Stel je persoonlijke vraag #56

Als je een filmpje tegenkomt van een abces dat wordt opengesneden of een pukkel die wordt uitgeknepen oid:

• Yessss bring it on, die kijk ik wel af
  • Ik vind het niet vreselijk, maar het boeit me niet genoeg om het af te kijken
  • Gadverdamme die klik ik snel weg

0 stemmers

Als je zelf een wond/bult/abces oid hebt:

• wil ik die plek zo min mogelijk zien, bah
  • ik verzorg de wond maar ben er verder niet zo mee bezig
  • ik ben volledig gefascineerd en als t echt erg is hou ik een hele fotoshoot van het beloop

0 stemmers

Fun fact: een groep steenpuisten bij elkaar heet een karbonkel :upside_down_face:

2 likes

Ja en moet je voor de lol eens een paar nachten in het ziekenhuis gaan liggen, wat daar allemaal wel niet voor wegwerp verbruikt wordt in het kader van hygiëne :flushed: Na een paar weken dacht ik “ja shit, met deze ene opname is al mijn goede gedrag van de afgelopen jaren weer ongedaan gemaakt” hahaha

1 like

Zit ik hier dat hele gesprek over honden aangelijnd / aanvallen / bijten etc te lezen, word ik net gebeten door een hond. Volgens mij voor 't eerst in mijn leven? Godver.

Edit: ik ben altijd een hondenliefhebber geweest trouwens hoor, zelf ook altijd gehad maar dit is gewoon qua timing frappant. En de hond werd uitgelaten door een kind die 'm niet kon houden, wat ik zeer onverstandig vind.

2 likes

Wat is er gebeurd? Wat kut! Erg geschrokken?

Moah valt mee, hij kreeg me niet echt goed te pakken dus het is een blauwe plek met oppervlakkige schaaf, door m’n broek heen. Maarja toch maar ff checken of m’n tetanus up to date is voor de zekerheid. Denk dat de hond van me schrok ofzo? Ik kwam een tuin uit.

Heb je de 22 weken-prik gehad? Daar zit volgens mij ook tetanus bij.

1 like

Lol tenzij @Lakshmana nu niet ouder is dan 10 jaar werkt die ALLANG niet meer hè.

10 likes

De obsessie met kinderen op dit forum is inmiddels zo erg dat er verondersteld wordt dat mensen hier ook kinderen zíjn

16 likes

De 22wekenprik is voor zwangere vrouwen, niet voor kinderen

12 likes

Oh ik probeer altijd te vergeten dat mensen hier kinderen hebben maar het wordt me niet makkelijk gemaakt hè

13 likes

Jezus mensen, ik weet dat zw-k een soort postapocalyptische zone is voor sommigen hier maar door haar posts daar weet ik dat @Lakshmana een vrij jong kind heeft. En dit is zoals @Botsautobob zegt een prik voor zwangere vrouwen dus als ze die gehad heeft is haar tetanusvaccinatie up-to-date.

42 likes

Oh goeie! Ja voor zover ik weet heb ik die gehad? Zie wel een afspraak in de agenda staan vorig jaar, haha. Kan 't me alleen niet herinneren, maar ga ervanuit van wel. En anders sowieso bij m’n eerste en dat is dan tussen de 7 en 8 jaar geleden. Top, wist niet dat DTP daarbij zat!

3 likes

De P zit er niet bij, de rest wel haha. De 22wekenprik is DKT! Maar dan zit je qua tetanus dus iig goed.

3 likes

@Gelatelli ben jij een kind

Ja top! Volgens mij krijg je die bij elke zwangerschap toch en ik ben pro-vaccinaties dus ga ervanuit dat ik 'm heb gehad, haha. Zo niet 1 dan wel 2 keer. Heerlijk joh, zo vergeetachtig zijn dat je geen idee hebt wat er allemaal gebeurd is vorig jaar. :joy:

Ja klopt, bij iedere zwangerschap is het de bedoeling dat je m opnieuw haalt als je de bescherming voor je baby wil! Dus grote kans dat je m gehaald hebt dan haha

1 like

Nog even over honden gesproken, bij het paardrijden van m’n dochter lopen altijd 4 honden los op die boerderij. Ze komen ongeveer halverwege je dijbeen.

Mijn moeder kwam een keer mee om te kijken, die hond loopt op haar af, gaat helemaal op z’n achterpoten staan en hapt naar mijn moeders wang. Ze kon hem met haar arm opzij duwen door haar snelle reflex. We vertelden dat aan de eigenaar van de hond. Weet je wat ze zegt? Nee dat is niet waar, ze wilde alleen een kusje geven. Echt, hoe krijg je het gezegd. Neem gewoon de verantwoordelijkheid.

Mijn moeder was zo geschrokken en gespannen daarna dat ze de rest les in mijn auto heeft gezeten.

4 likes

Heb jij wel eens dungeons en dragons gedaan?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet niet wat dat is en ik kan niet googelen

0 stemmers

1 like

Daardoor heb ik m’n ondertitel, het is m’n halve persoonlijkheid.

3 likes

Nee maar wil ik wel heel graag! Ik heb wel vrienden die het doen maar die doen altijd van de hele lange campaigns dus dan kan je niet zo makkelijk even aanhaken

6 likes