ik vind vrouwen die zichzelf een girls’ girl noemen vaak juist het tegenovergestelde
ben gewoon mezelf ![]()
Nee ik moet denk ik naar het snob topic maar ik vind zelfs zo’n verspakket meestal niet zo lekker als dat je het zelf los zou kopen/maken
Aan de andere kant eet ik ook weleens een broodje vega knak of zo’n zak soep als avondeten dus dat brengt het weer in balans (maar dat is geen koken toch? Bedoel jij met deze vraag Knorr wereldgerechten achtige pakjes?)
haha ja helemaal
Niet super hinderlijk voor mij, maar ik heb wel een vriendin die door de hond niet van huis kan als haar vriend er niet is, omdat die hond mega verlatingsangst heeft en dus nog geen kwartier alleen gelaten kan worden en vind dat echt intens
Oh wel gaaf! En als ik ooit een grizzly van dichtbij zou zien zou ik het echt in mijn broek doen denk ik.
Ik heb in verhouding veel vrienden met honden. En binnenkort gaan we een weekend weg met vrienden en twee honden.
Ik hou van honden, we hadden vroeger zelf een hond en als mijn vriend wel een hond zou willen hadden we er nu een.
Maar zij zien die die beesten als een soort gezinslid/kind allerbelangrijkste op aarde. Ze vinden honden echt heeeeeel erg belangrijk en hebben een mening over alle andere hondenbezitters die hun hond niet verafgoden. Ze zien het echt als een way of life. En ik zie het gewoon als hele leuke gezellige huisdieren.
En dat vind ik moeilijk en ik zie er best tegenop. Dat gelul over en gedoe met die honden de hele tijd vooral.
Maar goed, wij nemen dan weer als enige een kind mee en dat zullen zij bij tijd en wijle vervelend vinden ![]()
Ben in Nieuw Zeeland!
Ze zeggen dus dat bij een ijsbeer je sowieso de lul bent en dood gaat, bij een grizzly moet je doen alsof je dood bent en bij een zwarte beer moet je ermee vechten? I cant ![]()
If it’s brown lay down, if it’s black fight back, if it’s white goodnight.
Voor mij is het bij allemaal vaarwel vrees ik trouwens ![]()
If it’s black, fight back! If it’s brown, lie down! If it’s white, good night…
Alsof ik op zo’n moment na kan denken joh
https://achterhoek.nl/bekendelle dit is echt een heel mooi en bijzonder stukje nederland! is denk ik wel in de buurt van de huisjes waar je op doelt
Ja dat, ook al zit ik weer in een huisje in een berengebied, ik ga echt niet met een zwarte beer vechten
what the hell. Je moet je dan groot maken en schreeuwen oid. Alsof die beer dat wat kan schelen. Maar die kleinere schijnen wel weg te gaan dan? Ja geen idee, ik wil jet ook niet weten! Ik werd er al om uit gelachen om hoe eng ik het vond daar. Oneh daar zaten grizzlys. Naja allemaal eng im out.
Oh je was me net voor haha. Ik vind beren wel heel fascinerend. Ik moet nog wel eens denken aan dat verhaal van de Grizzly Man die tussen de beren leefde met z’n vriendin. Op de dag dat ze opgehaald zouden worden zijn ze beide opgegeten door een beer en die aanval is blijkbaar vastgelegd op tape. Die vriendin wilde al veel eerder naar huis, maar er was gedoe over de prijs van de vliegtickets. Daardoor waren ze een week langer gebleven en dat is ze dus fataal geworden.
Ja en die tape is dus weer gelekt dus je hoort die man gewoon opgegeten worden. Ze waren al gewaarschuwd. Wie niet wil luisteren moet maar voelen ![]()
nuance: nooit echt van die pakken van knorr enzo maar ik gebruik bijv wel van die currypasta van lobo ipv dat ik dat helemaal in een vijzel ga maken for my husband and 3 children als een tradwife
sry dubbelpost maar zwarte beren kunnen alle drie die kleuren zijn dus tenzij je de soorten kunt herkennen is dit ook niet een altijd werkende hack ofzo haha
Zou jij jezelf als avontuurlijk omschrijven?
- Ja
- Nee
- Een beetje
0 stemmers