Lijkt me heerlijk om uit het leven te kunnen stappen met een pilletje als ik oud ben en er klaar mee ben
Hahahahah zo had ik het nog niet eens bekeken ![]()
Ik woon in een stad met in onze wijk 30000 inwoners en ik heb niet meer opties helaas
Omg ja pls mogen die creperende bejaarden dan aub opgehaald worden door god.
Naja dat jij vanwege je geloof vindt dat dat absoluut niet moet kunnen vind ik he-le-maal prima. Doe je het lekker niet.
Maar bepaal het inderdaad niet voor een ander
…
Wat dat betreft zou je zeggen dat dit een veel gemakkelijker standpunt is dan het abortus standpunt. Want bij abortus heb je een soort fundamenteel verschil van “mening” waarbij de ene partij zegt: vanaf de conceptie is het leven en dat leven kan niet voor zichzelf bepalen dus dat gaan “wij” (Christelijke partijen) beschermen want dat leven mag je niet zo maar doden. Want het kan niet voor zichzelf opkomen enz. Dus dan is het moeilijker naast je neer te leggen dat een ander daar anders over denkt. Want je wil dat “leven” beschermen (in hun ogen).
Maar hierbij is “het leven” waar het over gaat wilsbekwaam op het moment dat het keuzes maakt en wel in staat om voor zichzelf op te komen dus…
Leef en laat leven (lol) denk ik dan in dit vraagstuk
…
Het is abortusdebat draait om het fundamenteel verschil in de acceptatie van ieder’s lichamelijke integriteit, specifiek die van vrouwen, de hele foetus is bijzaak.
Ik ben het daar 100% mee eens. Maar veelgenoemd argument vanuit Christelijke hoek is dat het vanaf conceptie een leven is.
Daarom is ook bijv embryo selectie, waarbij er nog niet eens een terugplaatsing is, volgens hen zo verwerpelijk. Na conceptie wordt het vernietigd, los van of het in een lichaam zit.
Althans, dat is wat ik vooral hoor in de Christelijke kring om ons heen. (Altijd gezellig wonen op de Veluwe 🥹)
Over christenen gesproken. Dit vond ik tussen al het Halloween snoepgoed van mijn kinderen:
Blijkbaar mag je wel meedoen aan een heidens feest als je de verloren zielen probeert te bekeren.
herken jij wie dit is?
- ja ik zie het probleem niet?
- ja maar wat de fuck
- nee
0 stemmers
het is jennifer lawrence
Maar wat is het probleem dan?
ik vind haar helemaal niet meer op haarzelf lijken, ze had al een soort cosmetische behandeling makeover gehad tijdje terug maar ze is nu helemaal een ander persoon. dr hooded eyes zijn helemaal weg? en dr gezicht ziet er super strakgetrokken uit, haar gezichtsvorm lijkt ook anders. maar ik ben de enige minus op dit moment kaworu die schrok blijkbaar
misschien dat het aan de foto ligt
Haha zoiets prentte ik me gisteren ook in toen ik als sletterige non naar een feestje ging waar veel christenen rondliepen (was een latin feestje in Brussel dus veel latino’s en mensen van Afrikaanse afkomst).
Maar eigenlijk kreeg ik vooral veel de vraag of ik hen wilde zegenen (mag een non dat eigenlijk wel, nee toch?) dus alles ok. Ik mag mezelf nog woke noemen ![]()
Ja zeker, ze staan ook bijna standaard na afloop van grote hardcore feesten lolly’s uit te delen
Hoe lang draag jij maximaal dezelfde sokken, zonder ze te wassen? In het dagelijks leven.
- 1 dag of minder
- 2 dagen
- Een paar dagen
- Een week
- Langer dan een week
0 stemmers
Dit n.a.v. een filmpje waar ze deze vraag stellen aan voorbijgangers
Ik hoopte dat bepaalde antwoorden in scene gezet waren maar in de comments staan ook vieze dingen ![]()
2 dagen bij uitzondering in geval van nood
Je gooit toch net zoals je ondergoed het na max 1 dag in de was. Geen wonder waarom sommige mensen in het ov gewoon stinken.
Gebruik jij producten van la roche posay?
- Nee
- Ja
- Soms
0 stemmers
Wij hadden bodylotion gekregen van vrienden en die konden ze sowieso niet mee in het vliegtuig nemen. Zo fijn eigenlijk. Mn vriend gebruikt het sowieso wel eens voor zn benen dat merk.
Ieuwww ja ik heb dus in huis eigenlijk een schoenen uit beleid, maar soms hebben mensen echt zulke vieze sokken (het stinkt dan ook) dat ik denk hou je schoenen aub aan ik dweil de vloer en maak het kleed wel nog een x schoon straks. Ik vermoed dan ook dat die sokken al wel meerdere dagen worden gedragen.
![]()
Ik heb zelf echt enorme zweetvoeten al vanaf baby dus ik heb een enorme voorraad sokken en trek altijd schone aan voor ik naar iemand toe ga
Ik hou daarom ook het liefst mijn schoenen aan want ik ben juist heel schoon op mezelf en een ander denkt viespeuk ga je sokken wisselen
Same dit is echt naar
vind het bij doktersafspraken ook zo kut. Zo kort mogelijk van tevoren sokken wisselen en schoenen aan. Bij gym ook vaak belachelijk gemaakt.
Houd jij nog rekening met je schoenen? Echt leer oid?