Stel je persoonlijke vraag #56

2,5 jaar :sparkles:heerly

2 likes

Meerdere vakjes gekleurd maar ook tekeningentjes en hartjes en teksten met rood potlood over het stembiljet geschreven.

9 likes

Stel het zou meega slecht geregeld zijn met het stemmen (1 stemlokaal per stad ofzo), waardoor er hele lange rijen zijn, dan zou ik wel bereid zijn om alsnog drie uur in de rij te staan om mijn stem uit te brengen. Zo kan ik me trouwens nog wel wat andere noodsituaties inbeelden waarvoor ik best drie uur zou gaan wachten.

27 likes

Jeeeeeetje wat dom

2 likes

maar dit mag dus toch begrijp ik net?

Nee, je mag alleen een bolletje rood kleuren.

Ik zie in dat andere topic die tekst dat het wel zou mogen, wij werden vorige keer geïnstrueerd dat die stemmen ongeldig verklaard moesten worden.

2 likes

Waarom zou je dat doen?

2 likes

ik vind haar een van de fijnste vrouwen van de Nederlandse tv, wist in haar bnn fase niet of ik haar als verkering wilde of haar wilde zijn. nu kijk ik niet echt tv meer maar wel dat fragment gezien met tamara en maria en echt love haar forever, onproblematisch, nuchter, slim, vrolijk, integer. my gyal

22 likes

welk moment op de dag stem jij meestal?

• ochtend
  • middag
  • avond
  • op het laatste moment een kwartier voor het stembureau dicht gaat

0 stemmers

Voorlopige opkomst iets lager dan in 2023 • Veel Jannen, Inges en De Boers op het stembiljet Volgens de NOS mag dit wel (zie bericht van 12.05ur) :scream:

Nee dat klopt niet, je mag tekenen of schrijven als je maar een bolletje hebt gekleurd en je er niet door te identificeren bent

Ongeldige stem

Een stem is ongeldig in de volgende gevallen:

• Het is niet duidelijk op wie u stemt, bijvoorbeeld omdat u meerdere bolletjes heeft ingekleurd.
  • Er is iets op het stembiljet geschreven waardoor iemand kan weten wie u bent.
  • Er is geen bolletje rood gemaakt, maar heeft wel op het stembiljet geschreven of getekend.
  • Het stembiljet is niet met rode kleur ingevuld.

Kiesraad.nl

3 likes

Snap je waarom je iets op een stembiljet zou schrijven/tekenen?

• Nee snap ik niks van
  • Kan ik in sommige gevallen wel inkomen
  • Ja logisch

0 stemmers

Ik snap er niks van in ieder geval, dat zien dan een paar medewerkers van het stembureau en dan?

2 likes

Ja dan was ik verkeerd geïnformeerd toen, ik hoop maar dat er toen geen goede stemmen onterecht zijn afgekeurd.

1 like

VERKIEZINGSFRAUDE !!1!!!11!!

5 likes

Ja ze was in Sint Willebrord (pvv oort) en ze kon het zo goed met iedereen vinden en I love dat ze 50 is en nog precies zo’n kinderlijke sparkle in haar ogen krijgt als ze iets ‘stouts’ wil doen, love die energie.

Sorry dit klinkt allemaal heel cringe maar ze lacht ook gewoon zo lekker ongegeneerd, lekker nonchalant, blijf gewoon fan.

19 likes

Wat vind je van dit soort schoenen?

• Awesome
  • Te lelijk voor woorden
  • Loopt vast wel lekker

0 stemmers

En de prijs?

• Koopje
  • Veel te duur
  • Prima geprijsd

0 stemmers

ja zij wordt nooit oud en blijft altijd mooi hierdoor :white_heart: ik ga ook ff dat program kijke

8 likes

Ze lijken mij wel lekker lopen

Ja dat doen de meeste wel geloof ik
Ze zijn er ook wel meer naar mijn smaak hoor maar ik zag deze en dacht ‘eens even checken’

Haha aan mijn hardloopschoenen - waarbij esthetiek voor mij weinig tot geen prioriteit heeft - vind ik precies het allerlelijkste dat ie zo’n dikke zool heeft. Zal vast een functie hebben en rent ook wel lekker maar daarbuiten hoef ik ze niet aan.

4 likes