Stel je persoonlijke vraag #56

If it’s brown lay down, if it’s black fight back, if it’s white goodnight.

Voor mij is het bij allemaal vaarwel vrees ik trouwens :skull:

13 likes

If it’s black, fight back! If it’s brown, lie down! If it’s white, good night…

4 likes

Alsof ik op zo’n moment na kan denken joh

3 likes

https://achterhoek.nl/bekendelle dit is echt een heel mooi en bijzonder stukje nederland! is denk ik wel in de buurt van de huisjes waar je op doelt

1 like

Ja dat, ook al zit ik weer in een huisje in een berengebied, ik ga echt niet met een zwarte beer vechten :joy: what the hell. Je moet je dan groot maken en schreeuwen oid. Alsof die beer dat wat kan schelen. Maar die kleinere schijnen wel weg te gaan dan? Ja geen idee, ik wil jet ook niet weten! Ik werd er al om uit gelachen om hoe eng ik het vond daar. Oneh daar zaten grizzlys. Naja allemaal eng im out.

3 likes

Oh je was me net voor haha. Ik vind beren wel heel fascinerend. Ik moet nog wel eens denken aan dat verhaal van de Grizzly Man die tussen de beren leefde met z’n vriendin. Op de dag dat ze opgehaald zouden worden zijn ze beide opgegeten door een beer en die aanval is blijkbaar vastgelegd op tape. Die vriendin wilde al veel eerder naar huis, maar er was gedoe over de prijs van de vliegtickets. Daardoor waren ze een week langer gebleven en dat is ze dus fataal geworden.

5 likes

Ja en die tape is dus weer gelekt dus je hoort die man gewoon opgegeten worden. Ze waren al gewaarschuwd. Wie niet wil luisteren moet maar voelen :skull:

2 likes

nuance: nooit echt van die pakken van knorr enzo maar ik gebruik bijv wel van die currypasta van lobo ipv dat ik dat helemaal in een vijzel ga maken for my husband and 3 children als een tradwife

23 likes

sry dubbelpost maar zwarte beren kunnen alle drie die kleuren zijn dus tenzij je de soorten kunt herkennen is dit ook niet een altijd werkende hack ofzo haha

4 likes

Zou jij jezelf als avontuurlijk omschrijven?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje

0 stemmers

De huisjes van ‘onthaasten in de Achterhoek’ bij lievelde (ligt dicht bij Winterswijk) zijn heel mooi.

Zou jij op een dag 5000kcal kunnen eten?

• Makkelijk
  • Met moeite
  • Nee

0 stemmers

En 10.000?

• Makkelijk
  • Met moeite
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dus echt geen flauw idee wat ik daarvoor moet eten. :grimacing::smiling_face_with_tear: Misschien een zegen.

14 likes

Footlong subway is ongeveer 1000 als je iets met vlees en/of kaas neemt. 2 quarter pounders is ook rond de 1000. Dus 4 QP en 2 footlongs en dan nog wat milkshakes of ijs oid en dan ben je er wel zo’n beetje.

Dat moet een beetje een vrouw op een dag wel kunnen klappen lijkt me. 10.000 is echt wel veel.

12 likes

Een zeehond in de Noordzee! Maar die optie staat er niet tussen… 🫠

10000 kcal is 7,3 maxizakken Maltesers. Dat lukt me wel op een dag.

13 likes

Ik zou wel tussendoor moeten kotsen denk ik. Zou ze 5000 alleen kunnen aantikken als er veel geld of een flinke straf tegenover staat.

Ik moet hierdoor wel denken aan zo’n EGT moment dat rent free in mijn hoofd leeft, dat er ook werd gevraagd of je 10k calorieën kon eten en iemand verlekkerd ging beschrijven van ja dit en dat eten met lekker veel beleg en sauzen, ‘super lekker’. It haunts me

Een bak Ben & Jerry’s is ook 1000 calorieën.

Ik kan me best voorstellen dat ik wel eens per ongeluk 5000 calorieën heb gegeten, ik ben soms iets te goed in mezelf misselijk eten. En vooral als je niets eet wat vult en vooral ‘lege’ koolhydraten en vet + frisdrank en milkshakes is het niet zo moeilijk. Voor mij dan. Tienduizend lijkt me dan weer onmogelijk want na zo’n dag voel ik me wel ellendig.

7 likes

Ik werd een keer tien minuten voor mijn 2e gesprek afgebeld, terwijl ik al op de fiets zat daar naartoe. Want de directeur was niet komen opdagen die dag en nam z’n telefoon niet op.

Toen heb ik niet meer gereageerd op het voorstel om een nieuwe datum te prikken, ik dacht echt byeee. Was een hip reclamebureau in Amsterdam, ik heb toch liever een degelijke werkgever.

3 likes

Heb je je wel eens ziek gemeld van je werk omdat je een (of meerdere) dag(en) voor jezelf nodig had?

• Ja
  • Ja, vanwege overspannenheid/burn-out/overige langdurige mentale klachten
  • Nee, daar zijn vakantiedagen voor
  • Nee, ik ben eigen baas/werk niet

0 stemmers

(Is anoniem)

4 likes