Ik kan niet tegen vakanties zonder planning. Mijn vakantiedagen zijn kostbaar, dus dan wil ik ook zoveel mogelijk doen en zien van de omgeving. Als er ter plekke iets verzonnen moet worden, vind ik dat een verspilling van mijn tijd.
Ik heb een waterfilter van mijn voormalig outdoorsy leven in het buitenland, dus die gebruik ik nu! Had niet verwacht ‘m in m’n eigen huis te moeten gebruiken maar soit
is toch alleen bij jullie of heb ik iets gemist?
Ha doet me denken, had m’n moeder net aan de telefoon.
‘Moet jij nou ook je water koken?’
Ik: ‘ja’
‘Oh, je broer zei van niet’
Ik: ‘Ok leuk voor hem maar het moet wel?’
‘Ja hij had gekeken en zei dat het niet in jouw buurt was. Ik dacht ook van niet.’
MAM IK HEB EEN MAIL EN EEN SMS VAN VITENS EN BERICHT VAN MN VERHUURDER IK DENK DAT IK HET BETER WEET ![]()
In één van de groepen met wie ik dit doe heeft bijna iedereen autisme (ik niet, alleen ADHD, daarom organiseer daar bewust ook helemaal niks). Dit jaar waren het voor het eerst andere mensen dan normaal en dat was eigenlijk alleen maar kut voor iedereen. Ik was dus geen organisatie, maar ben het halve weekend wel heel druk geweest met advies geven, de harmonie bewaren en de goede mensen met elkaar te laten praten. De debriefing met een vriendin daarna was ook heel kathartisch ![]()
In mijn andere groep gaat dit heel relaxed, vind ik persoonlijk iets fijner, maar sommige groepen hebben het wel echt nodig dat bepaalde mensen de controle hebben over bepaalde dingen, holy shit!
edit: dit gaat wel allebei over echt grote groepen (13-15 mensen) van de middelbare school, dus je hebt aan de ene kant wel echt een organisatie nodig maar tegelijkertijd ben je ook zo vertrouwd met elkaar dat iedereen zich uiteindelijk toch wel op zijn plek voelt
Ja klopt maar ook rondom de stad, in Zeist, De Bilt, Maarssen en veel meer, in totaal 125.000 huishoudens dus wss best wat forummers dacht ik.
Mijn postcode thuis valt er net buiten maar net in de sportschool ff vergeten dat het daar dus niet drinkbaar was en gewoon een hele fles leeggedronken
Maarja zal wel loslopen hoop ik, ben niet kwetsbaar.
Ja als je pech hebt wel ja
Na één gesprek bedankt, alleen heb ik hen geghost want ze vroegen me een opdracht te maken die van zulk laag niveau was dat ik wist dat ik doodongelukkig zou worden van die baan.
No offense maar dit klinkt meer als werk dan als een gezellig weekendje weg met vrienden.
Ik heb echt geen flauw idee haha. Maar ik ben sowieso vreemd want ik poets mn tanden altijd beneden in de keuken. Ja dus ook voordat ik naar bed ga. Ik heb geen flauw idee waarom maar dat heb ik mezelf onbewust aangeleerd toen ik hier ging wonen.
Poets jij wel eens je tanden* in de keuken?
- Nooit
- Soms
- Regelmatig
- Altijd
0 stemmers
En poets je je tanden wel eens onder de douche?
- Nooit
- Regelmatig
- Zelden
- Altijd
0 stemmers
Oja flesje water haal ik wel altijd uit de badkamer. Merk geen verschil.
Ik heb laatst voor het eerst m’n tanden onder de douche gepoetst en ik vond dat zo vervelend om te doen.
@Wonderland ik heb 24 liter water in huis, 2 6packs van bar Le duc. Die dozen zijn goed te stapelen en heb ik dit jaar meebesteld bij de ah.
Ik vind tanden poetsen onder de douche ZO lekker als je brak bent. Dan knap je op van de douche en voel je je meteen extra fris ofzo.
En die doet de schoonmaakster ![]()
Jaha sorry het is nog vroeg. Maar ik type altijd hier slordig idd.
Ik luister elke week een podcast. Ik durf niet eens te vertellen welke maar daar kwam een man op die hadden ze ingevlogen en die heeft echt een mickey mouse stem. Het is eigenlijk zielig. Maar ik zou dat gewoon niet aankunnen om dat als partner te hebben.
Stel iemand heeft een hele afwijkende klank/stem. Zou je er dan nog op kunnen vallen?
- Nee
- Ja
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik heb geen badkamer, dus ik poets mijn tanden altijd in de keuken. Ik heb wel een douche hoor haha maar dat is dus letterlijk alleen een douche, ik heb daar verder geen wastafel.
Jawelllll nu willen wij het ook horen
Nee. Je mag blijven raden succes ermee.
Aangezien het weer schaatsseizoen is:

Deze man gaat van een solide 7.5 naar een 4 zodra je zijn stem hoort.