Stel je persoonlijke vraag #56

kijk jij de amsterdam 750 jaar show

• ja
  • nee

0 stemmers

1 like

Ik wilde precies hetzelfde zeggen!

1 like

plots gaat ieder topic over paddestoelen?

6 likes

Je ziet in de afprijsbak in de supermarkt een akelig duur artikel voor 50 cent. De houdbaarheidsdatum is prima. Je bent eigenlijk geïnteresseerd in alle zes producten in de bak

Hoeveel neem je mee?

• Allemaal
  • 1 tot 4
  • Ik laat er eentje over voor een ander

0 stemmers

1 like

Vertel vertel: over welk product gaat dit en hoeveel kost het normaal gesproken?

3 likes

Ik heb besloten mensen dit jaar de herfst te gunnen, de wereld is al kut genoeg. Het voelt te Gargamel om dan te gaan haten op lieverds die op pad gaan in het bos en dan paddenstoelen fotograferen.

All around gunnings voor alle herfstliefhebbers. Wie weet hoe lang we nog seizoenen hebben?

55 likes

Ja en ook al ben ik echt een zomermens, hier kan ik wel van genieten. Ik word alleen zuur van de ‘lekker onder een dekentje met mijn 13 in een dozijn ritualskaars en een Pumpkin Spice latte romance boek’ posts waar het geen kutweer voor hoeft te zijn.

9 likes

Dit mis ik echt. Een ander restaurant in mijn stad had dit ook maar kan het nu nergens meer vinden. :sob:

1 like

Kan je uggs (of soortgelijke schoenen) naar een kantoorbaan aan? Op een dag dat je geen face to face klantcontact hebt.

• Ja, naar alle kantoorbanen
  • Ja, wel naar enkel wat informelere kantoorbanen
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik vind het altijd zo een non-discussie als het op kantoor over schoenen gaat. Als je je outfit verder netjes stylet kan dat prima toch, bijvoorbeeld onder een wijde pantalon met blouse/blazer bijvoorbeeld

2 likes

Zo intens blij dat ik geen baan heb met kledingvoorschriften. Zou me diep ongelukkig maken, vind het ook echt niet meer van deze tijd.

12 likes

Een collega had een keer die Ugg Boston schoenen aan en toen dacht ik oprecht even dat ze sloffen aan had

2 likes

Ja het zal vast heel zeikerig overkomen maar uggs naar een kantoorbaan vind ik echt geen porum. Ik had als tiener ooit een bijbaantje bij een bank. Een jeans dragen was echt uit den boze :joy:

Een jeans dragen naar je kantoorbaan?

• Nee dat kan niet
  • Ja dat kan wel

0 stemmers

2 likes

Ik vind het ook geen gezicht, maar in veel kantoorbanen kan het wel denk ik.

Ik snap vooral niet waarom je ze perse aan wilt naar kantoor. Er zijn zat andere comfortabele opties die er net iets beter uitzien.
Edit: dit gaat nog over de uggs.

Bij banken zijn regels idd streng. Ook altijd panty aan ookal is het 40 graden.

1 like

In mijn geval ging het om van die joekelzakken tortillachips van normaal 4 euro maar ik dacht zit er een grens aan hoeveel je meeneemt als het verschil laten we zeggen 8 euro per product is of het scheelt maar diezelfde 50 cent

Nu een uit het leven gegrepen vraag want ja ik heb m al weer gezien ergens

Heb jij de kerstboom al staan?

• Ja
  • Nee
  • Die komt er sowieso niet

0 stemmers

1 like

Ja, ik ben het met je eens hoor! Zag op social media een filmpje met ‘wat kan niet maar kantoor’ en daar werden dus uggs genoemd.
Terwijl ik vind dat prima kunnen eigenlijk. Zeker als je ze onder een lange wijdere broek draagt. Met een legging en hoge sportsokken is t een ander verhaal wellicht, maar goed alsnog denk ik dan lekker doen.

1 like

Dit is wel enkel als je in de bankhal staat. Op kantoor zijn de regels echt niet zo streng.

1 like

Mijne staat te koop as we speak. Ben er helemaal klaar mee. Geen boom meer voor ons.

heb jij een baan met kledingvoorschriften? dus echt officiële regels want ik snap dat je bij de gemiddelde kantoorbaan niet met een diep decolleté of een minirok gaat werken

• ja, echt met specifieke kledingseisen
  • ja, met een uniform of werkkleding van het bedrijf
  • ja, met wat globale regels
  • nee ik mag alles aan
  • anders/nvt

0 stemmers

Soms. Meestal kan ik gewoon dragen wat ik wil maar voor sommige onderdelen van mijn werk heb ik veiligheidskleding nodig.

3 likes