Same! Ik zou echt niet hele dagen gaan thuiszitten, maar er is zoveel te doen! Dagje kinderboerderij, dierenasiel, helpen op school, helpen met ouderen, koken voor anderen. Alles wat ik leuk vind om te doen kan ik helaas niet van rondkomen ![]()
Je bent ergens en er is een dames, heren en genderneutraal toilet. Bij de dames en de heren is een lange rij, bij genderneutraal niet. Ga jij daarheen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En ook gerust het toilet voor invaliden als daar niemand is (ook toen ik nog normaal liep)
Maar wel betaald krijgen voor 8 ![]()
Mijn situatie is vergelijkbaar, ook door ziekte al een aantal jaar thuis, en ik miste precies die dingen die je noemt. Ik doe sinds een half jaar vrijwilligerswerk. Ook 2, soms max. 3, uurtjes. En ik kom iedere week zó blij thuis. Het weer ergens bijhoren, ergens aan bijdragen, collega’s hebben, het gevoel van ‘naar je werk’ gaan doet me zoveel goed. Ik hoop dat het voor jou ook zo positief uitpakt!!
Ook bij de mannen hoor als daar niemand is, fuck dat.
Heb ook al genoeg opmerkingen in mijn hoofd die ik zou zeggen als iemand er iets van zou zeggen
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij weleens een opmerking gekregen als “het is geen modeshow/verkleedpartij!” over iets dat je aanhad?
- Ja, vroeger
- Ja, recent
- Nee nooit
0 stemmers
Ja ik ben daarin ook vrij flexibel maar ik ben nu in het theater en het viel me echt op dat NIEMAND naar die genderneutrale wc ging (behalve mijn groepje dan)
De Acht Zalygheden is een snackbar waar nog nooit iemand de trays heeft opgehaald en rond de klok een vijfjarige een mental breakdown heeft omdat hij geen kipnuggets mag.
Ja, maar ik kom van onder de rivieren MAAR NIET UIT BRABANT.
Poll ging FOUT!
Ik overweeg echt een baan te zoeken waarbij je thuis kan werken
Dat scheelt echt al zooooo teringveel, alleen al alles wat mensen kunnen doen thuis tussen het werken door + geen reistijd hebben, precies wat @appelflauwte dus noemt
Maar eerlijk ik zou ook echt gewoon prima niet kunnen werken hoor, heerlijk hahah
Vroeger echt vaak, echt een nare denigrerende opmerking
Ik zou mijn baan zoveel makkelijker vinden als ik een deel kon thuiswerken. Van half 8 tot half 3 op school. De lessen enz, klas op orde maken. En dan van 3 tot 5 thuis administratie bullshit. Zou dat eens moeten voorstellen.
relatief recent, 3 jaar geleden ongeveer. gezegd door m’n narcistische ex, toen ik een knalroze blazer aan had. iets in de trant van het is geen circus, je wil toch niet dat iedereen naar je kijkt?! en daarna nog: dit trek je niet aan als ik erbij ben want ik wil zo niet met je gezien worden. wat een clown ![]()
Bij heel veel scholen mag dit al. Bij m’n huidige school en m’n vorige school was je verplicht om tot één uur na lestijd aanwezig te zijn. Daarna mag je thuis verder werken en moet je wel bereikbaar zijn tot einde werktijd.
Wow wat fijn!! Zijn dit toevallig basisscholen of middelbare scholen? Ik ga eens op onderzoek vandaag.
Naast mijn lokaal is de speelzaal van de BSO en aan de andere kant van mijn lokaal is het speelplein met het klimrek, dus ik hoor elke dag van beide kanten gegil en geschreeuw. En vind op de computer werken sowieso moeilijk aan het einde van de dag. Je hebt me echt hoop gegeven ![]()
Het zijn allebei basisscholen, regio Den Haag. Ik weet wel van vriendinnen dat het heel erg kan wisselen per school wat de afspraken zijn. Dit zou gewoon in het werkverdelingsplan afgesproken kunnen worden. Op dagen dat we vergadering hebben moet je wel langer op school zijn (tot half 4), maar dat is niet wekelijks. Ik ga alsnog vaak pas om 5 uur weg, omdat ik graag m’n werk op school doe ipv thuis.
ik weet van vrienden die lesgeven op het mbo dat dat daar idd vergelijkbaar is, je moet er zijn voor je lessen maar waar je dingen voorbereidt/nakijkt/administreert mag je zelf weten
Toen ik solliciteerde bij een mbo werd me juist verteld dat ik zichtbaar moest zijn voor mijn mentorstudenten, dus dat je veel in huis moest zijn.