Stel je persoonlijke vraag #56

Ja de eerste vraag was hoe ik de uren ging regelen met mijn kinderen. Die had ik toen niet dus ik zeg eeeh ik heb geen kinderen. Echt wel dat staat hier op mijn papier. Alles daarna ging op dezelfde manier, ook dingen als afstand enzo, het was toch wel een eind reizen vanuit waar die ander woonde. Ja mooi maar wat ik al zei ik ben PiuPiu en ik woon hier in de stad. Echt vreselijk ongemakkelijk en onfatsoenlijk bovendien

2 likes

Nee maar wel na de eerste werkdag.
Had een hele goede klik met de leidinggevende met wie ik het gesprek had en ik had ook alleen met hem gesproken. Op de eerste dag werd ik voorgesteld aan de persoon met wie ik veel moest gaan samenwerken en die bleek echt knettergek. Heb de leidinggevende die middag gezegd dat ik geen tweede dag meer zou komen. Sta nog steeds 100% achter die beslissing en het erge was dat die leidinggevende het ook helemaal begreep. Bij mijn huidige baan boden ze me na het eerst gesprek de baan al aan maar heb gevraagd om een tweede gesprek met andere collega’s, haha.

16 likes

oh dat klinkt wel heftig zeg! Had die situatie nog niet bedacht idd, na je proefperiode kan ook nog

1 like

Ik ben de persoon die alles wil zien en doen in de omgeving, desnoods ga ik alleen op pad haha. Ben ook altijd godsgruwelijk vroeg op dan. Krijg echt jeuk van binnenzitten in een ~landelijke omgeving. Denk omdat we zelf allemaal in de stad wonen en huisjes die we huren altijd ~in de natuur~ zijn.

2 likes

Wacht ik bedenk me dat mijn taak meestal is op google maps dingen in de omgeving vinden, vind ik ook leuk om te doen en ik vind altijd dingen die mn vrienden niet vinden. Kom echt vaak leuke zaakjes of paadjes of wat dan ook tegen, misschien een kwestie van geduld?

Ben jij een goeie google mapser?

• Gebruik ik niet
  • Nee totaal niet
  • Nee niet echt
  • Ach een beetje
  • Ja wel redelijk
  • Dit is waar ik excelleer!!!

0 stemmers

2 likes

Ben jij invested in Zohran Mamdani?

• Wie?
  • Nee
  • Beetje
  • Ja

0 stemmers

1 like

Ja echt mijn special talent; maak ook hele lijsten met aantekeningen voor vakantieplekken, die ik met liefde & plezier deel met anderen.

1 like

Ik haal de 9 uur (helaas) wel maar ben wel blij dat het in m’n contract zit en ik dus ook daadwerkelijk betaald krijg voor de uren die ik maak. Voel me ook minder opgejaagd ofzo aan het eind van de dag.

In mijn CAO is fulltime dus ook 45 uur, blijf ik heftig vinden :joy:

1 like

en één keer na 4 dagen werken gestopt :joy: de gesprekken waren goed, leek een interessante baan maar er gebeurde zoveel shit in de eerste dagen dst ik dacht, wegwezen nu het nog kan haha

5 likes

Ja, absoluut. Ik hoop zo dat hij de nieuwe burgemeester van NY wordt.
Ook zo walgelijk dat Cuomo nog meedoet in de race. In mijn hoofd was hij allang veroordeeld voor seksueel misbruik en persona non grata, maar ik had blijkbaar even verdrongen hoe dat in de VS werkt. En dat je daar tegenwoordig ook president mee wordt. In ieder geval hoop ik ook zo dat hij verliest.

6 likes

May this CAO never find me

55 likes

Ik kan er ook zooo chagrijnig van worden als we dan in de natuur zijn en we die natuur niet ingaan!! Ondertussen is iedereen 30+ en invested in wandelen of fietsen, maar ik heb echt veel weekendjes weg gehad waar ik in m’n eentje ging wandelen.

12 likes

Haha wow en de NZA maar volhouden dat een huisartsen fulltime-week in 36 uur kan. :lying_face:

1 like

Ja CAO GGZ is ook 36 uur fulltime, zulke weirde constructies allemaal.

@Solee nja het salaris maakt veel goed :sweat_smile:

1 like

Hoe drink jij je water nu?

• Uit de kraan
  • 3 minuten gekookt in een pan
  • Fleswater

0 stemmers

1 like

Heb jij ± 6 liter water in fles/pak in huis liggen?

• Nee niets
  • Nee minder
  • Ja rond de 6 liter pp
  • Ja veel meer

0 stemmers

2 likes

Oh dit doet me aan iets anders denken!

Welke kraan geeft het lekkerste water bij jou thuis?
  • Keuken
  • Badkamer

0 stemmers

Bij mij is dat die in de badkamer. Echt veel lekkerder en kouder water dan in de keuken

1 like

Maar alleen omdat ik er ZO slecht op ga als we wel een idee en een datum hebben maar een maand ervoor nog helemaal geen plan. Dan stel ik wat voor en bij wat enthousiaste reacties ga dat regelen en dan is het wel teringirritant als er dan twee seconden nadat ik bevestig dat het is geregeld ineens iemand een bezwaar of ander idee heeft. Lees even óf reageer eerder?

5 likes

Ik heb zes liter mijn huisgenoten niks maar dat voelt niet als mijn verantwoordelijkheid haha

Maar eigenlijk vooral omdat we zo hoog wonen dat we bij geen stroom ook geen water hebben. Had zo’n enterokokkensitu nog niet eens bedacht haha

2 likes

Ik vind het prima als het anders loopt, maar sommige dingen moeten op tijd geboekt of gereserveerd worden en daar neem ik het voortouw in want anders gebeurt het niet.

2 likes