inclusief ikzelf, die een groot liefhebber van de Italiaanse keuken zijn. Niemand daarvan gaat in zo’n restaurant zitten. We eten graag in restaurants die zo dicht mogelijk bij de originele Italiaanse keuken komt. Mijn vrouw heeft een Italiaanse vader en zijn dat dus gewend. Bij zo’n keten eet je niet echt Italiaans. Een goede Italiaanse kok is moeilijk te vinden. Prima dat ze weg zijn
Haha. Ik denk dat niemand naar Vapiano ging voor de authentieke Italiaanse gerechten.
Het eten was altijd goed, maar is echt achteruit gegaan. Ben er een jaar of 2 geleden nog eens geweest en toen was het smakeloos en niet meer lekker.
Nja goor is een groot woord maar een uur wachten op een matige pasta was niet voor herhaling vatbaar
Lang lang geleden een super gezellige Rotterdamse forummeeting gehad daar! ![]()
Ja ik heb het weleens lang geleden gedaan met groepen bij congressen in het buitenland omdat dat handig was qua betalen en veel ruimte maar vind het ook het geld niet waard.
Het heeft ook niet te maken met alleen authentiek Italiaans willen ofzo of alleen heel sjiek willen eten maar Nederlanders worden echt massaal gescamd om ronduit matig of goor te eten voor te veel geld.
Ik vond het alleen veel te duur voor een ‘snelle hap’
Niet per se lekker, maar ook weer niet goor. Wel ok op zich, maar snap wel dat ze failliet zijn want voor dat geld kun je makkelijk veel lekkerder eten vinden
Is alles de schuld van de vvd?
- Ja alles
0 stemmers
Vapiano is iets dat je eet omdat je honger hebt en het zit op een handige plek, een soort Julia’s waar je kan zitten, dus dan is alles oké om te eten. Maar ik ging er laatst met m’n kinderen heen want ik dacht ‘lekker snelle hap’. Nou het was echt verschrikkelijk, echt heel lang gewacht op het eten en ook heel veel betaald voor matige pasta.
Ja en was prima. Happy Italy ook een keer geprobeerd, dat vond ik wel goor.
CDA heeft in drie van de vier kabinetten Rutte gezeten. Dus die zijn medeplichtig
Alles was toch de schuld van Timmermans?
(Disclaimer: niet serieus, vind het zo dom dat mensen dit maar blijven zeggen)
Waar kan je beter eten:
- Julia’s
- Happy Italy
- Vapiano
- Je bent een andere matige Italiaanse restaurantketen vergeten, namelijk…
0 stemmers
Happy italy misschien lekkerder, maar de akoestiek en sfeer in vapiano beter.
Welke VVD minister uit Kaninet Rutte 1 is het kutste?
- Ivo Opstelten (leugenaar, bonnetjes affaire)
- Mark Rutte (veroordeeld Racist)
- Uri Roosendaal (vervelende Zionist)
- Stef Blok (heeft onze sociale huurwoningen verkocht op een beurs in China en beslag gelegd op kapitaal van woningbouwverenigingen aka het woningtekort is zijn schuld)
- Ard van der steur (pathologisch leugenaar)
- Henk Kamp (architect van de toeslagenaffaire, notoir racist)
- Klaas Dijkhof (vind dat mensen uit sociaal slechtere buurten zwaarder gestraft moeten worden dan mensen uit goede buurten, tevens notoir racist)
- Edith Schippers (slechts belangenverstrengeling, de basic voor een VVDer)
0 stemmers
Kon geen enorme dirt vinden over Hennis-Plasschaert of Schultz-van Haegen, maar alle mannelijke ministers hebben minstens 1 schandaal
Never forget
Toch vind ik de man die op basis van zijn gevoelens (!!!) en tegen het advies van zijn eigen ambtenaren en feiten een verscherpt onderzoek naar toeslagenfraude begon dat uiteindelijk uitmondde in de toeslagen affaire nog nét een haartje erger.
We gaan echt feesten als Henk Kamp dood is.