@grace ben benieuwd waarom je anders denkt over PVV stemmers dan de rest haha
Misschien ook door de opkomst? In mijn wijk was de opkomst meer dan 90%, wel geholpen door mensen van buiten de wijk die stemmen, maar in Overvecht is het nog geen 60% en in Kanaleneiland ook rond de 65%.
Heb het idee dat mensen zich daar afgesneden voelen van de politiek en áls ze stemmen stemmen ze vaker DENK, maar ze stemmen ook vooral veel minder dan in de rest v/d stad.
Ik denk dat er keihard tegen PVV stemmers gelogen wordt en ik denk dat die bubbel heftig is. Dus neerkijken is niet het goede woord maar dat betekent niet dat ik ze een authentieke onderbuik vind die niet beter kan weten ofzo. Ik vind dat ze keihard gescamd worden.
Mensen die op de zogenaamde ‘slimme’ rechtse partijen stemmen zijn gewoon opzichtig egoïstisch vanuit een positie van geld. Zijn net zo tering racistisch maar dan zogenaamd uit het idee dat al die vuile buitenlanders en moslims verlicht kunnen worden en hard werken alles oplost en dus iedereen die niet meekomt lui is. Ergens vind ik dat nog goorder.
Slechte wijk is inderdaad ook geen goede term. Bedoel meer wijken met een gemiddeld lagere sociaal economische status (en dan daarbij meestal hoger percentage sociale huurwoningen bijvoorbeeld). Ben niet zo bekend met Vleuten en de Meern maar weet niet of dat daar ook zo is?
even polls over echt belangrijke zaken hoor jongens
sjaals
- nee doe ik niet aan
- love de look maar TE VEEL om je heen en raakt los en zwiebert en overload dus nee
- ja maar wel strakke korte functionele
- ja gewoon normale
- ja groot en onhandig maar cute en aesthetic gedrapeerd
0 stemmers
jouw stijl in de winter
- echt helemaal anders dan de zomer
- beetje anders
- zo goed als helemaal hetzelfde
0 stemmers
ben echt jaloers op iedereen die 's winters comfortabel is in mooie jassen en grote sjaals en kleding leuk in laagjes
Ik voel dit echt kriebelen ![]()
ja ik ga dit ook proberen dit jaar denk ik. vind een sport oorwarmerband en een sportkol/‘sjaal’ het chillste maar niet cute
ik wou dat net zeggen en wat als je gaat fietsen en je moet je een beetje inspannen en dan dat om je heen UGH
Ja ik zat hieraan te denken
Draag namelijk het liefst coltruien in de winter om dit op te lossen maar eigenlijk heb ik daar niet de kaaklijn voor
Ja iehhhh en dat je dan stil staat voor een stoplicht en dan begin je te zweten en kriebelt het nog erger
Dit in combinatie met je avatar ![]()
hahaha ik stel me voor dat de kinderen van steve jobs dit als slabbetje omhadden als baby
(verder heel chill sjaalalternatief wel
)
shittie jammer. ik dacht omdat zo’n ding minder strak zit dan een muts heb je niet dat hetemutshoofdprobleem maar wel dus
In de herfst/winter heb ik echt vaak dat ik de was ophang en het wasrek volhangt met enkel zwart. In de lente/zomer wil er nog wel eens iets van kleur bij zitten
Ik heb precies deze en kan het aanraden.
Ja 10/10, love deze.
Haren altijd in de klit door een sjaal. Geen zin in.
Dit is echt een aanrader, sinds ik zoiets heb draag ik nooit meer mijn sjaal. De mijne heeft wel een rits, vind dat zelf fijner.
Hoe is jouw seksleven?
- Uitstekend
- Prima
- Kan beter
- Neutraal
- Kan slechter
- Heel slecht
0 stemmers
Heb je een open relatie?
- Ik heb geen relatie
- Nee, maar zou er wel voor open staan
- Nee en zie het ook niet gebeuren