Stel je persoonlijke vraag #56

Heb je al wel eens een paar van Geox geprobeerd? Die helpen naar mijn idee wel echt tegen zweten (geen ervaring met overmatig zweten). Ze hebben ook echt mooie schoenen (en hele lelijke, maar die moet je gewon negeren) en ze zijn ook goed in sale/outlet te krijgen.

2 likes

Mijn initialen zijn dit (thanks mam) en ik heb er nooit problemen mee gehad :sweat_smile:

1 like

Ik heb van alles geprobeerd, ook veel materiaal sokken, talkpoeder, noem het maar en ik heb ook met blote voeten dat ik een spoor door het huis loop :neutral_face:
Dus ik draag inmiddels weer gewoon wat ik leuk vind

2 likes

En heel verkeerde prioriteiten ook

1 like

Heb jij wel eens last van eczeem?

• Vroeger wel nu niet meer
  • Ja periodiek
  • Nooit
  • Best vaak
  • Chronisch
  • Zelden

0 stemmers

Ik hoorde dus van de dermatoloog destijds dat ik eroverheen was gegroeid. Klopte ook natuurlijk niks van maar ik had het alleen in mn ellebogen en in mn hals. Bestwel gek. Daarna verdween het. Heeeel soms komt het ff terug.

1 like

Ik was laatst nog bij een dermatoloog want opeens heel gekke ‘brandplekken’, zegt ie over eczeem
Ja zoals je vroeger als kind had in je elleboog
Ik zo: Nu nog wel hoor

1 like

Oh echt? Ik had het zegmaar aan de binnenkant van mn ellebogen. En ik kreeg daar sterke hormoonzalf voor want het jeukte erg. Ik heb er nu zegmaar nog steeds wat wittere plekken zitten dan de rest van mn huid.
Wat gebruik je er nu voor?

3 likes

Hormoonzalf idd, in de winter helpt er niks ondanks amper lange mouwen aan, in de zomer heb ik minder last gelukkig

2 likes

Als jij met een groepje vrienden een weekendje weg bent oid, welke rol neem jij dan meestal in?

• Ik organiseer en plan ĂĄlles en kan er niet tegen als mensen dan wat anders willen
  • Ik organiseer en plan veel voor de groep maar het is wel prima als het anders loopt
  • Ik neem een deel van de organisatie op me, iets wat me ligt
  • Ik organiseer niet/weinig maar voer wel veel actief uit (rijden, boodschappen, opruimen, idk)
  • Ik organiseer niet/weinig en doe een beetje go with the flow
  • Ik trek mijn eigen plan
  • Ik wacht eigenlijk alles af
  • Ik doe dit soort dingen niet met vrienden

0 stemmers

Bij ons is het elk jaar een ander duo dat alles organiseert.

1 like

Haha ja ik stelde me een ander soort groep voor dus nieuwe poll erbij:

Als jij vrienden hebt met wie je weleens weekendjes weggaat, is dat

• Een gedeelde vriendengroep met mijn partner maar de vriendschap ging in de eerste instantie via mij
  • Een gedeelde vriendengroep met mijn partner maar de vriendschap ging in de eerste instantie via hen
  • Een gedeelde vriendengroep met mijn partner en ik ken mijn partner via dezelfde manier als die vrienden
  • Mijn eigen vrienden zonder partners
  • Dit wisselt

0 stemmers

4 likes

Als ik niet van de organisatie bén dan doe ik het liefst zo min mogelijk. :joy: Er zijn mensen die het leuk vinden om voor anderen te zorgen en er zijn mensen die het leuk vinden als er voor ze gezorgd wordt en ik hoor duidelijk tot de laatste groep.

11 likes

Werk jij op papier 36uur (4x9), maar dan in de praktijk gewoon 4x8?

• Ja en heb een kantoorbaan
  • Ja en heb geen kantoorbaan
  • Nee
  • Nee maar ik werk ook geen 36 uur

0 stemmers

Niet liegen!

2 likes

M’n manager moedigt het zelfs aan als ik, als m’n werkdag het toelaat en ik geen dag met een klant heb, ga sporten tijdens werktijd dus ik werk dan vaak niet eens 8 uur lol

7 likes

Toen ik nog werkte wel, vond m’n werkgever ook prima. Zolang m’n werk maar gedaan was.

1 like

Ik vind 36 uur op papier en dan eigenlijk 32 werken een beetje smokkelen van beide kanten, want in de praktijk doe je in mijn ervaring gewoon een functie voor 40 uur als je 36 werkt. Je houdt dezelfde verantwoordelijkheden/taken. Dus je werkgever krijgt eigenlijk 10% korting op je!!! En als je dan zo efficient bent dat je het in 32 kan, krijg jij ook wat korting op je werkuren. Win win.

14 likes

Heb je wel eens afgezegd in de sollicitatieprocedure? Niet omdat je een andere baan had gevonden maar echt omdat je dacht nee dit is het niet.

• Ja ik was wel uitgenodigd, maar heb me bedacht en ben niet op gesprek geweest
  • Ja na het eerste gesprek heb ik bedankt
  • Ja na het tweede gesprek heb ik bedankt
  • Ja na de aanbieding/onderhandeling heb ik bedankt
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ze deden zo’n belachelijk laag aanbod, omdat ik nog wat kleine zaken moest leren. Dus ik ging niet akkoord en zij wilde totaal niet tegemoet komen.
Toen werd men ‘boos’ dat het toch niet fout moet lopen op het salaris
 :sweat_smile: byebye

5 likes

Heel gekke sfeer tijdens het gesprek, de persoon had de gegevens van iemand anders voor zich en vond dat mijn antwoorden niet overeen kwamen met wat zij bedacht had, nee dat kan kloppen want ik ben dat niet. Eerste gesprek daar was met iemand anders en dat ging juist super maar met die tweede moest ik werken dat zag ik niet gebeuren, ze verontschuldigde zich niet en ging in de stapel ook niet op zoek naar mijn cv verder

7 likes

haha huh diegene vertelde jou wie je was/moest zijn?

doet me denken aan de keer dat ik ergens was voor een opdracht toen ik nog in de detachering werkte en de manager van de klantkant me een soort van probeerde te waarschuwen “het is hier HEEL lastig werken hoor”. Ook maar voor bedankt

3 likes