Ik heb nog wel een mooi verhaal over een fazant
Toen wij nog in de natuur woonden (inmiddels tien jaar later is alles volgebouwd) hadden we precies uitzicht op een paadje tussen twee grasgebieden. Er steekt een grote fazant dat pad over, vlug gevolgd door een tweede grote. Die zijn aan de overkant, draaien zich om en gaan staan wachten. Komt er daarna een baby fazant aan hobbelen ![]()
Accent is mogelijk nog lelijker dan limburgs
Utregs is lelijker dan beiden ![]()
Hoop deze vakantie een pinguĂŻn te zien
Heb jij een hond? Dus die in jouw huis woont en waar jij iets mee moet
- Nee
- Ja
0 stemmers
Heb jij vrienden met hond(en)?
- Ja veel
- Ja wat
- Ja eentje
- Nee
0 stemmers
If so, vind je het hinderlijk dat zij veel met de hond moeten?
- Heb dus geen vrienden met hond
- Nee heb zelf ook een hond
- Nee ook al heb ik geen hond
- Ja best wel
- Ja enorm
- Ja een beetje
0 stemmers
Waar ga je heen?
Oh ik ga weer schaatsen kijken! Vind dat heel rustgevend om te kijken. âMoestâ ik als kind altijd kijken.
Kan jij schaatsen?
- Nee man ik doe maar wst
- En beetje
- Ja bestwel goed
- Ja vrij goed
0 stemmers
Ik denk dat ik het niet eens meer kan
Kook jij weleens uit pakjes?
- Ja, vaak
- Soms
- Eerder wel, nu niet meer
- Nooit
0 stemmers
Toen er zes wolven overstaken voor mijn neus en 5 min bij mân huis vandaan kreeg ik het wel even Spaans benauwd.
Ik heb ook veel grizzly beren gezien en die zijn van een afstandje leuk, maar van dichtbij erg intimiderend. Mijn flight instinct is erg groot, wat ook niet helpt want je moet âkalmâ blijven
Mijn favoriete sighting zijn eekhoorntjes ![]()
Ben jij een girlsâ girl?
- Ja
- Nee ben lekker one of the boys
0 stemmers
ik vind vrouwen die zichzelf een girlsâ girl noemen vaak juist het tegenovergestelde
ben gewoon mezelf ![]()
Nee ik moet denk ik naar het snob topic maar ik vind zelfs zoân verspakket meestal niet zo lekker als dat je het zelf los zou kopen/maken
Aan de andere kant eet ik ook weleens een broodje vega knak of zoân zak soep als avondeten dus dat brengt het weer in balans (maar dat is geen koken toch? Bedoel jij met deze vraag Knorr wereldgerechten achtige pakjes?)
haha ja helemaal
Niet super hinderlijk voor mij, maar ik heb wel een vriendin die door de hond niet van huis kan als haar vriend er niet is, omdat die hond mega verlatingsangst heeft en dus nog geen kwartier alleen gelaten kan worden en vind dat echt intens
Oh wel gaaf! En als ik ooit een grizzly van dichtbij zou zien zou ik het echt in mijn broek doen denk ik.
Ik heb in verhouding veel vrienden met honden. En binnenkort gaan we een weekend weg met vrienden en twee honden.
Ik hou van honden, we hadden vroeger zelf een hond en als mijn vriend wel een hond zou willen hadden we er nu een.
Maar zij zien die die beesten als een soort gezinslid/kind allerbelangrijkste op aarde. Ze vinden honden echt heeeeeel erg belangrijk en hebben een mening over alle andere hondenbezitters die hun hond niet verafgoden. Ze zien het echt als een way of life. En ik zie het gewoon als hele leuke gezellige huisdieren.
En dat vind ik moeilijk en ik zie er best tegenop. Dat gelul over en gedoe met die honden de hele tijd vooral.
Maar goed, wij nemen dan weer als enige een kind mee en dat zullen zij bij tijd en wijle vervelend vinden ![]()
Ben in Nieuw Zeeland!
Ze zeggen dus dat bij een ijsbeer je sowieso de lul bent en dood gaat, bij een grizzly moet je doen alsof je dood bent en bij een zwarte beer moet je ermee vechten? I cant ![]()