NEEEE ik haat het hahaha
Behalve den bosch daar is het nog redelijk oke omdat mensen daar gewoon een colbertje aantrekken ipv zich als complete debielen te verkleden als elsa
Dit was het echt
NEEEE ik haat het hahaha
Behalve den bosch daar is het nog redelijk oke omdat mensen daar gewoon een colbertje aantrekken ipv zich als complete debielen te verkleden als elsa
Dit was het echt
colbertje?!?! ho ho een kiel!!
Toevallig net terug van een thema/verkleed feestje en echt iedereen had zān best gedaan. Love ittttt.
Ik vergeet altijd dat Overijssel bestaat.
Ja ik ook! Heb alleen een vriendin die soms 3 x per jaar een themafeest geeft. Ik vind dat wel zonde, toch iedere keer weer een hoop spullen die je nooit meer gaat gebruiken.
Oh, dat vind ik dan ook wel weer veel⦠dit is één keer per jaar en iedereen gaat er dan echt 200% voor. Dan blijft het ook nog leuk!
Wauw jij hebt wat
whimsy
nodig in je leven
Carnaval heeft mensen zoals jij dan ook helemaaaaal niet nodig, dus win-win!!! ![]()
Ik denk dat Almere nog steeds te weinig haat krijgt eigenlijk
hoe eet jij
kue lapis
0 stemmers
0 stemmers
dadar gulung
0 stemmers
klepon
0 stemmers
Ben ik heel wereldvreemd als ik alledrie deze gerechten/etenswaren echt niet ken? Ik voel me best een oen maar heb toch ergens het idee dat ik niet per se de uitzondering ben dat ik dit niet ken.
Ik heb Indonesische roots en moest twee van de drie googlen
![]()
Is dit in jouw stad/dorp goed te verkrijgen?
0 stemmers
In Den Haag hebben jullie echt chill veel indo eten, heb het idee dat het in dit dorp toch een beetje bij de Amazing Oriental blijft of misschien mis ik een goeie spot.
nee hoor! sowieso heeft niet elke toko al deze dingen en moet je ook maar net in een stad of familie opgroeien waar veel indonesisch/indisch beschikbaar is/wordt gegeten.
maar ik had gisteren een discussie met vrienden over op welke temperatuur deze dingen het lekkerst zijn dus ik was even benieuwd
@Zemraluani ja ik kwam er ook pas een paar jaar geleden door het forum achter dat we in den haag echt in een luxepositie zitten wat dat betreft. ik wist wel dat wij een grotere populatie indoās/indische mensen hebben dan de rest van het land maar ik had niet helemaal door dat het normaler is om maar 1 of geen toko in je woonplaats te hebben dan minstens een stuk meer of zoals in den haag tientallen
love hoe extreem specifiek dit allemaal is haha
ik vind trouwens een hap nemen van kue lapis van hetzelfde kaliber al een kitkat zo eten
ik kreeg gisteren bijna een tia toen een vriendin zoān hap nam
Ik vind het mondgevoel van die verschillende laagjes juist lekker, vooral als het die groenroze zijn.
Het meest exotische in mijn dorp is de Kippiepan van Kippie. Mis hier wel echt een goede toko met verse maaltijden.
Jaaaa en 1 laagje in je mond is ook veel te weinig hahahah, zoveel meer smaak als je een lekkere hap neemt ![]()
Ik woon nu bijna 2 jaar in een dorp en ik vind het gebrek aan fatsoenlijke afhaalopties het grootste gemis tov wonen in een stad. Als ik nu eten wil bestellen kan ik alleen maar friet, pizza, chinees of sushi krijgenā¦