Stel je persoonlijke vraag #56

Maak jij weleens foto’s van paddenstoelen?

• Ja regelmatig
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Waarom is deze poll niet meerkeuze?

1 like

Dit is eigenlijk gewoon mijn manier om meer mensen te overtuigen dat Henk Kamp (Satan) letterlijk de menselijke manifestatie van kwaadaardigheid is.

Het feit dat mensen nu op random racist Rutte stemmen ipv op Henk Kamp (Lucifer) is bewijs dat het nodig is!!! Mensen Henk Kamp (Beëlzebub) is de geestelijk vader van minstens 70% van al onze problemen!!!

8 likes

En de aardbevingen in Groningen niet te vergeten. Ondanks alle aardbevingen, mensen die niet meer in hun huizen konden wonen, besloot hij in 2013 om nog meer gas op te gaan pompen.

5 likes

Henk Kamp heeft ook alleen al zo’n nare uitstraling. Zo’n verbeten, arrogante gelijkhebber zonder humor die nooit een centimeter wil toegeven. Als hij in mijn familie zat, dan zou ik denk ik om de haverklap helemaal de kast opgejaagd worden door hem en dan helemaal gefrustreerd, jankend en schreeuwend ruzie staan maken op de verjaardag van mijn oma.

Met wie zou jij denk je het beste een borrel kunnen drinken? Gewoon op een familieverjaardag ofzo.

• Mark Rutte
  • Dilan Yesilgöz
  • Caroline van der Plas

0 stemmers

Toen Vapiano net in NL zat vond ik het als begin twintiger echt amazing. Was toen echt goed betaalbaar en vond het ook lekker, nam altijd de pizza bruschetta en de toetjes waren ook chill. Dat je dan zo’n pieper mee kreeg vond ik toen ook nog helemaal een belevenis :sweat_smile: alleen pasta was kut want dan moest je lang in de rij staan.

8 likes

Ik heb het idee dat iedereen wel een kerrelain-achtig iemand in de (aangetrouwde) familie heeft

• Nee ik nergens in mn uitgebreide familie
  • Ik wel

0 stemmers

2 likes

Oké ik ben dit helemaal met je eens maar wat Stef Blok met de huizenmarkt heeft gedaan vind ik ook wel echt verschrikkelijk.
Ik zag gister een reel van iemand die al maanden z’n kinderopvangtoeslag niet kreeg en alle witte vrouwen in de comments zaten “nee hoor dat kan niet ze zijn altijd heel secuur en heel snel daar!!”. Alsof de toeslagenaffaire nooit gebeurd was.

6 likes

Ja en precies om die reden drink ik nog liever een borrel met Mark Rutte :sweat_smile:

1 like

Ik krijg zeker ruzie met Carolien of Dilan, Markie houdt het waarschijnlijk wel nep-gezellig omwille van de sfeer dus doe maar borrelen met Mark dan

4 likes

Heb nog nooit bij Happy Italy gegeten maar heb ergens ooit gelezen dat iemand wist dat ze daar een toiletborstel in de vaatwasser hadden gedaan :sob: daardoor ook totaal geen behoefte om het te proberen. Zal nooit weten of het waar is en gore shit heb je overal, maar ik moet er gewoon altijd aan denken

1 like

haat dr politiek maar weet 100% dat kerrolain met een ovenschaal aan komt bellen wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent om te koken door iets ernstigs

5 likes

kijk jij de amsterdam 750 jaar show

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik wilde precies hetzelfde zeggen!

1 like

plots gaat ieder topic over paddestoelen?

6 likes

Je ziet in de afprijsbak in de supermarkt een akelig duur artikel voor 50 cent. De houdbaarheidsdatum is prima. Je bent eigenlijk geïnteresseerd in alle zes producten in de bak

Hoeveel neem je mee?

• Allemaal
  • 1 tot 4
  • Ik laat er eentje over voor een ander

0 stemmers

1 like

Vertel vertel: over welk product gaat dit en hoeveel kost het normaal gesproken?

3 likes

Ik heb besloten mensen dit jaar de herfst te gunnen, de wereld is al kut genoeg. Het voelt te Gargamel om dan te gaan haten op lieverds die op pad gaan in het bos en dan paddenstoelen fotograferen.

All around gunnings voor alle herfstliefhebbers. Wie weet hoe lang we nog seizoenen hebben?

55 likes

Ja en ook al ben ik echt een zomermens, hier kan ik wel van genieten. Ik word alleen zuur van de ‘lekker onder een dekentje met mijn 13 in een dozijn ritualskaars en een Pumpkin Spice latte romance boek’ posts waar het geen kutweer voor hoeft te zijn.

9 likes

Dit mis ik echt. Een ander restaurant in mijn stad had dit ook maar kan het nu nergens meer vinden. :sob:

1 like