We mogen niets en niemand in hokjes plaatsen maar vandaag moeten we wel naar t hokje.
- HAHAH humor
- Kan ermee door
- Nee
0 stemmers
We mogen niets en niemand in hokjes plaatsen maar vandaag moeten we wel naar t hokje.
0 stemmers
Is dit een manier om een zelfbedachte mop te testen of?
Nee gelukkig niet
. Iemand stuurde dit in een groepsapp en (bijna) iedereen vond dit geweldig. Was gewoon benieuwd of ik de enige zonder humor ben.
Hij is ook nog eens nodeloos lang opgeschreven, tweede deel had dan gewoon ābehalve vandaagā moeten zijn. Nog steeds matig, maar wel ![]()
Ongeacht op welke partij je stemt, op wat voor persoon stem je?
0 stemmers
Stem(de) jij ook GLpvdA vandaag?
0 stemmers
Je vriend/man stemt op forum
0 stemmers
Hoeveel bolletjes heb / ga jij rood kleuren vandaag?
0 stemmers
Ik zie ook eigenlijk niet in hoe dit kan gebeuren zonder dat hij een TBI (hersenbeschadiging) heeft opgelopen.
Meer dan 3 kan niet toch?
Oh stom, wist ik niet!
Alles kan, ik hoop dat veel PVVers alle bolletjes inkleuren ![]()
Uitstekend, 3 maanden celibaat ![]()
Heb ik de vorige keer bij stemmen tellen oprecht gezien. Kon mooi op de ongeldige stapel.
Maar wel op twee losse biljetten
want mijn partner wilde niet stemmen dus nu mag ik twee keer op GL-PVDA stemmen ![]()
Sophie Hilbrand
0 stemmers
Zag haar gister bij ānu we er toch zijnā en daar moest ze spontaan eten en slaapplekken regelen en toen dacht ik wow eigenlijk kan niemand dit zo leuk en open doen als zij doet
Ja, maar wel op een bankier. Dus ik snap het volkomen als je mij de toegang weigert
Zou jij drie uur wachten om te stemmen?:
0 stemmers
Ik heb de vorige keer stemmen geteld en van de afgekeurde stemmen was 70% bedoeld voor de pvv. Zegt misschien ook wel iets
Haha echt? En wat was de meest voorkomende reden dat ze werden afgekeurd?
kok chan
0 stemmers