Stel je persoonlijke vraag #56

Maar wat is het probleem dan?

9 likes

ik vind haar helemaal niet meer op haarzelf lijken, ze had al een soort cosmetische behandeling makeover gehad tijdje terug maar ze is nu helemaal een ander persoon. dr hooded eyes zijn helemaal weg? en dr gezicht ziet er super strakgetrokken uit, haar gezichtsvorm lijkt ook anders. maar ik ben de enige minus op dit moment kaworu die schrok blijkbaar :joy: misschien dat het aan de foto ligt

7 likes

Haha zoiets prentte ik me gisteren ook in toen ik als sletterige non naar een feestje ging waar veel christenen rondliepen (was een latin feestje in Brussel dus veel latino’s en mensen van Afrikaanse afkomst).

Maar eigenlijk kreeg ik vooral veel de vraag of ik hen wilde zegenen (mag een non dat eigenlijk wel, nee toch?) dus alles ok. Ik mag mezelf nog woke noemen :pray:

6 likes

Ja zeker, ze staan ook bijna standaard na afloop van grote hardcore feesten lolly’s uit te delen

8 likes

Hoe lang draag jij maximaal dezelfde sokken, zonder ze te wassen? In het dagelijks leven.

• 1 dag of minder
  • 2 dagen
  • Een paar dagen
  • Een week
  • Langer dan een week

0 stemmers

Dit n.a.v. een filmpje waar ze deze vraag stellen aan voorbijgangers :nauseated_face: Ik hoopte dat bepaalde antwoorden in scene gezet waren maar in de comments staan ook vieze dingen :cry:

3 likes

2 dagen bij uitzondering in geval van nood

3 likes

Je gooit toch net zoals je ondergoed het na max 1 dag in de was. Geen wonder waarom sommige mensen in het ov gewoon stinken.

10 likes

Gebruik jij producten van la roche posay?

• Nee
  • Ja
  • Soms

0 stemmers

Wij hadden bodylotion gekregen van vrienden en die konden ze sowieso niet mee in het vliegtuig nemen. Zo fijn eigenlijk. Mn vriend gebruikt het sowieso wel eens voor zn benen dat merk.

Ieuwww ja ik heb dus in huis eigenlijk een schoenen uit beleid, maar soms hebben mensen echt zulke vieze sokken (het stinkt dan ook) dat ik denk hou je schoenen aub aan ik dweil de vloer en maak het kleed wel nog een x schoon straks. Ik vermoed dan ook dat die sokken al wel meerdere dagen worden gedragen.
:woozy_face:

3 likes

Ik heb zelf echt enorme zweetvoeten al vanaf baby dus ik heb een enorme voorraad sokken en trek altijd schone aan voor ik naar iemand toe ga
Ik hou daarom ook het liefst mijn schoenen aan want ik ben juist heel schoon op mezelf en een ander denkt viespeuk ga je sokken wisselen

2 likes

Same dit is echt naar :pensive: vind het bij doktersafspraken ook zo kut. Zo kort mogelijk van tevoren sokken wisselen en schoenen aan. Bij gym ook vaak belachelijk gemaakt.
Houd jij nog rekening met je schoenen? Echt leer oid?

1 like

Heb je al wel eens een paar van Geox geprobeerd? Die helpen naar mijn idee wel echt tegen zweten (geen ervaring met overmatig zweten). Ze hebben ook echt mooie schoenen (en hele lelijke, maar die moet je gewon negeren) en ze zijn ook goed in sale/outlet te krijgen.

2 likes

Mijn initialen zijn dit (thanks mam) en ik heb er nooit problemen mee gehad :sweat_smile:

1 like

Ik heb van alles geprobeerd, ook veel materiaal sokken, talkpoeder, noem het maar en ik heb ook met blote voeten dat ik een spoor door het huis loop :neutral_face:
Dus ik draag inmiddels weer gewoon wat ik leuk vind

2 likes

En heel verkeerde prioriteiten ook

1 like

Heb jij wel eens last van eczeem?

• Vroeger wel nu niet meer
  • Ja periodiek
  • Nooit
  • Best vaak
  • Chronisch
  • Zelden

0 stemmers

Ik hoorde dus van de dermatoloog destijds dat ik eroverheen was gegroeid. Klopte ook natuurlijk niks van maar ik had het alleen in mn ellebogen en in mn hals. Bestwel gek. Daarna verdween het. Heeeel soms komt het ff terug.

1 like

Ik was laatst nog bij een dermatoloog want opeens heel gekke ‘brandplekken’, zegt ie over eczeem
Ja zoals je vroeger als kind had in je elleboog
Ik zo: Nu nog wel hoor

1 like

Oh echt? Ik had het zegmaar aan de binnenkant van mn ellebogen. En ik kreeg daar sterke hormoonzalf voor want het jeukte erg. Ik heb er nu zegmaar nog steeds wat wittere plekken zitten dan de rest van mn huid.
Wat gebruik je er nu voor?

3 likes

Hormoonzalf idd, in de winter helpt er niks ondanks amper lange mouwen aan, in de zomer heb ik minder last gelukkig

2 likes

Als jij met een groepje vrienden een weekendje weg bent oid, welke rol neem jij dan meestal in?

• Ik organiseer en plan álles en kan er niet tegen als mensen dan wat anders willen
  • Ik organiseer en plan veel voor de groep maar het is wel prima als het anders loopt
  • Ik neem een deel van de organisatie op me, iets wat me ligt
  • Ik organiseer niet/weinig maar voer wel veel actief uit (rijden, boodschappen, opruimen, idk)
  • Ik organiseer niet/weinig en doe een beetje go with the flow
  • Ik trek mijn eigen plan
  • Ik wacht eigenlijk alles af
  • Ik doe dit soort dingen niet met vrienden

0 stemmers