Ja ik zat hieraan te denken
Draag namelijk het liefst coltruien in de winter om dit op te lossen maar eigenlijk heb ik daar niet de kaaklijn voor
Ja ik zat hieraan te denken
Draag namelijk het liefst coltruien in de winter om dit op te lossen maar eigenlijk heb ik daar niet de kaaklijn voor
Ja iehhhh en dat je dan stil staat voor een stoplicht en dan begin je te zweten en kriebelt het nog erger
Dit in combinatie met je avatar ![]()
hahaha ik stel me voor dat de kinderen van steve jobs dit als slabbetje omhadden als baby
(verder heel chill sjaalalternatief wel
)
shittie jammer. ik dacht omdat zoân ding minder strak zit dan een muts heb je niet dat hetemutshoofdprobleem maar wel dus
In de herfst/winter heb ik echt vaak dat ik de was ophang en het wasrek volhangt met enkel zwart. In de lente/zomer wil er nog wel eens iets van kleur bij zitten
Ik heb precies deze en kan het aanraden.
Ja 10/10, love deze.
Haren altijd in de klit door een sjaal. Geen zin in.
Dit is echt een aanrader, sinds ik zoiets heb draag ik nooit meer mijn sjaal. De mijne heeft wel een rits, vind dat zelf fijner.
Hoe is jouw seksleven?
0 stemmers
Heb je een open relatie?
0 stemmers
Tussen kan beter en uitstekend, prima
We mogen niets en niemand in hokjes plaatsen maar vandaag moeten we wel naar t hokje.
0 stemmers
Is dit een manier om een zelfbedachte mop te testen of?
Nee gelukkig niet
. Iemand stuurde dit in een groepsapp en (bijna) iedereen vond dit geweldig. Was gewoon benieuwd of ik de enige zonder humor ben.
Hij is ook nog eens nodeloos lang opgeschreven, tweede deel had dan gewoon âbehalve vandaagâ moeten zijn. Nog steeds matig, maar wel ![]()
Ongeacht op welke partij je stemt, op wat voor persoon stem je?
0 stemmers
Stem(de) jij ook GLpvdA vandaag?
0 stemmers
Je vriend/man stemt op forum
0 stemmers
Hoeveel bolletjes heb / ga jij rood kleuren vandaag?
0 stemmers