Stel je persoonlijke vraag #56

Vind jij het erg wat Jetten heeft gezegd over Amalia en militaire training in t debat gister?

• Ja
  • Nee
  • Anders namelijk……

0 stemmers

Stel jouw vader had op je 20e over jou gezegd dat jij een mooie sexy vrouw was?

• Gadverdamme om te kotsen
  • Beetje raar
  • Ik zie het probleem niet

0 stemmers

1 like

iets van 8 jaar geleden hier nog bij ABN AMRO. Weet het nu niet. Zal heel goed kunnen dat dit veranderd is.

Echt een raar pseudo-bro moment

9 likes

Ja had t niet zo van hem verwacht maarja mannen zijn mannen :sob:

1 like

Bij ons komen zelfs de accountants tegenwoordig langs in spijkerbroek. Ik geloof dat die kledingvoorschriften na 2020 een stuk milder zijn geworden.

2 likes

Rob Jetten als premier

• Verschrikkelijk
  • Kan ermee door
  • Goed plan
  • Geen mening

0 stemmers

2 likes

Ik mag met een beetje logisch denkwerk alles aan, maar er werd van de zomer wel een mail uitgestuurd met een algemeen verzoek om nief een croptop, korte rok of blote schouders te hebben, maar dat leek mij logisch want je werk met kinderen en die trekken aan alles en je moet regelmatig even bukken. Dus was vooral verbaasd dat die reminder nodig was voor mensen.

We kiezen één gemeente in Nederland en hoe die stemt bepaalt de verdeling van de Tweede Kamerzetels

Welke gemeente moeten we nemen?

• Venlo
  • Emmen
  • Heerenveen
  • Pekela
  • Emmeloord
  • Hengelo
  • Harderwijk
  • Etten-Leur
  • Ter :nose:t2: :nose:t2:
  • Zoeterminder
  • Heerhugowaard
  • 🫶🏼 U T R E C H T :dizzy:

0 stemmers

4 likes

Welke provincie vertrouw je het MINST qua stemgedrag

• Limb
  • Brab
  • Zeel
  • Gelder
  • overijs
  • Drent
  • Grun
  • Fries
  • Flevo
  • Nhol
  • Zhol
  • Utrecht

0 stemmers

3 likes

Overijssel was 1 groot NSC bolwerk vorige keer dus heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren :upside_down_face: voorspel niet veel goeds

3 likes

Limburg, en ik woon in Limburg :sob:

7 likes

Mijn hart ging toch wel sneller kloppen toen ik zag dat dit is hoe Utrecht vorige keer heeft gestemd :heart_eyes: heel trots en blij hier te blijven wonen (appartementje kunnen kopen dit jaar :smiling_face_with_three_hearts:)

Maar als je ziet dat alleen in de ‘slechtere’ wijken anders wordt gestemd zegt dat natuurlijk ook wat over de segregatie die er is in de grote steden en dat vind ik dan wel weer zorgwekkend.

5 likes

Ik vertrouw Brabant buiten :dizzy: Eindhoven :dizzy: niet. Hoe is Tilburg een universiteitsstad en was de vorige keer de PVV alsnog de grootste daar, dat is echt heel raar. Den Bosch is ook echt naar rechts en altijd gezeik over racisten met voetbal en Breda wonen te veel VVD kakkerss

Plus Sint Willebrord ofc

@Acquiesce vind het vooral mooi dat je kan zien dat Maarssenbroek en Nieuwegein echt vol tokkies zitten. Meeste andere gemeentes rondom Utrecht zijn links en hoogopgeleid, maar die twee zijn echt Delano Centraal.

7 likes

Weet jij wat je ouders stemmen?

• Ja, en we stemmen op dezelfde partij
  • Ja, misschien niet precies dezelfde partij maar wel redelijk bij elkaar in de buurt
  • Ja, maar zij stemmen linkser dan ik
  • Ja, maar zij stemmen rechtser dan ik
  • Geen idee, daar hebben we het nooit over

0 stemmers

Als je ouders allebei iets totaal anders stemmen dan neem je maar het gemiddelde oid

Kijk jij neer op PVV stemmers?

• Schaamteloos ja
  • Schaamtevol ja
  • Nee hoor

0 stemmers

En BBB stemmers?

• Schaamteloos ja
  • Schaamtevol ja
  • Nee hoor

0 stemmers

En FVD stemmers?

• Schaamteloos ja
  • Schaamtevol ja
  • Nee hoor

0 stemmers

En Ja21 stemmers?

• Schaamteloos ja
  • Schaamtevol ja
  • Nee hoor

0 stemmers

1 like

Mijn hele gezin zweeft tussen GL/PvdA en PvdD. Laatste keren stemden mijn ouders PvdD. Ik ben echt trots dat ze zo geradicaliseerd zijn want vroeger stemden ze braaf CDA net als de rest van het platteland

15 likes

Nijmegen! Of Wageningen met de geitenwollensokjes

5 likes

in tilburg is hetzelfde aan de hand als in utrecht: het centrum stemt links en hoe verder in de buitenwijken hoe rechtser

1 like

Maar dan snij je wel een groot deel van Utrecht weg. Vleuten, De Meern zijn echt geen slechte wijken en stemmen ook afwijkend. Ik zou de denk stem in Kanaleneiland en Overvecht ook eerder zien als logisch omdat daar relatief veel moslims wonen ipv koppelen aan ‘slecht’.

9 likes