Stel je persoonlijke vraag #56

Ik geloof hier niet in, maar gvd wat voel ik me gezien nu ik ChatGPT (sorry :earth_americas:) me m’n profiel laat uitleggen. :joy:

4 likes

Haha waar voel je je dan door gezien?

2 likes

Vind haar zo stijlvol overkomen, maar dan 2 van die ordi namen samen?? Ik kan Miles ook gewoon echt niet uitspreken

Ja het is gewoon precies hoe ik in het leven sta en hoe ik door het leven ga, maar dat is natuurlijk de grap dat iedereen zich hierin kan/wil herkennen. Al kan ik het bijna 1-op-1 over de feedback vanuit m’n opleidingen heen leggen. 🥹 Ik heb een heel sterk buik-gevoel, ik noem dat mijn intuïtie, als ik daar tegenin ga dan word ik moe en gefrustreerd, dit noemt dat “mijn sacraal”, ja oké prima.

4 likes

Heb toch altijd het meest met golden retreivers of labradors. Heb daar nog nooit gemene honden van gezien. Vroeger was ik echt gek op honden. Wij hadden uiteindelijk ook een bullmastiff, die kunnen rond de 50 kilo worden. Snap echt niet dat wij dat als kind uit mochten laten. Nu ik ouder ben loop ik ook een stuk sneller om bij honden. Misschien dat ik nu pas de risico’s inzie en door heb dat niet iedereen de honden goed opvoed.

2 likes

Je bent jarig en krijgt van je gasten cadeaus. Open je die dan meteen wanneer je het krijgt?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Als je het niet doet begin je dan nog eens over het cadeau/doe je een bedankje?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Ik vind dit net als die 16 personalities test echt bs maar ik herken ook wel dingen :joy:

3 likes

Wanneer ben jij geboren?

• 's nachts
  • 's ochtends
  • 's middags
  • 's avonds

0 stemmers

3 likes

Weet iemand toevallig wat die tijdranges zijn want ik weet m’n geboortetijdstip maar heel globaal, ergens tussen 16 - 18 uur. Geen zin om m’n moeder te vragen naar de exacte tijd want dan moet ik uitleggen waarom :joy:en neemt ze me helemaal niet meer serieus
(ze wil ook al niet meewerken aan ADHD onderzoek, is allemaal onzin!!! )

2 likes

Ga jij de zeeman diamant kopen?

• Ja
  • Nee
  • De wat?!

0 stemmers

5 likes

In mijn hoofd begint de avond om zes uur dus ik zou dan zeggen middag

(En bah voor de rest van je verhaal)

4 likes

Nee maar alleen omdat ik zilver lelijk vind. Maar vind het een rete goede actie van de zeeman. Zij stunten echt keer op keer zo slim.

24 likes

ik :heart: zilver maar dit model ook niet. mocht ik m kunnen bemachtigen ga ik de diamant eruit halen en ergens anders in zetten :joy:

6 likes

Oh haha ik bedoel bij die test, daar moet je het exacte tijdstip invullen. Ik kan wel even wat testen natuurlijk, kijken wat een half uur verschil doet. Ik ben nieuwsgierig maar wil ook weer niet teveel moeite doen.

2 likes

Oh haha oeps sorry
Heb je geen geboortekaartje waar het op staat?

1 like

Ik twijfelde ook maar een uur verschil maakte bij mij niks uit!

1 like

Vind het meer een discussie van gezondheid versus klimaat als het om de lenzenbakjes gaat eigenlijk.

22 likes

Sommige dingen die echt gezonder voor je lijf zijn geven zoveel afval echt vreselijk. Zo is hier in huis de insulinepatchpomp. Elke drie dagen een bak plastic echt om te janken maar ja de diabetes is onder controle…

3 likes

Het is geen hygiëne maar risico op blind worden :+1:

11 likes

Als het om mijn ogen gaat neem ik geen enkel risico, daarin spelen klimaatoverwegingen echt geen enkele rol. Ik vind het prima om het klimaat mee te nemen in het maken van keuzes maar het (kleine) risico op blindheid nemen voor deze druppel op de gloeiende plaat is geen offer dat ik bereid ben te brengen.

7 likes