Stel je persoonlijke vraag #56

Vast wel, maar boeit me niet

1 like

zijn er plekken in nederland die te weinig haat krijgen

• ja
  • nee, ik haat alles/ik haat niets

0 stemmers

vind dat almere echt te veel haat krijgt bijvoorbeeld, en zaanstad te weinig!!! lelijkste plek van nederland als je de paar groene huisjes en molens vergeet

5 likes

Verschilt misschien ook per instelling?

1 like

Geen stad, wel een gemeente

Westland. Bijna allemaal uitbuiters van goedkope arbeidskrachten uit het oosten van de EU die ze dan in Den Haag onder erbarmelijke omstandigheden huisvesten.

Fuck hun allemaal, hoop dat hun kassen uit elkaar barsten door vorst ofzo

22 likes

Ik zat echt precies daaraan te denken. Tis ook nog eens zo takke lelijk, al die eindeloze kassen.

3 likes

Wat is leuker

• Verkleden met halloween
  • Verkleden met carnaval

0 stemmers

Stel je initialen zijn kk, en je werkt ergens waarbij je een e-mailadres krijgt, zou je het dan erg vinden als dit kk@bedrijf.nl is?

• Ja geen probleem
  • Nee is raar

0 stemmers

Ik vind het allebei best kut. Verkleden?? Ben geen focking klein kind meer.

Edit: zeker carnaval? Focking volwassen mensen die zich in een teletubbie pak oid hijsen en zich schminken??? Gedraag je ff

12 likes

Nog ff 1 ding ik ben zelf 1 keer naar carnaval geweest omdat ik niet vies ben van ongegeneerd zuipen maar MAN MAN MAN wat heb ik daar plaatsvervangende schaamte gehad

Oke einde rant

3 likes

Ik vind carnaval wel echt iets voor jou eigenlijk

22 likes

NEEEE ik haat het hahaha

Behalve den bosch daar is het nog redelijk oke omdat mensen daar gewoon een colbertje aantrekken ipv zich als complete debielen te verkleden als elsa

Dit was het echt

colbertje?!?! ho ho een kiel!!

13 likes

Toevallig net terug van een thema/verkleed feestje en echt iedereen had z’n best gedaan. Love ittttt.

8 likes

Ik vergeet altijd dat Overijssel bestaat.

3 likes

Ja ik ook! Heb alleen een vriendin die soms 3 x per jaar een themafeest geeft. Ik vind dat wel zonde, toch iedere keer weer een hoop spullen die je nooit meer gaat gebruiken.

Oh, dat vind ik dan ook wel weer veel… dit is ƩƩn keer per jaar en iedereen gaat er dan echt 200% voor. Dan blijft het ook nog leuk!

4 likes

Wauw jij hebt wat :sparkles: whimsy :sparkles: nodig in je leven

2 likes

Carnaval heeft mensen zoals jij dan ook helemaaaaal niet nodig, dus win-win!!! :sparkles:

9 likes

Ik denk dat Almere nog steeds te weinig haat krijgt eigenlijk

2 likes

hoe eet jij

kue lapis

• warm
  • koud/kamertemperatuur
  • niet

0 stemmers

• gewoon zo een hap nemen
  • laagje voor laagje

0 stemmers

dadar gulung

• warm
  • koud/kamertemperatuur
  • niet

0 stemmers

klepon

• warm
  • koud/kamertemperatuur
  • niet

0 stemmers

1 like

Ben ik heel wereldvreemd als ik alledrie deze gerechten/etenswaren echt niet ken? Ik voel me best een oen maar heb toch ergens het idee dat ik niet per se de uitzondering ben dat ik dit niet ken.

66 likes