ohja! ik was totaal vergeten dat veiligheidskleding ook bestaat
The offline club
- Ken ik, ben ik geweest, vond ik top
- Ken ik, ben ik geweest, vond ik kut
- Ken ik, vind ik wel interessant, wil ik wel een keertje aan deelnemen
- Ken ik, vind ik niet interessant
- Ken ik, sta ik neutraal tegenover
- Ken ik niet, wil ik niet kennen
- Ken ik niet, maar klinkt wel interessant
0 stemmers
Wie is raarder
- Marco B
- De voorzitter van de fanclub
0 stemmers
Echt een moeilijke keuze Jezus
Ik vind Marco in zijn eigen verklaring tot nu toe echt overkomen als een engnek
Ja 100%
Maar die moeder komt over als een groomer die constant haar eigen kind seksualiseert en haar dochter ook het huishouden laat runnen inclusief zorg voor een beperkte broer omdat ze zelf te druk is met Marco Bâs fanclub en een affaire hebben met Marco.
Bij welke bank is dit? Altijd een panty aan vind ik zeer streng ook op het hoofdkantoor. Is hier niet meer zo bij alle Belgische banken. Tenzij je bij Edmond De Rotschild werkt of Bank Delen of zo.
Oh 100%, beiden gekkies. Maar als het allemaal waar is ben je ook echt de weg kwijt als je daar als volwassen vent aan mee blijft doen. Als jij in een ruimte bent waarin een moeder dr tienerdochter aanmoedigt dr tieten te laten zien en niet ingrijpt denk ik niet dat je te redden bent.
kan echt niet kiezen, van beide kanten helemaal loco
âJa is gewoon de mores van dit gezin, ik vond het ook vreemd maar ja dan doe je toch maar gewoon gezellig meeâ
??? Hoe is dat je verdediging
Als dat ook het beste is dat je kan bedenken snap ik niet waarom je niet gewoon bekent.
Ook de hele tijd âhoe heeft ze dit zo kunnen ervarenâ ipv van stellig ontkennen dat je ooit aan haar hebt gezeten. Klinkt vrij schuldig.
ze klinken allebei echt gestoord, arm meisje
Wel triest dat je zoveel jaren hebt gehad om in ieder geval met een enigszins goede verdediging te komen en je dan hiermee komtđ¤Ą
Hij brengt het alsof die moeder helemaal kierewiet is, maar hij had ondertussen wel seks met haar⌠De voorzitter van zijn fanclub, terwijl hij nog een vrouw en kinderen thuis had. Echt niks van wat hij zegt maakt het beter, geeft eerder aan dat hij al 100x eerder weg had moeten lopen van deze situatie.
Dat hij seks met haar had ontkent hij, toch?
Gaat Marco de cel in?
- Ja kort
- Ja langere tijd
- Nee hij krijgt een taakstraf
- Nee hij wordt vrijgesproken
0 stemmers
Wat ga je stemmen morgen?
- PVV
- GLPVDA
- D66
- CDA
- VVD
- JA21
- FvD
- SP
- PvdD
- BBB
- Denk
- Volt
- NSC
- Bij1
- Vrede voor Dieren
- Iets anders
- Ondanks de 25+ opties kan ik nog steeds niet kiezen
0 stemmers
Wat vind je boeiender, de zaak van Borsato of de verkiezingen?
- Borsato
- Verkiezingen
0 stemmers
Gaat de coalitie die nu komt het wel 4 jaar volhouden?
- Nee die klapt ook vrij snel
- Nee maar ze gaan het wel langer volhouden dan Schoof 1
- Ja gaat lukken deze keer
- Daar kun je toch nog niks over zeggen
0 stemmers
Vind je stemmen/verkiezingsdag leuk?
- Ja echt een feestje
- De dag zelf wel, de uitslagen niet
- Nee verschrikkelijk
0 stemmers
Ah dat heb ik gemist!
Ik ga morgen in het hokje kijken waar mn hand heen gaat, ik weet het echt niet. Niks stemt me echt enthousiast.
Ik bedoel binnen het redelijke hè, van wordt het GLPvdA of Volt of heel misschien word ik overvallen door gekte en wordt het D66 maar daar houdt het wel een beetje op.
Ja dit he. Hij had ook kunnen zeggen âaan deze gekkigheid doe ik niet meeâ, maar nee hij bleef lekker borsten kijken, meisje aansporen tot masturbatie, lingerie voor haar kopen en op haar billen slaan.
âze was als een dochter voor meâ
âneeeee zoiets zou ik natuurlijk nooit bij mijn eigen dochter doenâ
Jaren kunnen voorbereiden en dan is dit je verdediging, wat een slappe hap zeg ![]()
Borsato ontkent emotioneel bij begin rechtszaak: âDit is niet gebeurdâ - Borsato ontkent emotioneel bij begin rechtszaak: 'Dit is niet gebeurd'
de oude wet seksuele misdrijven geldt nog in deze zaak (omdat het voor 2024 heeft plaatsgevonden) en die stelt veel strengere eisen aan bewijs dan de nieuwe wet, dus de kans op vrijspraak of een relatief lage straf is vrij groot