Stel je persoonlijke vraag #56

Ja en was prima. Happy Italy ook een keer geprobeerd, dat vond ik wel goor.

2 likes

CDA heeft in drie van de vier kabinetten Rutte gezeten. Dus die zijn medeplichtig

1 like

Alles was toch de schuld van Timmermans?

(Disclaimer: niet serieus, vind het zo dom dat mensen dit maar blijven zeggen)

3 likes

Waar kan je beter eten:

• Julia’s
  • Happy Italy
  • Vapiano
  • Je bent een andere matige Italiaanse restaurantketen vergeten, namelijk…

0 stemmers

Happy italy misschien lekkerder, maar de akoestiek en sfeer in vapiano beter.

2 likes

Welke VVD minister uit Kaninet Rutte 1 is het kutste?

• Ivo Opstelten (leugenaar, bonnetjes affaire)
  • Mark Rutte (veroordeeld Racist)
  • Uri Roosendaal (vervelende Zionist)
  • Stef Blok (heeft onze sociale huurwoningen verkocht op een beurs in China en beslag gelegd op kapitaal van woningbouwverenigingen aka het woningtekort is zijn schuld)
  • Ard van der steur (pathologisch leugenaar)
  • Henk Kamp (architect van de toeslagenaffaire, notoir racist)
  • Klaas Dijkhof (vind dat mensen uit sociaal slechtere buurten zwaarder gestraft moeten worden dan mensen uit goede buurten, tevens notoir racist)
  • Edith Schippers (slechts belangenverstrengeling, de basic voor een VVDer)

0 stemmers

Kon geen enorme dirt vinden over Hennis-Plasschaert of Schultz-van Haegen, maar alle mannelijke ministers hebben minstens 1 schandaal

1 like

Never forget

Toch vind ik de man die op basis van zijn gevoelens (!!!) en tegen het advies van zijn eigen ambtenaren en feiten een verscherpt onderzoek naar toeslagenfraude begon dat uiteindelijk uitmondde in de toeslagen affaire nog nét een haartje erger.

We gaan echt feesten als Henk Kamp dood is.

6 likes

Maak jij weleens foto’s van paddenstoelen?

• Ja regelmatig
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

2 likes

Waarom is deze poll niet meerkeuze?

1 like

Dit is eigenlijk gewoon mijn manier om meer mensen te overtuigen dat Henk Kamp (Satan) letterlijk de menselijke manifestatie van kwaadaardigheid is.

Het feit dat mensen nu op random racist Rutte stemmen ipv op Henk Kamp (Lucifer) is bewijs dat het nodig is!!! Mensen Henk Kamp (Beëlzebub) is de geestelijk vader van minstens 70% van al onze problemen!!!

8 likes

En de aardbevingen in Groningen niet te vergeten. Ondanks alle aardbevingen, mensen die niet meer in hun huizen konden wonen, besloot hij in 2013 om nog meer gas op te gaan pompen.

5 likes

Henk Kamp heeft ook alleen al zo’n nare uitstraling. Zo’n verbeten, arrogante gelijkhebber zonder humor die nooit een centimeter wil toegeven. Als hij in mijn familie zat, dan zou ik denk ik om de haverklap helemaal de kast opgejaagd worden door hem en dan helemaal gefrustreerd, jankend en schreeuwend ruzie staan maken op de verjaardag van mijn oma.

Met wie zou jij denk je het beste een borrel kunnen drinken? Gewoon op een familieverjaardag ofzo.

• Mark Rutte
  • Dilan Yesilgöz
  • Caroline van der Plas

0 stemmers

Toen Vapiano net in NL zat vond ik het als begin twintiger echt amazing. Was toen echt goed betaalbaar en vond het ook lekker, nam altijd de pizza bruschetta en de toetjes waren ook chill. Dat je dan zo’n pieper mee kreeg vond ik toen ook nog helemaal een belevenis :sweat_smile: alleen pasta was kut want dan moest je lang in de rij staan.

8 likes

Ik heb het idee dat iedereen wel een kerrelain-achtig iemand in de (aangetrouwde) familie heeft

• Nee ik nergens in mn uitgebreide familie
  • Ik wel

0 stemmers

2 likes

Oké ik ben dit helemaal met je eens maar wat Stef Blok met de huizenmarkt heeft gedaan vind ik ook wel echt verschrikkelijk.
Ik zag gister een reel van iemand die al maanden z’n kinderopvangtoeslag niet kreeg en alle witte vrouwen in de comments zaten “nee hoor dat kan niet ze zijn altijd heel secuur en heel snel daar!!”. Alsof de toeslagenaffaire nooit gebeurd was.

6 likes

Ja en precies om die reden drink ik nog liever een borrel met Mark Rutte :sweat_smile:

1 like

Ik krijg zeker ruzie met Carolien of Dilan, Markie houdt het waarschijnlijk wel nep-gezellig omwille van de sfeer dus doe maar borrelen met Mark dan

4 likes

Heb nog nooit bij Happy Italy gegeten maar heb ergens ooit gelezen dat iemand wist dat ze daar een toiletborstel in de vaatwasser hadden gedaan :sob: daardoor ook totaal geen behoefte om het te proberen. Zal nooit weten of het waar is en gore shit heb je overal, maar ik moet er gewoon altijd aan denken

1 like

haat dr politiek maar weet 100% dat kerrolain met een ovenschaal aan komt bellen wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent om te koken door iets ernstigs

5 likes